Opzouten met die snol!quote:
Helemaal nietquote:
mr onopvallend is het wel zegquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer, Serge genaamd, schijnt ook bij de laatste 27 te zitten..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
EIndelijk die paarse heks eruit![]()
Die grijze muizen zijn natuurlijk voornamelijk aan de programmamakers te danken. Ze lichten maar een klein groepje uit, wat ik eigenlijk wel een beetje gemeen vind voor de mensen die weinig screentime krijgen. Die moeten nu dubbel hun best doen om tegen de door de makers gecreëerde "publieksfavorieten" op te boksen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het jammer dat Huib eruit is.. Hij mocht van mij wel in plaats van 1 van zo'n grijze muis.
Swami als in C. ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:12 schreef NiNi het volgende:
Ik heb gemist of de broer van Swami door is??
dat is wel zo, maud van vorig jaar bleef tót aan het eind een grijze muis voor mij. echt een saai persoon was dat joh.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die grijze muizen zijn natuurlijk voornamelijk aan de programmamakers te danken. Ze lichten maar een klein groepje uit, wat ik eigenlijk wel een beetje gemeen vind voor de mensen die weinig screentime krijgen. Die moeten nu dubbel hun best doen om tegen de door de makers gecreëerde "publieksfavorieten" op te boksen.
Nou voor mij zeker niet, is juist een leuk persoon.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is wel zo, maud van vorig jaar bleef tót aan het eind een grijze muis voor mij. echt een saai persoon was dat joh.
ik vond het vorig jaar toch al een saaie reeks, boris kon mij bij het begin wel boeien maar begon ontzettend saai te worden. JK was ookal zo een onboeiend iemand. van robin was het nog wel grappig dat hij bij mij in de stad woont en ik hem een paar keer heb zien rondlopen in de stadquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou voor mij zeker niet, is juist een leuk persoon.![]()
Ik ook niet. Alhoewel 't me zal verbazen als 'n jongen dit gaat winnen. Ik gok op 'n Harm/Rafaella finale. Lijkt me mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit word spannend dit jaar want ik heb nog geen Boris/Irma gezien maar ook geen Alice
Die gozer met de afro, ja man. Is die nou door?quote:
I-Jay, Karlijn, Christon, Merle, Royena, Alex, Floortje, Sonny, Charissaquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
Welke 9 zitten er nou precies in de workshop van komende week?
Ohzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die gozer met de afro, ja man. Is die nou door?
Wie nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja Aäron is door, maar hij moet zich nog wel bewijzen oid.
Bron?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
I-Jay, Karlijn, Christon, Merle, Royena, Alex, Floortje, Sonny, Charissa
Dat viel mij ook al op! Ben benieuwd of dat nog een beetje rechtgetrokken wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
17 vrouwen, en 10 mannen maar door!
Dat lieten ze aan het eind van de aflevering zien.quote:
Oh..da's minderquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lieten ze aan het eind van de aflevering zien.
Nou ja, das nu hier dus IdolsProno - Workshop 1 .quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op! Ben benieuwd of dat nog een beetje rechtgetrokken wordt.
Je voorspelling voor de eerste workshop kan je doorgeven in IdolsProno !!
Oh neequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Zhenar het volgende:
Woohoo alle filmpjes op de site!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:
Solo filmpjes op de site!
Waarom??quote:
Duetten komen vast nog wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:53 schreef sbientje het volgende:
ik vind het echt jammer dat die duetten niet online staan ... wat heb ik nou aan die afgekapte solo's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |