Niet álle mannen hoeven zo te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leuk
Ja even terug schopte Joost tegen de deur van de DBKquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
En....gebeurd er nog iets??
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?quote:
Jij was naar bedquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
En....gebeurd er nog iets??
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus oan't moarn en tot morgen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Naja ga maar eens slapen. Anders moet ik morgen m'n oud schoolgenoten onder ogen komen met wallen tot op m'n kin.
Trusten
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Naja ga maar eens slapen. Anders moet ik morgen m'n oud schoolgenoten onder ogen komen met wallen tot op m'n kin.
Trusten
Oe wat kijk je streng ik word gewoon bang man niet normaal ik bibber helemaalquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leuk
Trustenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten
Wat ik bedoel: een heel verschil met Scan dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?
* weigerde andere naam dan "zeug" te gebruiken
Dag lieve snaptnixquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Trusten
Als je maar bang bentquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oe wat kijk je streng ik word gewoon bang man niet normaal ik bibber helemaal![]()
![]()
![]()
Ah oke sorry, was Roel vergeten. Slapend niets doen op de bank hoort er dus ook nog bijquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]jouw beeld van mannen is toch niet helemaal correct hoor
Nee, naar de buurman.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ah oke sorry, was Roel vergeten. Slapend niets doen op de bank hoort er dus ook nog bij![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er ook weer eens vandoor als ik morgen nog fris en fruitig voor zoonlief morgen Sinterklaas kadootjes moet kopenZonder hem he dat snappen jullie wel
Dus daaaag tot morgen avond weer!![]()
![]()
Dat moet ik weer ontcijferen. De buurman heet Pim en die had verdovende hasjdrugs in huis.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, naar de buurman.
Ik had een lijntje met Pim.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |