Dan nog is het vrij moeilijk om één iemand aan te wijzen. Maar met Stalin zit je zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
[..]
Ik denk wel dat dit begrip wat meer handvaten biedt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef MrX1982 het volgende:
Tuana
Ik zwaai vrolijk mee met de rest. Kuddedier
Done, nu ga ik pitten, misschien dat ik me morgen wel weer beter voelquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
Succes met je blitzkrieg
Truste, de lamheid begint bij mij nu ook in te slaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Done, nu ga ik pitten, misschien dat ik me morgen wel weer beter voel
Blitzkrieg verloren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Yildiz het volgende:
Done, nu ga ik pitten, misschien dat ik me morgen wel weer beter voel
Pfff...export-Cleveringa, daar haal ik mijn neus voor op. Maar hoe lang mocht je het woord voeren?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef Tuana het volgende:
@ johan: ik heb gisteren gesproken tijdens Cleveringalezing, hoe stoer is dat?!?
Gewonnen, overigens. Heel schraal, met GlobalLiberationArmy,quote:
De auto kwam van Desi.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Ex-militair ramt konvooi Balkenende
Heb zo'n 10-15 minuten gesproken. Na mijn verhaal kwam er namelijk een veel interessanter verhaal, gehouden door een Leidse docent. Ik vertel je er later wel meer over. Maar was echt heel leuk. Btw,hoe zit het met een date voor het Gala? Al iemand gevonden die met je meegaat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pfff...export-Cleveringa, daar haal ik mijn neus voor op. Maar hoe lang mocht je het woord voeren?
Stel niet van die hondsdomme vragen, Harry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:56 schreef Tafkahs het volgende:
Tuana heeft een leven? Hoe is dat nou mogelijk, Johan?
Welterusten voor straks!quote:De leidende mannen zijn slechts een blaadje of takje op de eeuwige en onpeilbare stroom van het alzijdig gebeuren."
- Johan Huizinga
Sorry, ik hoop dat je een date vindt voor het Gala natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Stel niet van die hondsdomme vragen, Harry.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Tuana het volgende:
hoe zit het met een date voor het Gala? Al iemand gevonden die met je meegaat?
Met een tankovermacht win bijna je elke game in c&c.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:56 schreef Yildiz het volgende:
Gewonnen, overigens. Heel schraal, met GlobalLiberationArmy,
Jarmen Kell (ofzo) en een hele flinke lading Hijackers de vijandige voertuigen overgenomen, en daarmee van binnenuit zijn kamp alles overwonnen.
Jarmen Kell is de enige (je kan er maar 1tje trainen daarvan) die tanks ala-sniper uit kan schakelen, dan kan je ze helemaal makkelijk overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |