De reacties snap ik juist wel. Een opdracht van BB is nu eenmaal iets anders dan een daad van minachting.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beetje typisch aangezien degene die die aktie het meest afkeurde Joost was en Rob er volgens anderen niet eens bij was.
Maar goed, ik vind de aktie niet eens ZO erg, maar de reacties wel wonderlijk inconsequent.
Is er dan niet van iedereen iets dierbaars verdwenen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
laagste bod wint de foto , sms nu foto naar 1010 met uw bod en win die prachtige foto van brenquote:
Ik ben BlonT, ik ben BlonT , ik ben B.L.O.N.Dquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren laten zetten , is een geheime opdracht van bb , mag niemand zien
Roel mis (nog) niks.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef svann het volgende:
[..]
Is er dan niet van iedereen iets dierbaars verdwenen?
Net als bij die kut-Mini Cooper zeker. Ik bied precies één eurocent.quote:
sorry vergat de smileyquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben BlonT, ik ben BlonT , ik ben B.L.O.N.D
O'nee, toch niet.
Buiten de haat naar Nathalie, was er ook een hoop medelijden voor Menno, omdat zijn "Eilandje" kapot gemaakt was. En hij wist het toen niet eens..quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
De reacties snap ik juist wel. Een opdracht van BB is nu eenmaal iets anders dan een daad van minachting.
Ben jij wel helemaal van deze wereld??quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is mijn held dus dat gebeurd niet(oja, Joost is ook master dus zit wel goed
)
Hoezo? Rob isquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal van deze wereld??
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef snakelady het volgende:
maakt niks uit hoor odie22.
Maar mensen, ik ben weer naar bed toe, ben weer op de hoogte.
Gedverquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
laagste bod wint de foto , sms nu foto naar 1010 met uw bod en win die prachtige foto van bren
dat is een van de weinige dingen die ik me wel kan voorstellen, dat je dat soms gewoon vergeetquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze doen mee aan een spel.. dat lijken ze soms te vergeten, dat snap ik nog steeds niet
Rob is idd goed te pruimen... Roel zei in de 19.30 uitzending Rob ook wel cool te vinden omdat hij altijd wat achter de hand heeft en gereedschap heeft enzoquote:
Preciessssssssssssssquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
"oet moen" Of hoe je dat ook normaal schrijftquote:
Ik las 2 x 0.80 cent per sms.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net als bij die kut-Mini Cooper zeker. Ik bied precies één eurocent.
Ik ook, zeker omdat tijd er niet meer toe doet vrijwel. Het is een wereldje op zich.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is een van de weinige dingen die ik me wel kan voorstellen, dat je dat soms gewoon vergeet
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las 2 x 0.80 cent per sms.
Dat is drie en een halve Sjors.
Kunnen ze wel een Ferrari voor verloten.![]()
![]()
Nou een zwarte zou mij wel passenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.
Idd, het lijkt makkelijk als je je opgeeft van "o het is maar een spel"; reken maar dat het vies kan tegenvallen al is dat niet voor te stellen als je zelf nooit hebt deelgenomen aan BBquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, zeker omdat tijd er niet meer toe doet vrijwel. Het is een wereldje op zich.....
tssssskquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.
In je togus zeker??quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!![]()
Rob!!
![]()
Koekblik zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
tsssssk![]()
Ik zou een moord doen voor zo'n bak.
Rob is een strateeg en gelijk heeft ie. Ik weet niet of ik met hem overweg zou kunnen, niet altijd in elk geval. Kop, romp.......van elkaar trekken enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!![]()
Rob!!
![]()
Die missie van Roel was ook de moeilijkste niet. Als hij gewoon iedere nacht buiten een paar sigaretten was gaan roken, kon hij onmoglijk betrapt worden. Vanachter die bloempotten kon hij iedereen die uit bed kwam in de gang al aan zien komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
Dido: als dit een missie voor Lieske is, hoeft ze er weinig voor te doen
Roel: dit is geen missie van 1000 euro
nee, die drankopdracht van Dido was ingewikkeld
ôt môrnquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
"oet moen" Of hoe je dat ook normaal schrijft
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?quote:
Het was heterdaad toch? Als iemand gerookt heeft, ruik je dat direct als niet-roker namelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die missie van Roel was ook de moeilijkste niet. Als hij gewoon iedere nacht buiten een paar sigaretten was gaan roken, kon hij onmoglijk betrapt worden. Vanachter die bloempotten kon hij iedereen die uit bed kwam in de gang al aan zien komen.
Aaaah dat zou ze echt vreselijk vinden! Dat werd zeker weten ruzie. Hopelijk heeft BB mee geluisterdquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Dido hebben het over dilemmas of Roel haar tijger zou doorknippen voor 5000 euro hij zou dat doen zegt ie en Dido helemaal verbaasd
* BONG4002 heeft nog niet eens geboden ik ga dat maar eens doen en dan doorverkopen voor een stevige prijsquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?(of was het een andere film?
)
Kei cool vet gaaf super mega bak gewoon![]()
Ganz Toll.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:navond samen
Queen & Paul op zdf... ik ben er klaar voor....
Nope no ruzie helemaal niets dus niet anders dan verwacht eigenlijk van deze groepquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dat zou ze echt vreselijk vinden! Dat werd zeker weten ruzie. Hopelijk heeft BB mee geluisterd
Er zijn twee wagens waar ik nooit in wil rijden: MIni Cooper en Eend. Sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?(of was het een andere film?
)
Kei cool vet gaaf super mega bak gewoon![]()
ja, Dido & Roelquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
Heeft iemand Lieske nou door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |