JOSTIFLIP!quote:
Twee cheeseburgers en een kleine cola!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen ff iets halen daar! Moet ik je wat meenemen?
zal wel komen door d'r zoveelste roseetje van vandaag. stilt ook de pijn hequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef billb het volgende:
natte alie haar enkel is ook in een keer genezen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
Nú al een feestje, heb net gegeten.![]()
Tien uur afgelopen en dan gaan ze weer slapen...
Het wordt nu al saaier met 7 man, dat voorspelt nog wat. Of zou ik een BB-dipje hebben?![]()
En dan zeur ik over een dipje.quote:
Ik zag het, met m'n linkeroog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Hoi, ik ben er wel, maar ook weer niet eigenlijk
Zit Idols te kijken... En Harrum is dóór
quote:CartWOman (Moderator) - zaterdag 26 november 2005 @ 20:23
Nú al een feestje, heb net gegeten.
Tien uur afgelopen en dan gaan ze weer slapen...
Het wordt nu al saaier met 7 man, dat voorspelt nog wat. Of zou ik een BB-dipje hebben?
Het is nu zelfs zo erg dat ik als anti drugs iemand hoop dat Roel z'n joint krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:27 schreef billb het volgende:
[..]
Ja er moet actie komen!!!!
Roel die in dronken bui dido dumpt en zwartmaakt tegenover iedereen ofzo
Dit is zooooooo saaaai![]()
Pin, zou je af en toe eentje van het 'feestje' kunnen maken? Voor de verslagen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
Het is feest, blijkbaar.
[afbeelding]
Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehadquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef billb het volgende:
natte alie haar enkel is ook in een keer genezen![]()
Voor het feestje kon ze er zowat niet op lopen (ook ingetaped)quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef riri het volgende:
[..]
Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehad
Jut & Jul.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/c2e732121f76b219c80c3c561e58df14/didoroelklef.jpg]afbeelding][/URL]
Ik geef ze nog een half uur dan liggen ze weer te kleffen in bed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef melke het volgende:
En wie dansen er weer niet mee? En wie hangen er weer in de stoel naast de overige bewoners? Juist, Dido en Roel..
Die doos loopt de hele week mank en te zeuren en nu opeens alles weer kunnen???quote:Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehad
Volgens mij was t gister pas ingetapedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor het feestje kon ze er zowat niet op lopen (ook ingetaped)
Iets zegt mij dan dat ze een aansteller is...
Helemaal mee eens!!!!quote:Ik geef ze nog een half uur dan liggen ze weer te kleffen in bed.
BB mag Naat wel een sanctie geven wat betreft die aanstelllerij met haar voet.Ze durfde 24 uur geleden nog om een dokter te vragen,BB laat zich behoorlijk in de zeik nemen zeg.
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij was t gister pas ingetaped![]()
Even serieus he. Ga jij alcohol drinken om vervolgens achter je pc te gaan hangen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik kan dit niet meer aanzien... Ik ga wat nuttigs doen en kom wel over een uurtje of wat terug als er genoeg alcohol is zit....
Triest trouwens als je als mens jezelf vol moet laten lopen om interesant genoeg gevonden te worden...
Je hebt je helemaal aangepastquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Is dat spastische van Roel dansen?
En jij bent Joostblind?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Is dat spastische van Roel dansen?
Nee, natuurlijk niet, ik heb het over de bewoners....quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef melke het volgende:
[..]
Even serieus he. Ga jij alcohol drinken om vervolgens achter je pc te gaan hangen?
Vroeger? Had ik analyses dan? Heb ik die dan niet meer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt je helemaal aangepast
Vroeger had je nog wel eens analyses enzo![]()
Maar goed, hier komt er nog één:
DIDO ZIT WEER OP EEN STOEL TE HANGEN
"Meen je dat nou?"quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar goed, hier komt er nog één:
DIDO ZIT WEER OP EEN STOEL TE HANGEN
Aaah haha, ik dacht dat je binnen een uurtje terug zou komen als er genoeg alcohol in jou zou zitten. Hopelijk gaat Roel flink zuipen, dan kan het nog wel leuk worden vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, ik heb het over de bewoners....
Oki.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pin, zou je af en toe eentje van het 'feestje' kunnen maken? Voor de verslagen?
Kan best dat het de eerste keer is dat ze zoiets heeft met tape erom,ze weet denk ik dan niet dat je er weer veel mee kan,zoals ik hoorde heeft de dokter ook niet veel gezegd,dus ze weet het gewoon niet,nu met het dansen denkt ze er niet zoveel aan en dan gaat het ook gemakkelijker,ze moet het natuurlijk niet overbelasten maar er is niets mis meequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...
Binnen een uurtje moet je wel aan zn ding gewend zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...
Hij was wel naar de DBK geweest om het aan te vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef melke het volgende:
Wat een bagger muziek zeg! Is dat iets van Roel?
Dat zal wel. Die is naar de DBK geweest om wat aan te vragen, en nu heeft hij zich zowaar even losgeweekt van de bijenkoningin om te 'dansen'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef melke het volgende:
Wat een bagger muziek zeg! Is dat iets van Roel?
Die is lekker aan het swingen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Twee cheeseburgers en een kleine cola!![]()
Lieske gaat lekker los.![]()
quote:melke - zaterdag 26 november 2005 @ 20:45
Stel je nou voor dat Lieske en Ingrid er niet meer in zouden zitten. Dan was het pas druk op de dansvloer!
Harm moet ook eens een kijkje in de spiegel van de kapper gaan nemen of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
En Harm is door naar de workshops
*blij is*
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:50 schreef Pinball het volgende:
De nieuwe vriendjes zijn ook samen. Straks hebben ze met zijn tweetjes met Rob gestoeid, en ook nu loopt Joost slaafs achter Roel aan.
Ze hebben 1 ding gemeen. Dido. Denk dat dat de reden is om elkaar niet meer te nominerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerden
Neuh, ligt niet aan jou... Hij ziet er niet uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Harm moet ook eens een kijkje in de spiegel van de kapper gaan nemen of ligt dat aan mij?
Hij zal inmiddels wel min of meer moeten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:51 schreef melke het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Joost in het echte leven veel vrienden heeft. Het lijkt me echt zo'n huisje boompje beestje jongen
Hé Bommiequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:54 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
jongejonge...
Ik denk dat Roel eindelijk snapt dat tactiek belangrijker is dan kinderachtige rancune als hij wil winnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerden
De streamers hebben inmiddels echt wel door dat natte Lie in het echte levenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
Ik kan me Nathalie wel voorstellen als raveteefje.
Nou ik ben alweer toe aan de volgende keerquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Bommie
Hoe voel je jezelf nu... Alweer een aantal uren ná de eerste keer?![]()
Wanneer zei ze dat dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:58 schreef Pijlemans het volgende:
De streamers hebben inmiddels echt wel door dat natte Lie in het echte leven
pillen vreet alsof het smarties zijn. Ze heeft zelf bekent er rustig (naast de rest)
5 of meer op een avond te nemen.
<..>
Naspel doe ik niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben alweer toe aan de volgende keer![]()
Beetje tederheid achteraf had ook wel gemogen!![]()
Gabberen kan je ook zonder drugs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:02 schreef Sonique het volgende:
het laten zien ook hoe goed ze wel niet kunnen gabberen trouwens...
Moet je trots op zijn, dat je naar die kutherrie kan luisteren. Geen wonder dat men dan drugs nodig heeft...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:03 schreef luciano het volgende:
Zwaait @ Flügeltje ....... ik ben er weer hoor , ik was / ben aan het werk , dus kon niet eerder reageren , dus laat ze maar komen die commentaren welke jij bedoelde , zodat ik jou ff kan ontlasten ( als ik nog had mogen stemmen in het servival ding dan had ik het nu wel geweten hoor)
Alléén gaat dat nu een beetje moeilijk , nu je deel 2 van het_je_weet_wel_topic hebt gesloten![]()
Sterker nog: ze is ermee gestopt. Kun je geloven of niet, maar ze heeft het wél gezegd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan?
Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze juist serieus geminderd was, en nog maar af en toe slikte.
Niet om die trieste snol te verdedigen, maar jouw verhaal klinkt nogal verzonnen.
Met of zonder... Het blijft graftakken herrie... Maar toch geloof ik dat het meer regel dan uitzondering is...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gabberen kan je ook zonder drugs.
Sommige zijn zo stom dat ze denken dat t erbij hoord![]()
Bel me!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naspel doe ik niet aan![]()
Pak maar een kussen ofzo...![]()
Doe ik nog wel eens............. misschien.............. ooit....quote:
Dan is ze nog erger geminderd dan ik dacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:05 schreef CartWOman het volgende:
Sterker nog: ze is ermee gestopt. Kun je geloven of niet, maar ze heeft het wél gezegd.
Mental theo heeft ook een aantal gabber nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Met of zonder... Het blijft graftakken herrie... Maar toch geloof ik dat het meer regel dan uitzondering is...
Volgens mij klopt er hier iets niet ....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe ik nog wel eens............. misschien.............. ooit....
Ik volg de streams zo'n 16 uur per dag. Ja ik ben zo'n triest gevalquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan?
Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze juist serieus geminderd was, en nog maar af en toe slikte.
Niet om die trieste snol te verdedigen, maar jouw verhaal klinkt nogal verzonnen.
Volgens mij over dat topic waar jullie massaal Flugel plaagdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er hier iets niet ....
Hey, welk topic heeft Luciano het net over?
Hé Peet, wat zit daar op je schouder.....??quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er zou gewoon een boete ofzo moeten staan op het gebruik van het woord ROOS![]()
ROOS is een DOOSquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er zou gewoon een boete ofzo moeten staan op het gebruik van het woord ROOS![]()
flugel plagen? Je hebt 3 100% kwaliteitspostings van me naar de eeuwige bitvelden gejaagdquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij over dat topic waar jullie massaal Flugel plaagdenEn ik verzuchtte dat het tijd werd dat Luciano terugkwam zodat hij het 'onderwerp-van-bash-zijn" van me over kon nemen
![]()
Je weet wel, dat topic van onze eerste keer![]()
Ik heb ff geen tijd, ik moet binnen 4 minuten de juiste spelwijze van het woord afgrijzelijke/ afgrijselijke vindenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Peet, wat zit daar op je schouder.....??![]()
Dat is wat jij denktquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
flugel plagen? Je hebt 3 100% kwaliteitspostings van me naar de eeuwige bitvelden gejaagd![]()
![]()
Spinvis na Charly Lownoise & Menthal Theo, wat een combinatie!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Iets van Spinvis draaien doen ze natuurlijk niet
Die nieuwe cd heeft weer een aantal volstrekt onbegrijpelijke teksten, en een aantal hele mooie.
Dat is weer een prachtexemplaar.quote:
Wonderful days van Charly Lownoise en Mental Theoquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef melke het volgende:
Dit vind ik een leuk liedje! Van wie is dat en wat is de titel?
3 maar !!! ??? ga eens snel aan het zoeken dan Flügeltje , want ik heb wel honderden van die " kwalposts kwaliteitsposts van hem gezien hoor .....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
flugel plagen? Je hebt 3 100% kwaliteitspostings van me naar de eeuwige bitvelden gejaagd![]()
![]()
Dan vindt jij de Chemical Brothers ook okay, denk ik zo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik herkende MYLO eerder vanavond, met Drop the Pressure.
Naast het oude werk van Daftpunk, één van de weinige dancenummers waar ik enthousiast over ben
Dit is de BB SC. Je wordt hier om allerlei redenen voor triest geval uitgamaakt, maar niet om dat je 16/7 de streams volgt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik volg de streams zo'n 16 uur per dag. Ja ik ben zo'n triest geval![]()
Nou ja, ik heb haar dus horen zeggen dat ze nog maar af en toe slikte, en CW zegt net dat Nathalie zelfs nooit meer gebruikt.quote:Maar ik heb dit haar echt horen zeggen. het is een tijd geleden.
het was iig in bed. Ze doet het tegenwoordig idd minder, maar ze vind het nog steeds heerlijk.
Haar vriendje Joost was volgens haar net zo, maar samen minderen ze.
Ken ze niet zo goed, maar die hadden toch zo`n clip met neukende skeletten op een toilet uhhhh, die hadden toch, kan niet op de titel komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef CartWOman het volgende:
Dan vindt jij de Chemical Brothers ook okay, denk ik zo.
Nee joh, dat was ervoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Bloempie73 het volgende:
[..]
Wonderful days van Charly Lownoise en Mental Theo
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien die werkelijk waar geen van allen kunnen dansen..waarbij Rob nog het minst afgrijselijk om naar te kijken is...en die gozer mist notabene een poot.
Maar het meest irriterend is toch wel mensen die DENKEN dat ze kunnen dansen; waarbij een Nathalie de kroon spant, met haar quasi kunstzinnige uitvoerinkjes ; die minder met dansen te maken en meer met misplaatst narcisme en een attention deficit disorder.
Onpasselijk word ik hiervan
Ikke welquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal Idols gezien
Moet jij niet nog ergens een video opvreten?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef luciano het volgende:
[..]
3 maar !!! ??? ga eens snel aan het zoeken dan Flügeltje , want ik heb wel honderden van die " kwalposts kwaliteitsposts van hem gezien hoor .....![]()
![]()
![]()
Was het trouwens een band of zo'n apparaat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet nog ergens een video opvreten?
hey boy, hey girlquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ken ze niet zo goed, maar die hadden toch zo`n clip met neukende skeletten op een toilet uhhhh, die hadden toch, kan niet op de titel komen
Bashen is wel in op Fok de laatste 2 dagenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij over dat topic waar jullie massaal Flugel plaagdenEn ik verzuchtte dat het tijd werd dat Luciano terugkwam zodat hij het 'onderwerp-van-bash-zijn" van me over kon nemen
![]()
Je weet wel, dat topic van onze eerste keer![]()
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal Idols gezien
oe scherp versabommiequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was het trouwens een band of zo'n apparaat?
The redneksquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Bashen is wel in op Fok de laatste 2 dagen![]()
Ik kan ook nooit 'ns ff rustig m'n ding doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee
Dit jaar nog vrijwel niets van gezien
Wel één keer gepost trouwens, in het Idols forum, maar dat was om Flugel over te halen terug naar BB te gaan
Harm is oke en stoer ja. De jury maakte dit keer ook allemaal zeer goede beslissingen. Ik zie uit naar de workshopsquote:
Die Armand lookalike jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Wie is Harrum? Die man met het rode haar?
Al een oudje volgens mij, weet de titel ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ken ze niet zo goed, maar die hadden toch zo`n clip met neukende skeletten op een toilet uhhhh, die hadden toch, kan niet op de titel komen
<--------- Spuit elf.quote:
jemigquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan ook nooit 'ns ff rustig m'n ding doen![]()
Wordt meteen teruggefloten![]()
Het is wel een apart figuur, die Harm, maar hij kan zingen. En hij komt wel oke over an sichquote:
Als de bewoners nu ff hun mondquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef Falco het volgende:
Ah de Dire Straits, eindelijk wat betere muziek!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
Nathalie is écht gewoon verliefd op Dido.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_82.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_83.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_84.jpg]afbeelding][/url]
Er is nog muziek, dus nóg niet. Maar het is nog vroeg, dus het kan nog komen.quote:
Hoorde je ze?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_82.jpg
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_83.jpg
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_84.jpg
[edit]
pics overdose
[/edit]
Ik ook met m'n grote mond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is nog muziek, dus nóg niet. Maar het is nog vroeg, dus het kan nog komen.
En Rob bleef weer staan...hij zou eens wat missen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Oeps... Ze mogen niet naar buiten...
Lichtpuntje in deze duisternis.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
Iig leuk dat Ingrid weer terug is.
Heel jammer, die twee. Van Dido is het gewoon Roel pesten, maar Naat verdenk ik er echt van dat ze stiekem verliefd is op Dido.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef CartWOman het volgende:
Hoorde je ze?
Ik had ff moeite objectief te blijven in de Streamverslagen.
Ja dat zeg ik al een paar weken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heel jammer, die twee. Van Dido is het gewoon Roel pesten, maar Naat verdenk ik er echt van dat ze stiekem verliefd is op Dido.
Een half uur is wat lang hoor Peter...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dan gaan Dido en Roel over een half uurtje naar bed
Ik hoop dat Ingrid en Lieske straks nog een leuk gesprek gaan voeren
Iig omdat er sommige mensen niet zo blij zijn met haar terugkomstquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lichtpuntje in deze duisternis.![]()
Ik zit het song festival te kijken en Nederland staat 6dequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Hoi, ik ben er wel, maar ook weer niet eigenlijk
Zit Idols te kijken... En Harrum is dóór
Ik neem zijn honeurs wel tijdelijk waarquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Scanman! Scanman!
Waar is hij toch![]()
Die obsessie begin ik nu beter te begrijpen... zou een leuke ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al een paar weken.
quote:
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik neem zijn honeurs wel tijdelijk waar
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_82.jpg
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_83.jpg
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_84.jpg
Tuurlijk,Natte Naad komt in de familie van Roeltje, als die twee oudjes tenminste nog verkering hebben, en Dildo gaat met Roel dus 1 en 2 is 3.!
Die gaan elkaar dus ook niet op de bank stemmen.![]()
[edit]
pics overdose
[/edit]
Ah mooi, dan weet ik in ieder geval waar ik weg moet blijven vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
En nu ga ik me klaarmaken om te gaan stappen , dus voor de liefhebbers .... BB-meeting in Rotterdam / Stadhuisplain / cafe het plein ...... ciaoooo
Nogal wiedes, de optie 'geen van beiden' ontbreekt.quote:
Waar is de optie geen van de 2, stem ik wel op diequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Die poll loopt ook niet geweldig
Poll: Wat is leuker om te zien, kaarten of triktrakkenkaarten triktrakken
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Themepark Club
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef luciano het volgende:
Dat zag ik nog net voor ik uitlogde ..... !!!![]()
![]()
@ Flügeltje
Hummies wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:08 schreef Terrr het volgende:
wat is er gebeurt?? het 'feest' is over maar waarom??
Meer mensen, ik ook. Maar deze sessie was weer een nieuwe mijlpaal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al een paar weken.
Zou Dido het beseffen? Of zou ze gewoon denken dat ze een eh... 'leuk'... vriendinnetje heeft?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Meer mensen, ik ook. Maar deze sessie was weer een nieuwe mijlpaal.![]()
Dido vindt het natuurlijk niet raar dat iedereen van haar houdt. Haar aantrekkingskracht overschrijdt simpele menselijke grenzen als geslacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou Dido het beseffen? Of zou ze gewoon denken dat ze een eh... 'leuk'... vriendinnetje heeft?
Eensch...zij is het leukste wat de wereld te bieden heeft sinds "eva"quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dido vindt het natuurlijk niet raar dat iedereen van haar houdt. Haar aantrekkingskracht overschrijdt simpele menselijke grenzen als geslacht.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:31 schreef Falco het volgende:
OMG is Nathalie nu helemaal in shock dat bij tonijnvangst ook een paar dolfijnen meegevist worden.
Heb je een probleem, kan ik je helpen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hoi , gaf jij mij laatst niet die link van gadwin printscreen te gebruiken ?
Nee ze zitten nog lekker te kaartenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:34 schreef mazaru het volgende:
Slapen ze al?
Mis jij in het Nederlands ook wel eens uitdrukkingen als 'the best thing since sliced bread', of zie ik nu dingen die er niet zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eensch...zij is het leukste wat de wereld te bieden heeft sinds "eva"![]()
![]()
Kakkerlakken zijn nog slimmer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:36 schreef Pinball het volgende:
Ze zijn het er gelukkig allemaal over eens dat dolfijnen erg intelligent zijn. Alleen jammer dat ze niet écht beseffen hoe de gemiddelde imbeciele dolfijn hun trieste gezamelijke hersencapaciteit overschaduwt.
Een maand geleden vroeg er nog wel eens iemand: "fietsen ze nog?"quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:34 schreef mazaru het volgende:
Slapen ze al?
Tjongejonge, ze maken er een latertje van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ze zitten nog lekker te kaarten
hoe kan dat nou toch steeds...ca 24 jaar na dato blijken cheech en chong toch nog actueelquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:31 schreef Falco het volgende:
OMG is Nathalie nu helemaal in shock dat bij tonijnvangst ook een paar dolfijnen meegevist worden.
Ik vrees dat ik niet genoeg drank in huis heb om deze BB tot een succes te maken, maar ik ga het ook proberen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Man, deze SC is nog doder dan een collectief mortuarium. Ik ga maar eens een borrel inschenken![]()
Wie moet ik daarop herkennenquote:
Jaaaa tandemdrinkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet genoeg drank in huis heb om deze BB tot een succes te maken, maar ik ga het ook proberen.
zo ook de C&C Klasieker:quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
hoe kan dat nou toch steeds...ca 24 jaar na dato blijken cheech en chong toch nog actueel
Save the whales
Oh, funky momma, save the whales
Yeah, Save the whales
You just got to save the whales but believe me when I tell you,
Kill the seals
Yeah, kill the seals
Cause the seals eat all the fish
And if you don't like it when I say kill the seals then,
Save your breath
oh, save your breath
[afbeelding]
Dan noteer ik deze dag in mijn succes-agenda als de dag dat ik het gekneusde jeukmeisje eindelijk een keer volmondig gelijk kon geven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij vind Lieske het een beetje saai worden![]()
Ik gooi er wat hardere maatregelen in, misschien ga ik ze dan wel grappig vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet genoeg drank in huis heb om deze BB tot een succes te maken, maar ik ga het ook proberen.
Tis dat dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gooi er wat hardere maatregelen in, misschien ga ik ze dan wel grappig vinden.![]()
[afbeelding]
"Hee, is Ralph weer terug?"quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:50 schreef Pinball het volgende:
Een oudje van vanavond voor de fakers:
[afbeelding]
Hehe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:50 schreef Pinball het volgende:
Een oudje van vanavond voor de fakers:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:even een zeer kort bezoek van mij, heb nu namelijk bezoek dus dit is een lastpost voor nu
Hey Bongquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:even een zeer kort bezoek van mij, heb nu namelijk bezoek dus dit is een lastpost voor nu
Ja, het is een stuk leuker geworden sinds Chantal eruit is.quote:
quote:
Ai, zeer aanlokkelijk.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef Pinball het volgende:
Hey flugel![]()
Zuipen bij Polly dan maar?
Ik vind het al wel verbazingwekkend, en een verademing, dat Dido en Roel nog niet op bed liggen te kleffen. Ik geef ze nog 15 minuten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het is een stuk leuker geworden sinds Chantal eruit is.
Ingrid ligt daar al te slapen. Arme meidquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het al wel verbazingwekkend, en een verademing, dat Dido en Roel nog niet op bed liggen te kleffen. Ik geef ze nog 15 minuten.![]()
Nee, die is er nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef Pinball het volgende:
En ik vind het eigenlijk trouwens niet kunnen, een BB5-mod met een Idols-sig.![]()
![]()
Is daar geen regel tegen of zo?
Hoe doe je dat trouwens Flugeltje...tis mij nog steeds niet gelukt om een saaie link in mijn sig op te leuken met een andere tekst..quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef Pinball het volgende:
En ik vind het eigenlijk trouwens niet kunnen, een BB5-mod met een Idols-sig.![]()
![]()
Is daar geen regel tegen of zo?
En die 15 minuten bleken schromeljik overdreven zelfs, ze zijn al weg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ingrid ligt daar al te slapen. Arme meid
[url = http://en dan hier je url ] hier kun je een leuk tekstje tikken [ / url ]quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens Flugeltje...tis mij nog steeds niet gelukt om een saaie link in mijn sig op te leuken met een andere tekst..![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
Ow, en ik sloeg er zomaar een paar over, sorry!
Hey Muerte.![]()
Hey Trevanian![]()
Hey Arcee![]()
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd, maar het gaat steeds misquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[url = http://en dan hier je url ] hier kun je een leuk tekstje tikken [ / url ]
En dat alles uiteraard zonder de spaties...
Ik kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind het al wel verbazingwekkend, en een verademing, dat Dido en Roel nog niet op bed liggen te kleffen. Ik geef ze nog 15 minuten.![]()
Dan vergeet je waarschijnlijk het http-gedeelte... Dan doet ie inderdaad niets...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd, maar het gaat steeds mis![]()
Nou moequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd, maar het gaat steeds mis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |