Ik ook niet. Alhoewel 't me zal verbazen als 'n jongen dit gaat winnen. Ik gok op 'n Harm/Rafaella finale. Lijkt me mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit word spannend dit jaar want ik heb nog geen Boris/Irma gezien maar ook geen Alice
Die gozer met de afro, ja man. Is die nou door?quote:
I-Jay, Karlijn, Christon, Merle, Royena, Alex, Floortje, Sonny, Charissaquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
Welke 9 zitten er nou precies in de workshop van komende week?
Ohzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die gozer met de afro, ja man. Is die nou door?
Wie nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja Aäron is door, maar hij moet zich nog wel bewijzen oid.
Bron?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
I-Jay, Karlijn, Christon, Merle, Royena, Alex, Floortje, Sonny, Charissa
Dat viel mij ook al op! Ben benieuwd of dat nog een beetje rechtgetrokken wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
17 vrouwen, en 10 mannen maar door!
Dat lieten ze aan het eind van de aflevering zien.quote:
Oh..da's minderquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lieten ze aan het eind van de aflevering zien.
Nou ja, das nu hier dus IdolsProno - Workshop 1 .quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op! Ben benieuwd of dat nog een beetje rechtgetrokken wordt.
Je voorspelling voor de eerste workshop kan je doorgeven in IdolsProno !!
Oh neequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Zhenar het volgende:
Woohoo alle filmpjes op de site!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Solo filmpjes op de site!
Waarom??quote:
Duetten komen vast nog wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:53 schreef sbientje het volgende:
ik vind het echt jammer dat die duetten niet online staan ... wat heb ik nou aan die afgekapte solo's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |