JOSTIFLIP!quote:
Twee cheeseburgers en een kleine cola!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen ff iets halen daar! Moet ik je wat meenemen?
zal wel komen door d'r zoveelste roseetje van vandaag. stilt ook de pijn hequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef billb het volgende:
natte alie haar enkel is ook in een keer genezen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
Nú al een feestje, heb net gegeten.![]()
Tien uur afgelopen en dan gaan ze weer slapen...
Het wordt nu al saaier met 7 man, dat voorspelt nog wat. Of zou ik een BB-dipje hebben?![]()
En dan zeur ik over een dipje.quote:
Ik zag het, met m'n linkeroog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Hoi, ik ben er wel, maar ook weer niet eigenlijk
Zit Idols te kijken... En Harrum is dóór
quote:CartWOman (Moderator) - zaterdag 26 november 2005 @ 20:23
Nú al een feestje, heb net gegeten.
Tien uur afgelopen en dan gaan ze weer slapen...
Het wordt nu al saaier met 7 man, dat voorspelt nog wat. Of zou ik een BB-dipje hebben?
Het is nu zelfs zo erg dat ik als anti drugs iemand hoop dat Roel z'n joint krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:27 schreef billb het volgende:
[..]
Ja er moet actie komen!!!!
Roel die in dronken bui dido dumpt en zwartmaakt tegenover iedereen ofzo
Dit is zooooooo saaaai![]()
Pin, zou je af en toe eentje van het 'feestje' kunnen maken? Voor de verslagen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
Het is feest, blijkbaar.
[afbeelding]
Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehadquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef billb het volgende:
natte alie haar enkel is ook in een keer genezen![]()
Voor het feestje kon ze er zowat niet op lopen (ook ingetaped)quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef riri het volgende:
[..]
Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehad
Jut & Jul.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/c2e732121f76b219c80c3c561e58df14/didoroelklef.jpg]afbeelding][/URL]
Ik geef ze nog een half uur dan liggen ze weer te kleffen in bed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef melke het volgende:
En wie dansen er weer niet mee? En wie hangen er weer in de stoel naast de overige bewoners? Juist, Dido en Roel..
Die doos loopt de hele week mank en te zeuren en nu opeens alles weer kunnen???quote:Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehad
Volgens mij was t gister pas ingetapedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor het feestje kon ze er zowat niet op lopen (ook ingetaped)
Iets zegt mij dan dat ze een aansteller is...
Helemaal mee eens!!!!quote:Ik geef ze nog een half uur dan liggen ze weer te kleffen in bed.
BB mag Naat wel een sanctie geven wat betreft die aanstelllerij met haar voet.Ze durfde 24 uur geleden nog om een dokter te vragen,BB laat zich behoorlijk in de zeik nemen zeg.
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij was t gister pas ingetaped![]()
Even serieus he. Ga jij alcohol drinken om vervolgens achter je pc te gaan hangen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik kan dit niet meer aanzien... Ik ga wat nuttigs doen en kom wel over een uurtje of wat terug als er genoeg alcohol is zit....
Triest trouwens als je als mens jezelf vol moet laten lopen om interesant genoeg gevonden te worden...
Je hebt je helemaal aangepastquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Is dat spastische van Roel dansen?
En jij bent Joostblind?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Is dat spastische van Roel dansen?
Nee, natuurlijk niet, ik heb het over de bewoners....quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef melke het volgende:
[..]
Even serieus he. Ga jij alcohol drinken om vervolgens achter je pc te gaan hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |