Bel me!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naspel doe ik niet aan![]()
Pak maar een kussen ofzo...![]()
Doe ik nog wel eens............. misschien.............. ooit....quote:
Dan is ze nog erger geminderd dan ik dacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:05 schreef CartWOman het volgende:
Sterker nog: ze is ermee gestopt. Kun je geloven of niet, maar ze heeft het wél gezegd.
Mental theo heeft ook een aantal gabber nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Met of zonder... Het blijft graftakken herrie... Maar toch geloof ik dat het meer regel dan uitzondering is...
Volgens mij klopt er hier iets niet ....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe ik nog wel eens............. misschien.............. ooit....
Ik volg de streams zo'n 16 uur per dag. Ja ik ben zo'n triest gevalquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan?
Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze juist serieus geminderd was, en nog maar af en toe slikte.
Niet om die trieste snol te verdedigen, maar jouw verhaal klinkt nogal verzonnen.
Volgens mij over dat topic waar jullie massaal Flugel plaagdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er hier iets niet ....
Hey, welk topic heeft Luciano het net over?
Hé Peet, wat zit daar op je schouder.....??quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er zou gewoon een boete ofzo moeten staan op het gebruik van het woord ROOS![]()
ROOS is een DOOSquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er zou gewoon een boete ofzo moeten staan op het gebruik van het woord ROOS![]()
flugel plagen? Je hebt 3 100% kwaliteitspostings van me naar de eeuwige bitvelden gejaagdquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij over dat topic waar jullie massaal Flugel plaagdenEn ik verzuchtte dat het tijd werd dat Luciano terugkwam zodat hij het 'onderwerp-van-bash-zijn" van me over kon nemen
![]()
Je weet wel, dat topic van onze eerste keer![]()
Ik heb ff geen tijd, ik moet binnen 4 minuten de juiste spelwijze van het woord afgrijzelijke/ afgrijselijke vindenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Peet, wat zit daar op je schouder.....??![]()
Dat is wat jij denktquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
flugel plagen? Je hebt 3 100% kwaliteitspostings van me naar de eeuwige bitvelden gejaagd![]()
![]()
Spinvis na Charly Lownoise & Menthal Theo, wat een combinatie!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Iets van Spinvis draaien doen ze natuurlijk niet
Die nieuwe cd heeft weer een aantal volstrekt onbegrijpelijke teksten, en een aantal hele mooie.
Dat is weer een prachtexemplaar.quote:
Wonderful days van Charly Lownoise en Mental Theoquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef melke het volgende:
Dit vind ik een leuk liedje! Van wie is dat en wat is de titel?
3 maar !!! ??? ga eens snel aan het zoeken dan Flügeltje , want ik heb wel honderden van die " kwalposts kwaliteitsposts van hem gezien hoor .....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
flugel plagen? Je hebt 3 100% kwaliteitspostings van me naar de eeuwige bitvelden gejaagd![]()
![]()
Dan vindt jij de Chemical Brothers ook okay, denk ik zo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik herkende MYLO eerder vanavond, met Drop the Pressure.
Naast het oude werk van Daftpunk, één van de weinige dancenummers waar ik enthousiast over ben
Dit is de BB SC. Je wordt hier om allerlei redenen voor triest geval uitgamaakt, maar niet om dat je 16/7 de streams volgt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik volg de streams zo'n 16 uur per dag. Ja ik ben zo'n triest geval![]()
Nou ja, ik heb haar dus horen zeggen dat ze nog maar af en toe slikte, en CW zegt net dat Nathalie zelfs nooit meer gebruikt.quote:Maar ik heb dit haar echt horen zeggen. het is een tijd geleden.
het was iig in bed. Ze doet het tegenwoordig idd minder, maar ze vind het nog steeds heerlijk.
Haar vriendje Joost was volgens haar net zo, maar samen minderen ze.
Ken ze niet zo goed, maar die hadden toch zo`n clip met neukende skeletten op een toilet uhhhh, die hadden toch, kan niet op de titel komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef CartWOman het volgende:
Dan vindt jij de Chemical Brothers ook okay, denk ik zo.
Nee joh, dat was ervoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Bloempie73 het volgende:
[..]
Wonderful days van Charly Lownoise en Mental Theo
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien die werkelijk waar geen van allen kunnen dansen..waarbij Rob nog het minst afgrijselijk om naar te kijken is...en die gozer mist notabene een poot.
Maar het meest irriterend is toch wel mensen die DENKEN dat ze kunnen dansen; waarbij een Nathalie de kroon spant, met haar quasi kunstzinnige uitvoerinkjes ; die minder met dansen te maken en meer met misplaatst narcisme en een attention deficit disorder.
Onpasselijk word ik hiervan
Ikke welquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal Idols gezien
Moet jij niet nog ergens een video opvreten?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef luciano het volgende:
[..]
3 maar !!! ??? ga eens snel aan het zoeken dan Flügeltje , want ik heb wel honderden van die " kwalposts kwaliteitsposts van hem gezien hoor .....![]()
![]()
![]()
Was het trouwens een band of zo'n apparaat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet nog ergens een video opvreten?
hey boy, hey girlquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ken ze niet zo goed, maar die hadden toch zo`n clip met neukende skeletten op een toilet uhhhh, die hadden toch, kan niet op de titel komen
Bashen is wel in op Fok de laatste 2 dagenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij over dat topic waar jullie massaal Flugel plaagdenEn ik verzuchtte dat het tijd werd dat Luciano terugkwam zodat hij het 'onderwerp-van-bash-zijn" van me over kon nemen
![]()
Je weet wel, dat topic van onze eerste keer![]()
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Hebben jullie trouwens ook allemaal Idols gezien
oe scherp versabommiequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was het trouwens een band of zo'n apparaat?
The redneksquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Bashen is wel in op Fok de laatste 2 dagen![]()
Ik kan ook nooit 'ns ff rustig m'n ding doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee
Dit jaar nog vrijwel niets van gezien
Wel één keer gepost trouwens, in het Idols forum, maar dat was om Flugel over te halen terug naar BB te gaan
Harm is oke en stoer ja. De jury maakte dit keer ook allemaal zeer goede beslissingen. Ik zie uit naar de workshopsquote:
Die Armand lookalike jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Wie is Harrum? Die man met het rode haar?
Al een oudje volgens mij, weet de titel ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ken ze niet zo goed, maar die hadden toch zo`n clip met neukende skeletten op een toilet uhhhh, die hadden toch, kan niet op de titel komen
<--------- Spuit elf.quote:
jemigquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan ook nooit 'ns ff rustig m'n ding doen![]()
Wordt meteen teruggefloten![]()
Het is wel een apart figuur, die Harm, maar hij kan zingen. En hij komt wel oke over an sichquote:
Als de bewoners nu ff hun mondquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef Falco het volgende:
Ah de Dire Straits, eindelijk wat betere muziek!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
Nathalie is écht gewoon verliefd op Dido.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_82.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_83.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_84.jpg]afbeelding][/url]
Er is nog muziek, dus nóg niet. Maar het is nog vroeg, dus het kan nog komen.quote:
Hoorde je ze?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Pinball het volgende:
Nathalie is écht gewoon verliefd op Dido.
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_82.jpg
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_83.jpg
http://img8.picsplace.to/img8/1/BB_84.jpg
[edit]
pics overdose
[/edit]
Ik ook met m'n grote mond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is nog muziek, dus nóg niet. Maar het is nog vroeg, dus het kan nog komen.
En Rob bleef weer staan...hij zou eens wat missen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Oeps... Ze mogen niet naar buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |