Weet niet of ik dat wel durf hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Toeps het volgende:
Christine en P., kunnen we daar een duo- (trio-) meet van maken?
Ik ookquote:
Check. Verkeerd aangeleverd door een zeker iemandquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Goh, toch nog een topic volgeluld
PdH, kun je die ene foto bovenaan (2e van boven) even fixen?
En de lijst is zo compleet mogelijk bijgewerkt inderdaadquote:tot nu toe hebben de volgende mensen belangstelling gemeld
(als fotograaf)
Shark.Bait
Puckzzz
HMaster-II
PdeHoog
Icicle
Xilantof
PoseidonVS
Blinky
Pea4fun
fr.oosje
Miekd
Semtex
Astridj0h
(als model)
Ripley
-Marjo-
MissBliss
XcUZ_Me
mother-mother
Auticia
PeRi
Octopussy
Bass-Miss
Merel
Blinky
Esto
Kleintje
Toetsel
Toeps
Trafassi
Sweetsixteen16
BloodyLotte
IJzercookie
coolbabe
innepin
Kim456
Weopj
furore
Skaai
de vriendin van haarb0l
Debsterr
Christine
(styling)
Essiepessie2
mother-mother
en nu maar hopen dat ik niemand gemist heb
Voor de duidelijkheid:
Deze lijst geeft alleen weer wie er allemaal belangstelling hebben. Sommige fotografen (zoals pea4fun) werken liefst 1-op-1, anderen doen het liever in (mini-)meet-vorm (zoals Icicle), weer anderen (zoals ik) maakt het niets uit. Voor de styling is het het makkelijkst om iedereen onder 1 dak te hebben, liefst op dezelfde dag
Aangezien fotografen het beste kunnen beoordelen wie volgens hun het meest geschikt is voor een shoot, lijkt het me het handigst als fotografen modellen uitkiezen. Om er een beetje fatsoenlijke verdeling uit te halen, en zo veel mogelijk modellen aan de beurt te laten komen lijkt het mij het handigst als je een model in je eigen omgeving haalt (al moet ik eerllijk zeggen dat ik al in de regio Rotterdam aan het werven ben ).
Wat mij betreft is er geen haast. Ik zie dit als mijn winter2005/2006-projectje, en dat geeft me tot minstens begin april om foto's te schieten. Als je model bent, hou er dan rekening mee dat het best kan zijn dat ik je pas in februari een berichtje stuur om af te spreken. Ondertussen hou ik dit topic in de gaten om te zien wie er een (mini-)meet in elkaar zet.
Die zat te kijken of je intelligent kopieerde of een schaapje nadeedquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
Check. Verkeerd aangeleverd door een zeker iemand
Uiteraard deed ik een schaapje na. Dit is geen werk hequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die zat te kijken of je intelligent kopieerde of een schaapje nadeed
Is Toeps nou eigenlijk al gevonden door één of meer plaatjesmakers?quote:Op zondag 27 november 2005 12:24 schreef Toeps het volgende:
Toeps Vind Post.
quote:
en dan zeuren ze nu over een beetje retoucherenquote:Op maandag 28 november 2005 10:54 schreef fr.oosje het volgende:
Wat zijn die foto's toch ongelofelijk ge airbrushed zeg
Ja, idd. Juist dat neppe en overdrevene maakt het fijn melodramatischquote:Op maandag 28 november 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dan zeuren ze nu over een beetje retoucherenmaar het hoort gewoon bij die foto's vind ik.
Ik ben sinds dit weekeinde afspraken aan het plannen. Alleen gaan die de komende weken nog even voorbij laten schieten (ik ben nog even te druk, december en zo...quote:Op maandag 28 november 2005 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens wat fotoshoots gedaan hiervoorHet topic loopt al een tijdje en ben wel benieuwd naar resultaten
quote:Op maandag 28 november 2005 10:54 schreef fr.oosje het volgende:
Wat zijn die foto's toch ongelofelijk ge airbrushed zeg
Ik ben ook bezig met wat afspraakjesquote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben sinds dit weekeinde afspraken aan het plannen. Alleen gaan die de komende weken nog even voorbij laten schieten (ik ben nog even te druk, december en zo...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |