Overalquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:14 schreef Pumatje het volgende:
overal!
ik net met mijn autotje tegen een paaltje![]()
Looters !quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:40 schreef Pumatje het volgende:
ja hier in den-bosch ook ..
ze plunderen al de winkels hier..
WE GAAAAAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:45 schreef Pumatje het volgende:
nee serieus, omg
gaat niet goed hier..
heleeee verkeer is ontregeld gewoon...
ring 's-hertogenbosch oost is DOOoood.
waar ben jij tegenaangeknald dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef biertapper het volgende:
the end of the world is coming
Dus ben ej nergens tegenaangeknaldquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef MaPo het volgende:
Vanmiddag bijna tegen een fietser, die op de weg fietste waar nog niet gestrooid was of niks, maar fietspad ernaast was helemaal niet befietsen, maar die fietser ging dus op z'n bek, 10 meter voor ons, stonden net op tijd stil![]()
Was trouwens een 80km weg waar 30 een maximale snelheid was.
Die vind ik heel moeilijk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef MaPo het volgende:
Was trouwens een 80km weg waar 30 een maximale snelheid was.
Mjah, scheelde mischien net een halve meter ofzo en fietser had hersenpudding gehadquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:04 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Dus ben ej nergens tegenaangeknald
hahahhaaquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ikke tegen de grond van onze oprit met mijn fiets. Moet je na gaan, fiets je van Almelo naar Borne 10KM> zonder dat je op je bek gaat, en dan de laatste vijf meter glij je weg
.
Wat een grappig ventje ben jij zeg?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef LKEN het volgende:
Tegen een hond en een josti.
Maar het was eigenlijk niet door het weer, het was hun schuld.![]()
Zie ook Deuk in mijn nieuwe Golf II
Ik heb vandaag mijn drumstel aan stukken geslagenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef Pumatje het volgende:
Wie heeft er al een ongelukje gemaakt in het verkeer?
met de auto, scooter,fiets,,vliegtuig, boot..?
vertel het hier![]()
En hoelang heb jij je rijbewijs alquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik niet, ik kan namelijk wél rijden.
En 't is ook nog eens een vrouw.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef Nekplooimeter het volgende:
[..]
En hoelang heb jij je rijbewijs al!
2 Weken?
Achterlijke geit.
En als dat nog niet alles is, is het er zo een uit de categorie: "Ik heb een IQ van 96..."quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:44 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En 't is ook nog eens een vrouw..
Nee, toch wel meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:52 schreef Nekplooimeter het volgende:
[..]
En als dat nog niet alles is, is het er zo een uit de categorie: "Ik heb een IQ van 96..."
Hoe triest ben je dan....
quote:Op zondag 27 november 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, toch wel meer!
En ja, ik heb mijn rijbewijs iets meer dan een maand![]()
!
2 maanden.quote:Op zondag 27 november 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, toch wel meer!
!
Jouw soort zouden ze eerst een jaar in een verkeerstuin moeten laten rijden. Zeker jou!quote:Op zondag 27 november 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, toch wel meer!
!
H.H.H. grapjesquote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Nekplooimeter het volgende:
[..]
Jouw soort zouden ze eerst een jaar in een verkeerstuin moeten laten rijden. Zeker jou!
Maar...quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lach me mijn piemel uit mijn broek!
Kun je nagaan hoe grappig ik het vond!quote:Op maandag 28 november 2005 15:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar...
Maar...
Maar..
Je hebt toch helemaal geen piemel, mopsieflopsie?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 15:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe grappig ik het vond!
Je ziet er dan ook uit alsof je alle chromosomen op een rijtje hebt...quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
H.H.H. grapjes.
Ik lach me mijn piemel uit mijn broek!
quote:Op maandag 28 november 2005 15:33 schreef Nekplooimeter het volgende:
[..]
Je ziet er dan ook uit alsof je alle chromosomen op een rijtje hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |