...bijna dan hè
Gisteren had ik dan eindelijk mijn rijexamen gehaald. Het heeft me heel veel moeite gekost maar ik ben nu eindelijk de trotse bezitter van een rijbewijs! Na mijn rijbewijs opgehaald te hebben, besloot ik maar eens langs de lokale Volkswagen dealer te gaan. Daar zag ik dan zo'n mooie Golf II staan.
Omdat ik al sinds mijn achtse aan het sparen was voor mijn eerste auto, aarzelde ik niet langer, en kocht hem meteen! Omdat ik vanwege het weer zo ongeveer de enige klant was die dag, kreeg ik van de verkoper er ook nog eens stickers bij met vlammen!
(voor op de zijkant) Hulde voor de verkoper hiervoor
Omdat ik net mijn auto (incl. stickers) heb, wil ik natuurlijk zo snel mogelijk naar huis om 'm aan mijn moeder te laten zien. Is er weer zo'n kut file, tering hé. Na een uurtje was ik eindelijk uit de file, dus ff plankgas natuurlijk. Slippend door zo'n gladde bocht is gewoon 14.gif !
Maar nu mijn reden voor dit topic:
Ik was bijna thuis, nog één laatste keer slippend door de bocht dacht ik, om het af te leren.
![]()
Komt er ineens uit het niets zo'n josti met een hond over de weg aangewaggeld.
![]()
Ik gebruikte mijn claxon al 100 meter ervoor, maar die triangeljosti kijkt niet om! Gelukkig heb ik ze niet geraakt. Hiervoor hadden ze me best wel mogen bedanken. In plaats daarvan balde die randautist zijn vuist naar me en schreeuwde hij iets van: "BENGEL! HOE DURF JE?"
Dus voor die pauper met die hond: STERF!
PS. bengel
PS.2 Vlak voor mijn huis nog een mooie 360 gemaakt
[ Bericht 4% gewijzigd door LKEN op 26-11-2005 13:28:19 ]