JOSTIFLIP!quote:
Twee cheeseburgers en een kleine cola!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen ff iets halen daar! Moet ik je wat meenemen?
zal wel komen door d'r zoveelste roseetje van vandaag. stilt ook de pijn hequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef billb het volgende:
natte alie haar enkel is ook in een keer genezen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
Nú al een feestje, heb net gegeten.![]()
Tien uur afgelopen en dan gaan ze weer slapen...
Het wordt nu al saaier met 7 man, dat voorspelt nog wat. Of zou ik een BB-dipje hebben?![]()
En dan zeur ik over een dipje.quote:
Ik zag het, met m'n linkeroog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Hoi, ik ben er wel, maar ook weer niet eigenlijk
Zit Idols te kijken... En Harrum is dóór
quote:CartWOman (Moderator) - zaterdag 26 november 2005 @ 20:23
Nú al een feestje, heb net gegeten.
Tien uur afgelopen en dan gaan ze weer slapen...
Het wordt nu al saaier met 7 man, dat voorspelt nog wat. Of zou ik een BB-dipje hebben?
Het is nu zelfs zo erg dat ik als anti drugs iemand hoop dat Roel z'n joint krijgtquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:27 schreef billb het volgende:
[..]
Ja er moet actie komen!!!!
Roel die in dronken bui dido dumpt en zwartmaakt tegenover iedereen ofzo
Dit is zooooooo saaaai![]()
Pin, zou je af en toe eentje van het 'feestje' kunnen maken? Voor de verslagen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
Het is feest, blijkbaar.
[afbeelding]
Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehadquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:17 schreef billb het volgende:
natte alie haar enkel is ook in een keer genezen![]()
Voor het feestje kon ze er zowat niet op lopen (ook ingetaped)quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef riri het volgende:
[..]
Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehad
Jut & Jul.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/c2e732121f76b219c80c3c561e58df14/didoroelklef.jpg]afbeelding][/URL]
Ik geef ze nog een half uur dan liggen ze weer te kleffen in bed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef melke het volgende:
En wie dansen er weer niet mee? En wie hangen er weer in de stoel naast de overige bewoners? Juist, Dido en Roel..
Die doos loopt de hele week mank en te zeuren en nu opeens alles weer kunnen???quote:Als je enkel is ingetaped kun je er bijna alles weer mee,ik kan het weten,heb het zelf gehad
Volgens mij was t gister pas ingetapedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Voor het feestje kon ze er zowat niet op lopen (ook ingetaped)
Iets zegt mij dan dat ze een aansteller is...
Helemaal mee eens!!!!quote:Ik geef ze nog een half uur dan liggen ze weer te kleffen in bed.
BB mag Naat wel een sanctie geven wat betreft die aanstelllerij met haar voet.Ze durfde 24 uur geleden nog om een dokter te vragen,BB laat zich behoorlijk in de zeik nemen zeg.
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgens mij was t gister pas ingetaped![]()
Even serieus he. Ga jij alcohol drinken om vervolgens achter je pc te gaan hangen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik kan dit niet meer aanzien... Ik ga wat nuttigs doen en kom wel over een uurtje of wat terug als er genoeg alcohol is zit....
Triest trouwens als je als mens jezelf vol moet laten lopen om interesant genoeg gevonden te worden...
Je hebt je helemaal aangepastquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Is dat spastische van Roel dansen?
En jij bent Joostblind?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Is dat spastische van Roel dansen?
Nee, natuurlijk niet, ik heb het over de bewoners....quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef melke het volgende:
[..]
Even serieus he. Ga jij alcohol drinken om vervolgens achter je pc te gaan hangen?
Vroeger? Had ik analyses dan? Heb ik die dan niet meer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt je helemaal aangepast
Vroeger had je nog wel eens analyses enzo![]()
Maar goed, hier komt er nog één:
DIDO ZIT WEER OP EEN STOEL TE HANGEN
"Meen je dat nou?"quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar goed, hier komt er nog één:
DIDO ZIT WEER OP EEN STOEL TE HANGEN
Aaah haha, ik dacht dat je binnen een uurtje terug zou komen als er genoeg alcohol in jou zou zitten. Hopelijk gaat Roel flink zuipen, dan kan het nog wel leuk worden vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, ik heb het over de bewoners....
Oki.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pin, zou je af en toe eentje van het 'feestje' kunnen maken? Voor de verslagen?
Kan best dat het de eerste keer is dat ze zoiets heeft met tape erom,ze weet denk ik dan niet dat je er weer veel mee kan,zoals ik hoorde heeft de dokter ook niet veel gezegd,dus ze weet het gewoon niet,nu met het dansen denkt ze er niet zoveel aan en dan gaat het ook gemakkelijker,ze moet het natuurlijk niet overbelasten maar er is niets mis meequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...
Binnen een uurtje moet je wel aan zn ding gewend zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus zou ze gewoon kunnen lopen, maar dat deed ze niet. Ze deed heel voorzichtig, en nu springt ze...
Hij was wel naar de DBK geweest om het aan te vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef melke het volgende:
Wat een bagger muziek zeg! Is dat iets van Roel?
Dat zal wel. Die is naar de DBK geweest om wat aan te vragen, en nu heeft hij zich zowaar even losgeweekt van de bijenkoningin om te 'dansen'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef melke het volgende:
Wat een bagger muziek zeg! Is dat iets van Roel?
Die is lekker aan het swingen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Twee cheeseburgers en een kleine cola!![]()
Lieske gaat lekker los.![]()
quote:melke - zaterdag 26 november 2005 @ 20:45
Stel je nou voor dat Lieske en Ingrid er niet meer in zouden zitten. Dan was het pas druk op de dansvloer!
Harm moet ook eens een kijkje in de spiegel van de kapper gaan nemen of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
En Harm is door naar de workshops
*blij is*
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:50 schreef Pinball het volgende:
De nieuwe vriendjes zijn ook samen. Straks hebben ze met zijn tweetjes met Rob gestoeid, en ook nu loopt Joost slaafs achter Roel aan.
Ze hebben 1 ding gemeen. Dido. Denk dat dat de reden is om elkaar niet meer te nominerenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerden
Neuh, ligt niet aan jou... Hij ziet er niet uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:48 schreef melke het volgende:
[..]
Harm moet ook eens een kijkje in de spiegel van de kapper gaan nemen of ligt dat aan mij?
Hij zal inmiddels wel min of meer moeten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:51 schreef melke het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Joost in het echte leven veel vrienden heeft. Het lijkt me echt zo'n huisje boompje beestje jongen
Hé Bommiequote:Op zaterdag 26 november 2005 20:54 schreef versabommie het volgende:
JOSTIFLIP! JOSTIFLIP! JOSTIFLIP!
jongejonge...
Ik denk dat Roel eindelijk snapt dat tactiek belangrijker is dan kinderachtige rancune als hij wil winnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verbaasde me dat ze elkaar in eerste instantie niet meer nomineerden
De streamers hebben inmiddels echt wel door dat natte Lie in het echte levenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
Ik kan me Nathalie wel voorstellen als raveteefje.
Nou ik ben alweer toe aan de volgende keerquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Bommie
Hoe voel je jezelf nu... Alweer een aantal uren ná de eerste keer?![]()
Wanneer zei ze dat dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:58 schreef Pijlemans het volgende:
De streamers hebben inmiddels echt wel door dat natte Lie in het echte leven
pillen vreet alsof het smarties zijn. Ze heeft zelf bekent er rustig (naast de rest)
5 of meer op een avond te nemen.
<..>
Naspel doe ik niet aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben alweer toe aan de volgende keer![]()
Beetje tederheid achteraf had ook wel gemogen!![]()
Gabberen kan je ook zonder drugs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:02 schreef Sonique het volgende:
het laten zien ook hoe goed ze wel niet kunnen gabberen trouwens...
Moet je trots op zijn, dat je naar die kutherrie kan luisteren. Geen wonder dat men dan drugs nodig heeft...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:03 schreef luciano het volgende:
Zwaait @ Flügeltje ....... ik ben er weer hoor , ik was / ben aan het werk , dus kon niet eerder reageren , dus laat ze maar komen die commentaren welke jij bedoelde , zodat ik jou ff kan ontlasten ( als ik nog had mogen stemmen in het servival ding dan had ik het nu wel geweten hoor)
Alléén gaat dat nu een beetje moeilijk , nu je deel 2 van het_je_weet_wel_topic hebt gesloten![]()
Sterker nog: ze is ermee gestopt. Kun je geloven of niet, maar ze heeft het wél gezegd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan?
Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze juist serieus geminderd was, en nog maar af en toe slikte.
Niet om die trieste snol te verdedigen, maar jouw verhaal klinkt nogal verzonnen.
Met of zonder... Het blijft graftakken herrie... Maar toch geloof ik dat het meer regel dan uitzondering is...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gabberen kan je ook zonder drugs.
Sommige zijn zo stom dat ze denken dat t erbij hoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |