De reacties snap ik juist wel. Een opdracht van BB is nu eenmaal iets anders dan een daad van minachting.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beetje typisch aangezien degene die die aktie het meest afkeurde Joost was en Rob er volgens anderen niet eens bij was.
Maar goed, ik vind de aktie niet eens ZO erg, maar de reacties wel wonderlijk inconsequent.
Is er dan niet van iedereen iets dierbaars verdwenen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
laagste bod wint de foto , sms nu foto naar 1010 met uw bod en win die prachtige foto van brenquote:
Ik ben BlonT, ik ben BlonT , ik ben B.L.O.N.Dquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren laten zetten , is een geheime opdracht van bb , mag niemand zien
Roel mis (nog) niks.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef svann het volgende:
[..]
Is er dan niet van iedereen iets dierbaars verdwenen?
Net als bij die kut-Mini Cooper zeker. Ik bied precies één eurocent.quote:
sorry vergat de smileyquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben BlonT, ik ben BlonT , ik ben B.L.O.N.D
O'nee, toch niet.
Buiten de haat naar Nathalie, was er ook een hoop medelijden voor Menno, omdat zijn "Eilandje" kapot gemaakt was. En hij wist het toen niet eens..quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
De reacties snap ik juist wel. Een opdracht van BB is nu eenmaal iets anders dan een daad van minachting.
Ben jij wel helemaal van deze wereld??quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is mijn held dus dat gebeurd niet(oja, Joost is ook master dus zit wel goed
)
Hoezo? Rob isquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal van deze wereld??
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef snakelady het volgende:
maakt niks uit hoor odie22.
Maar mensen, ik ben weer naar bed toe, ben weer op de hoogte.
Gedverquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
laagste bod wint de foto , sms nu foto naar 1010 met uw bod en win die prachtige foto van bren
dat is een van de weinige dingen die ik me wel kan voorstellen, dat je dat soms gewoon vergeetquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze doen mee aan een spel.. dat lijken ze soms te vergeten, dat snap ik nog steeds niet
Rob is idd goed te pruimen... Roel zei in de 19.30 uitzending Rob ook wel cool te vinden omdat hij altijd wat achter de hand heeft en gereedschap heeft enzoquote:
Preciessssssssssssssquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
"oet moen" Of hoe je dat ook normaal schrijftquote:
Ik las 2 x 0.80 cent per sms.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net als bij die kut-Mini Cooper zeker. Ik bied precies één eurocent.
Ik ook, zeker omdat tijd er niet meer toe doet vrijwel. Het is een wereldje op zich.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is een van de weinige dingen die ik me wel kan voorstellen, dat je dat soms gewoon vergeet
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las 2 x 0.80 cent per sms.
Dat is drie en een halve Sjors.
Kunnen ze wel een Ferrari voor verloten.![]()
![]()
Nou een zwarte zou mij wel passenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.
Idd, het lijkt makkelijk als je je opgeeft van "o het is maar een spel"; reken maar dat het vies kan tegenvallen al is dat niet voor te stellen als je zelf nooit hebt deelgenomen aan BBquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, zeker omdat tijd er niet meer toe doet vrijwel. Het is een wereldje op zich.....
tssssskquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.
In je togus zeker??quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!![]()
Rob!!
![]()
Koekblik zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
tsssssk![]()
Ik zou een moord doen voor zo'n bak.
Rob is een strateeg en gelijk heeft ie. Ik weet niet of ik met hem overweg zou kunnen, niet altijd in elk geval. Kop, romp.......van elkaar trekken enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!![]()
Rob!!
![]()
Die missie van Roel was ook de moeilijkste niet. Als hij gewoon iedere nacht buiten een paar sigaretten was gaan roken, kon hij onmoglijk betrapt worden. Vanachter die bloempotten kon hij iedereen die uit bed kwam in de gang al aan zien komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
Dido: als dit een missie voor Lieske is, hoeft ze er weinig voor te doen
Roel: dit is geen missie van 1000 euro
nee, die drankopdracht van Dido was ingewikkeld
ôt môrnquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
"oet moen" Of hoe je dat ook normaal schrijft
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?quote:
Het was heterdaad toch? Als iemand gerookt heeft, ruik je dat direct als niet-roker namelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die missie van Roel was ook de moeilijkste niet. Als hij gewoon iedere nacht buiten een paar sigaretten was gaan roken, kon hij onmoglijk betrapt worden. Vanachter die bloempotten kon hij iedereen die uit bed kwam in de gang al aan zien komen.
Aaaah dat zou ze echt vreselijk vinden! Dat werd zeker weten ruzie. Hopelijk heeft BB mee geluisterdquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Dido hebben het over dilemmas of Roel haar tijger zou doorknippen voor 5000 euro hij zou dat doen zegt ie en Dido helemaal verbaasd
* BONG4002 heeft nog niet eens geboden ik ga dat maar eens doen en dan doorverkopen voor een stevige prijsquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?(of was het een andere film?
)
Kei cool vet gaaf super mega bak gewoon![]()
Ganz Toll.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:navond samen
Queen & Paul op zdf... ik ben er klaar voor....
Nope no ruzie helemaal niets dus niet anders dan verwacht eigenlijk van deze groepquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dat zou ze echt vreselijk vinden! Dat werd zeker weten ruzie. Hopelijk heeft BB mee geluisterd
Er zijn twee wagens waar ik nooit in wil rijden: MIni Cooper en Eend. Sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?(of was het een andere film?
)
Kei cool vet gaaf super mega bak gewoon![]()
ja, Dido & Roelquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
Heeft iemand Lieske nou door?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:navond samen
Ik zou echt geen nee zeggen als iemand me zo'n nieuwe mini cooper zou geven hoor! Bij een eend pas ik denk ik welquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zijn twee wagens waar ik nooit in wil rijden: MIni Cooper en Eend. Sorry.
@ the heat of the moment zei hij dat, weet zeker als hij die opdracht kreeg voor iets heel goeds ertegenover dat hij het ook zou doen (zij het met enige tegenstribbelend)quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft idioot dat Joost het uit zijn strot kreeg dat je zelfs voor 10.000 euro nog niet die foto's weghaalt. Is die jongen van de pot gerukt ofzo???
Super Geil menschquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
De kusjesbrigade is weer op volle sterkte
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
De kusjesbrigade is weer op volle sterkte
Ik als ex-bijna-gokverslaafde-arme-student heb al mijn stufi erdoorheen gejaagd aan dat rotspelquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft nog niet eens geboden ik ga dat maar eens doen en dan doorverkopen voor een stevige prijs
Heb zelf namelijk geen rijbewijs
Ja, stressmomentje. Denk dat hij hetzelfde zou doen als hij wist dat hij daarmee iemand terug zou krijgen. Toch gek hoe soms mensen daar het spel vergeten hequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
@ the heat of the moment zei hij dat, weet zeker als hij die opdracht kreeg voor iets heel goeds ertegenover dat hij het ook zou doen (zij het met enige tegenstribbelend)
Dan heb jij nog nooit in een Opel Agila rondgetuftquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Ik zou gek worden van die vent als ik er naast zou zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rob is een strateeg en gelijk heeft ie. Ik weet niet of ik met hem overweg zou kunnen, niet altijd in elk geval. Kop, romp.......van elkaar trekken enzo![]()
Nee hoor, dat denk ik niet. Denk dat ze het begrijpen als ze weten dat het voor Ingrids terugkomst is. Die brieven en foto's zal Ingrid wel mee terug nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:13 schreef svann het volgende:
Dit kan voor Lieske wel eens net zulke gevolgen hebben als voor menno die homo-opdracht.
Morgen de ontknoping?
Nee idd! En Fiat Punto, ook heeeeeeeeeeeeeeel erg. Opel Corsaquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in een Opel Agila rondgetuftOMG, wat een boutbak is dat zeg (ik had hem als vervangend vehikel na een ongeluk)
![]()
Ik heb een Toyota.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja dat kan je alleen maar ervaren en begrijpen als je zelf deelneemt aan zon programmaquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, stressmomentje. Denk dat hij hetzelfde zou doen als hij wist dat hij daarmee iemand terug zou krijgen. Toch gek hoe soms mensen daar het spel vergeten he
Ik zet het net aan en meteen afgelopenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:navond samen
Tot vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Nou ik heb het wel gezien voor vandaag, tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet het net aan en meteen afgelopen
Toedeledokiquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
tot straksquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Mja, ik ken een Rob irl en die kan ik maar zeer gedoseerd om me heen hebben. Ik ken overigens ook een Nathalie irlquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Ik zou gek worden van die vent als ik er naast zou zitten.
Maar hij heeft kijkwaarde, en weet dat hij kijkwaarde heeft.
Dat waardeer ik ontzettend aan die man.
IRL zou ik het meest met Roel en Menno kunnen opschieten, maar BB is niet mijn kennissenkring, dus ik beoordeel ze ook op een andere manier.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Da's mooi. Van de eerste bron.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
Ik ken overigens ook een Nathalie irl![]()
Ow want?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet zien.
verdomd.... die is (net als muizemeis) volgens mij na de laatste keer dat robquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Ik zat me ineens te bedenken waar de user -Delta- is gebleven? Ze was een actieve poster hier maar nu merk ik pas op dat ik haar niet meer heb gesignaleerd
Ik mis haar ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Ik zat me ineens te bedenken waar de user -Delta- is gebleven? Ze was een actieve poster hier maar nu merk ik pas op dat ik haar niet meer heb gesignaleerd
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis haar ookEn Newsman, hij met de bier- én de wijnkelder.
ja ik zie delta ook niet meer, vond BB niet meer leuk denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Die was een paar weken terug in het weekend zeer dronken en vervelend (oa tegen scanman01) sindsdien heeft ie er de brui aan gegeven, ik was er LIVE bijquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis haar ookEn Newsman, hij met de bier- én de wijnkelder.
maar niet binnen BBquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
-Delta- uurtje geleden nog aktief hier
Ik vervang haar wel!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Hmm...blijkbaar is ze BB zat (of het posten in BB dat kan ook)quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
-Delta- ruim een uurtje geleden nog "aktief" hier
Hmmm... misschien schaamt hij zich een beetje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die was een paar weken terug in het weekend zeer dronken en vervelend (oa tegen scanman01) sindsdien heeft ie er de brui aan gegeven, ik was er LIVE bij![]()
Ja ook zoiets vaags, die kan ik me nog wel herinneren ze was heel erg liefquote:
Die is er wel, hoor, alleen wat minder BB-actiefquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
En Newsman, hij met de bier- én de wijnkelder.
Ey Morwenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is er wel, hoor, alleen wat minder BB-actief![]()
Nee hoor, [Tournament] Wie is de leukste Big Brother Bewoner? - FINALEquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Hmm...blijkbaar is ze BB zat (of het posten in BB dat kan ook)
vorige week was ze er nog ff.. ongeveer een uurtje..quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ook zoiets vaags, die kan ik me nog wel herinneren ze was heel erg lief
Tuurlijk, ik kan ook *pief paf poef* weg zijn je weet het nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, [Tournament] Wie is de leukste Big Brother Bewoner? - FINALE
Maar dat moet ieder maar voor zich weten, waar ie post.
Kan nog even duren danquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan ook *pief paf poef* weg zijn je weet het nietmss als mijn postcount 4002 is ben ik weg het kan allemaal net als in BB daar kan ook alles zomaar gebeuren
![]()
Gaat rapper dan je denkt hoorquote:
Ah kijk, ik noteer het evenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie bedoelen op z'n Fries?
Dan is het oan't moarn![]()
Lieske 4surequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Wie gaat er trouwens donderdag naar huis?
ik blijf hopen dat rob het dit keer is....quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
weet niequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Robquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Oehquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:30 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Hint: Ik weet niet wat jullie gaan doen ?
sttt![]()
Laat het alsjeblieft Dido of Roel zijn.... of allebeiquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Dacht je nou echt dat Dido of Roel gaan danquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef melke het volgende:
Ik denk dat nu juist Rob en Lieske niet naar huis gaan
[Geheime missie mode]quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt de smileys verwisseld, gemenerik![]()
Lieske!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:36 schreef Gert het volgende:
We zullen aan de uitzendingen van de komende week wel zien wie BB er graag uit wil hebben.
En je hebt mijn foto's ook al verdonkeremaand!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Geheime missie mode]
Wie ikWeet nergens iets van
[/Geheime missie mode]
Ah! Bedankt! *noteert*quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie bedoelen op z'n Fries?
Dan is het oan't moarn![]()
quote:
Zei ze dat dus? Ik kon haar niet verstaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef melke het volgende:
Trouwens geweldig hoe Ingrid op het laatste in de uitzending 'wacht maar' zei. Ben benieuwd wat er nu weer gebeurt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En je hebt mijn foto's ook al verdonkeremaand!!!!!
Als ze geen saaiheid willen zal er toch echt 1 van de 2 naar huis moetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat Dido of Roel gaan dan?!?!!
I know, wel een stoere nick hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Je snapt hem he![]()
![]()
Het moet ffje weet wel waarom
Hint:![]()
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zei ze dat dus? Ik kon haar niet verstaan![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En je hebt mijn foto's ook al verdonkeremaand!!!!!
Hoopt op Dido!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
ik vind haar ook onverstaanbaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ben benieuwd wat de consequenties zijn van haar terugkomst. Jammer dat ze niets van dit alles mag vertellenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ahhhh... toe.... vertel... (of beter nog: laat zienquote:
Vind ik ook! Dan word het spel wel een stuk interessanter in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoopt op Dido!!!!Even lekker de drie-eenheid (oh bah inmiddels Josti erbij 4-eenheid) uit elkaar trekken!
![]()
Lieske heeft in het huis foto's gejat. Mijn post was dus een geintje... duhquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ahhhh... toe.... vertel... (of beter nog: laat zien)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske heeft in het huis foto's gejat. Mijn post was dus een geintje... duh![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know, wel een stoere nick hoor![]()
Roel of Dido mag er wel uit, dat gesmak en geklef........En dan het liefst Roel, ik kan die egotripperij van Died echt niet meer aanhoren. Ik ben er heeeeeeeeelemaaaal klaar mee![]()
Als je denkt dat ik in dat smoelentopic ga posten, kejje lang wachten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:42 schreef teamlead het volgende:
[..]damn.. en ik hoopte nog wel op leuke foto's van Wicked...
![]()
hoeft nie hoor.. je mag ze ook gewoon mailenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik in dat smoelentopic ga posten, kejje lang wachten.
Welk dialect is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik in dat smoelentopic ga posten, kejje lang wachten.
Whehehehe...quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoeft nie hoor.. je mag ze ook gewoon mailen
Bong. Ben jij de nieuwe Peetquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet nog steeds even lachen van binnen over Joost net dat ie de tel. pakte en zei over de politie enzo tegen BB echt geweldig die jongen is zo leuk
i laf joequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:46 schreef melke het volgende:
Hee!! Vertel eens iets leuks!!
Amsterdamsquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk dialect is dat?
Maar ik snap je wel hoor, mijn foto zal ook altijd für immer secret blijven, dus wat dat betreft zitten we op een lijn
ahhhh.. ze durft nie.....quote:
Hoi, ik ben BONG4002 en ik pak zo een biertjequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:46 schreef melke het volgende:
euh... komt een vis bij de dokter..quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:46 schreef melke het volgende:
Ja mijn foto posten en het hele (sub)forum achter me aan krijgen, daggut nie.quote:
Doe eens een kikker na!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben BONG4002 en ik pak zo een biertje
Very verstandig imhoquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja mijn foto posten en het hele (sub)forum achter me aan krijgen, daggut nie.
zoals ik al zei: mailen kan ook hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JA!quote:
Die is best nog wel leuk ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... komt een vis bij de dokter..
zegt die dokter: "ah ik zie het al, uit de kom"
En doei!!quote:
Doeidoei, en laat je niet gek makuuuuuhquote:
quote:
Je bent dus nog klaarwakker?quote:
Wicked, je heb helemaal gelijk! Pffff moet je niet aan denken om je porem daar te plaatsen en het hele forum achter je aan te krijgen en alle opmerkingen maar wel te laten gevallenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is niet onder woorden te brengenquote:
Het doet toch ook compleet niet terzake. Iemands posts staan je wel of niet aan, punt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wicked, je heb helemaal gelijk! Pffff moet je niet aan denken om je porem daar te plaatsen en het hele forum achter je aan te krijgen en alle opmerkingen maar wel te laten gevallenBen daar gek zeg tsss
Sorry beetje laat maar:quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh... komt een vis bij de dokter..
zegt die dokter: "ah ik zie het al, uit de kom"
En zo is hetquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het doet toch ook compleet niet terzake. Iemands posts staan je wel of niet aan, punt.
Ik moet er ook niet aan denken om daar mijn porem te plaatsen en dan iedereen weg te jagenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wicked, je heb helemaal gelijk! Pffff moet je niet aan denken om je porem daar te plaatsen en het hele forum achter je aan te krijgen en alle opmerkingen maar wel te laten gevallenBen daar gek zeg tsss
Dat heb ik dus ook, kijk niet in hun fotoboek of in het smoelentopic, ik let op of iemand's post je aanstaat (en dan kom je per ongeluk iemand's post tegen en dan denk je: he???? neeeeeej zo had ik haar/hem niet voorgesteld!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het doet toch ook compleet niet terzake. Iemands posts staan je wel of niet aan, punt.
Maandagquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef melke het volgende:
Het word tijd voor een nieuwe weekopdracht!
Ja. En dan kom je erachter dat je met een nerdje van veertien praat die je kind had kunnen wezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens in het profiel om te kijken waar iemand vandaan komt of hoe oud die is.
Profiel zegt idd helemaal niets, je kan invullen wat je wilt, op I-net weet je het nooit of iemand ook is dat ie zegt dat ie isquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je erachter dat je met een nerdje van veertien praat die je kind had kunnen wezen![]()
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als de bonen en de aardappelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef melke het volgende:
Het word tijd voor een nieuwe weekopdracht!
Volgens mij heb ik hele discussies gevoerd met de dochter van scanmanquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je erachter dat je met een nerdje van veertien praat die je kind had kunnen wezen![]()
Over een uur is het GVD vier uurquote:
Ik vond de bonen leuk hoor! De bonen en de stip vond ik het leukstquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als de bonen en de aardappelen![]()
En toen klikte ik op je fotoboek en toen zag ik..........niksquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Profiel zegt idd helemaal niets, je kan invullen wat je wilt, op I-net weet je het nooit of iemand ook is dat ie zegt dat ie is
Ja verdomme! Over 2 dagen is het weer maandag. Dat is pas rot!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over een uur is het GVD vier uur
Kut man dat is gewoon niet tof![]()
Ach jee. Had ze nog iets te melden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hele discussies gevoerd met de dochter van scanman![]()
Bonen was zeer ok, vond karaoke ook erg leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond de bonen leuk hoor! De bonen en de stip vond ik het leukst
Iets mis met nerds van 14?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is helemáál niet relaxtamundoquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over een uur is het GVD vier uur
Kut man dat is gewoon niet tof![]()
Nee het was een leuk nerdje. Maar hij had allang in bed moeten liggen, de tijd dat hij postte.quote:
Aangenaam, Morwenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
En toen klikte ik op je fotoboek en toen zag ik..........niks![]()
Aangenaam, 14-jarig pubertje![]()
1. U2quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Hee, top 3! Wie staat er in jullie top 3?
Precies!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Ik weet niet meer hoe zij het verwoorde, maar het kwam er geloof ik allemaal op neer dat Tanja een crackhoer wasquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach jee. Had ze nog iets te melden?
Come to Mammaquote:
Ahumquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies!!!!!Gelukkig heb je daar bij dit subforum geen last van
Allemaal (ahum) volwassenen die hetzelfde denken (oke qua bewoners niet maar alla) en ongeveer dezelfde leeftijdsgroep hebben
![]()
Nee joh! Van BB natuurlijk. Maar kan het ook wel vinden met deze top 3quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
1. U2
2. Rory Gallagher
3. Coldplay.
Of bedoelde je dat niet.
quote:
Ga ik ook even doen, maar houd de streams aan je weet maar nooitquote:*streams uit heeft staan....muzika![]()
Ja graag. Enig. Verheug me er nu alweer op. Op weer zo'n geweldig boeiende weekopdrachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als de bonen en de aardappelen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe zij het verwoorde, maar het kwam er geloof ik allemaal op neer dat Tanja een crackhoer was![]()
![]()
1: lieskequote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Ja?!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh! Van BB natuurlijk. Maar kan het ook wel vinden met deze top 3
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leukquote:
Niet álle mannen hoeven zo te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leuk
Ja even terug schopte Joost tegen de deur van de DBKquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
En....gebeurd er nog iets??
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?quote:
Jij was naar bedquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus oan't moarn en tot morgen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Naja ga maar eens slapen. Anders moet ik morgen m'n oud schoolgenoten onder ogen komen met wallen tot op m'n kin.
Trusten
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Naja ga maar eens slapen. Anders moet ik morgen m'n oud schoolgenoten onder ogen komen met wallen tot op m'n kin.
Trusten
Oe wat kijk je streng ik word gewoon bang man niet normaal ik bibber helemaalquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leuk
Trustenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten
Wat ik bedoel: een heel verschil met Scan dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?
* weigerde andere naam dan "zeug" te gebruiken
Dag lieve snaptnixquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten
Als je maar bang bentquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oe wat kijk je streng ik word gewoon bang man niet normaal ik bibber helemaal![]()
![]()
![]()
Ah oke sorry, was Roel vergeten. Slapend niets doen op de bank hoort er dus ook nog bijquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]jouw beeld van mannen is toch niet helemaal correct hoor
Nee, naar de buurman.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ah oke sorry, was Roel vergeten. Slapend niets doen op de bank hoort er dus ook nog bij![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er ook weer eens vandoor als ik morgen nog fris en fruitig voor zoonlief morgen Sinterklaas kadootjes moet kopenZonder hem he dat snappen jullie wel
Dus daaaag tot morgen avond weer!![]()
![]()
Dat moet ik weer ontcijferen. De buurman heet Pim en die had verdovende hasjdrugs in huis.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, naar de buurman.
Ik had een lijntje met Pim.![]()
Ik ken die hele persoon niet eens, laat staan de fans. Was het ook alleen maar met nummer 1 en 2 eens. Ff vergeten erbij te zettenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken anders weinig Rory Gallagher-fans.
Je hebt het net gemistquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
Nou hij is inmiddels een beetje dood. Maar maakte mooie muziek, bluesrock.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ken die hele persoon niet eens, laat staan de fans. Was het ook alleen maar met nummer 1 en 2 eens. Ff vergeten erbij te zetten![]()
Yepquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.. mannen kunnen ook best lief, aardig en begripvol zijn hoor...
Dat kun je toch niet zeggen heee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?
* weigerde andere naam dan "zeug" te gebruiken
Ik zei er duidelijk bij, ik weet niet meer hoe zij het verwoordde, dit om eventuele discussie met scan hierover uit te sluitenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: een heel verschil met Scan dan.
Hij is momenteel te druk in het smoelenboektopic anyhow.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei er duidelijk bij, ik weet niet meer hoe zij het verwoordde, dit om eventuele discussie met scan hierover uit te sluiten
in het geval van tanja: ja hoorquote:
Nee hoor. Je moet het politiek zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet ik weer ontcijferen.
Sinterklaas ja! En de kerstman ook! De anderen, hmmm twijfel twijfelquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.. mannen kunnen ook best lief, aardig en begripvol zijn hoor...
Ik kijk nog liever naar een potje schaken dat VIP BB!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
Even een discussie aanzwengelen:
Wat denken jullie van dit bericht?
Ik weet niet in hoeverre dit klopt maar vraag het me gewoon af
Hmm...ligt er natuurlijk aan wie de VIPS zijn, ik vond BOBO's wel okquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een potje schaken dat VIP BB!
tsja... tis een melkkoe natuurlijk,...... Maar ik denk dat het afhangt van de deelnemers of ik het ga volgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
Voor mij hoeft het niet. Maar dat zei ik ook over Wie is de Mol met bekende Nederlanders en toen bleek Marc-Marie Huijbregts een schatje te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
Dus zij gaat mee in je zakquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het geval van tanja: ja hoorzelden zo iemand gezien die zo verschrikkelijk asociaal is... vreselijk mens....
Ik vond haar niet asociaal. Daarvoor moet je Tokkie heten. Ik vond haar meer eigenwijs. Lekker voor jezelf en de rest kan de pot op. Relativeren was ook niet haar sterkste punt. Als je bij Tanja eenmaal de fout in ging kon je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het geval van tanja: ja hoorzelden zo iemand gezien die zo verschrikkelijk asociaal is... vreselijk mens....
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Sinterklaas ja! En de kerstman ook! De anderen, hmmm twijfel twijfel
Nakluwe? Is dat Leidsssssssssssccccccccccchhhhhhhhhhendams?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit zo met het oog op de feestdagen in een nakluwe periode.![]()
Heb gelezen dat Kelly er weer in komt! Als-je-blief zeg! Doe me dat niet aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet. Maar dat zei ik ook over Wie is de Mol met bekende Nederlanders en toen bleek Marc-Marie Huijbregts een schatje te zijn.
a-sociaal als in "niet sociaal". Totaal geen aanpassingsvermogen, op geen enkele wijze rekening houden met de rest.. de één bewondert dat, de ander nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond haar niet asociaal. Daarvoor moet je Tokkie heten. Ik vond haar meer eigenwijs. Lekker voor jezelf en de rest kan de pot op. Relativeren was ook niet haar sterkste punt. Als je bij Tanja eenmaal de fout in ging kon je het wel vergeten.
Weet ik toch ook wel! Heb nog een fiets van je gekregen. Wel eentje zonder versnellingen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling. Maar heb er ondertussen toch wel begrip voor. Fouten zijn menselijk he Klaasquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]halloooooohhhhh..... joehooeeeeeeeeee!!!! ik besta echt hoor!!
Dus mijn ouders...snif.......hebben weer gelogenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]halloooooohhhhh..... joehooeeeeeeeeee!!!! ik besta echt hoor!!
Het zal mss geen kijkcijferkanon worden maar een leuk tussendoortje iigquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja... tis een melkkoe natuurlijk,...... Maar ik denk dat het afhangt van de deelnemers of ik het ga volgen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Heb gelezen dat Kelly er weer in komt! Als-je-blief zeg! Doe me dat niet aan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel! Heb nog een fiets van je gekregen. Wel eentje zonder versnellingen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling. Maar heb er ondertussen toch wel begrip voor. Fouten zijn menselijk he Klaas
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het is bijna half vierik vind het wel weer goed.
![]()
Trusten, kusjesbrigade![]()
![]()
Dat betaal ik wel! Boeit me ook niet. Paar centen wat dat gaat kostenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zal mss geen kijkcijferkanon worden maar een leuk tussendoortje iig
Zou leuk zijn als er in 2006 een 2e BB komt met wederom gratis streams al denk ik dat het laatste mss wel niet het geval zou kunnen zijn
volgens mij zijn de nominaties nog steeds niet bekend bij de bewonersquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:28 schreef melke het volgende:
Weet je, eigenlijk moet Lieske nu ook een drama gaan maken van die 5 tegen stemmen. Even Dido een spiegel voor houden
Nou als je bijvoorbeeld ¤ 1.30 moet betalen voor 2uur kijken (zoals BB4) of ¤ 1.10 voor een half uur, ik zou dat niet snel doen, hooguit één keer per week en dat is toch lang zo leuk niet als 24uur per dag, je gaat niet (ik niet) elke dag blauw betalen aan streams (ik iig niet)quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef melke het volgende:
[..]
Dat betaal ik wel! Boeit me ook niet. Paar centen wat dat gaat kosten
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het is bijna half vierik vind het wel weer goed.
![]()
Trusten, kusjesbrigade![]()
![]()
Haags Lightquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nakluwe? Is dat Leidsssssssssssccccccccccchhhhhhhhhhendams?
Daarom, kom maar op met dat drama! Ingrid komt de nominaties bekend maken, met als verassing dat zij mag blijven!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij zijn de nominaties nog steeds niet bekend bij de bewoners
maar de reden van die tweede stemronde zal ze toch wel begrijpen neem ik aan
Dan schakel ik de consumentenbond wel in!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou als je bijvoorbeeld ¤ 1.30 moet betalen voor 2uur kijken (zoals BB4) of ¤ 1.10 voor een half uur, ik zou dat niet snel doen, hooguit één keer per week en dat is toch lang zo leuk niet als 24uur per dag, je gaat niet (ik niet) elke dag blauw betalen aan streams (ik iig niet)
Denk niet dat zij daar iets aan kunnen doen, het is immers de keuze van Endemol en je kan dan jammeren wat je wil maar TV programma;s is toch iets anders als bijv een PC die je hebt gekocht en het niet goed doet en dat je dan een slechte service krijgt, daar zijn ze voor bedoeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Dan schakel ik de consumentenbond wel in!
Dapper van haarquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:33 schreef melke het volgende:
Trouwens, Chantal komt maandag bij Barend en van Dorp
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk niet dat zij daar iets aan kunnen doen, het is immers de keuze van Endemol en je kan dan jammeren wat je wil maar TV programma;s is toch iets anders als bijv een PCeend die je hebt gekocht en het niet goed doet en dat je dan een slechte service krijgt, daar zijn ze voor bedoeld
Tanja deed het ook en zo heftig is BvD niet meer, ik vond ze op RTL4 beter, je kan duidelijk merken dat het niveau is ingezakt vind ikquote:
quote:
Hun niveau en kijkcijfers zijn ingezakt. Enne kopspijkers? Jack Spijkerman is wat mij betreft ook niet meer geloofwaardig. Jaaaren lang zeggen dat het tv maken niet om het geld gaat en opeens toch voor het geld kiezen. Tuuuurlijk Jack, zeg dan gewoon ook de waarheid man!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tanja deed het ook en zo heftig is BvD niet meer, ik vond ze op RTL4 beter, je kan duidelijk merken dat het niveau is ingezakt vind ikmaarja, het is hun laatste seizoen dus mss maar beter ook, hopelijk word Kopspijkers weer als vanouds
![]()
okequote:
Nu nog?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef melke het volgende:
Snij eens een onderwerp aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |