Godver de Godver.
Heb ik weer hoor.. Hele dag fijn werken, om 17.00 vrij
![]()
Hele dag beetje naar buiten zitten kijken hoe het hele verkeer vast aan het lopen was, en ik zat lekker warm binnen
![]()
Maargoed, er was geen doorkomen aan, dus ik besloot ff naar een maat van me te gaan, die woonde vlakbij. Normaal 2 minuten met de fiets, maar nu 20 minuten lopen.
Na drie keer te zijn uitgegleden en bijna op mn bek te zijn gepeerd was ik toch echt op 75 meter afstand van het huis, en begon er maar wat tempo in te zetten. Na een twintigtal meter hoor ik het volgende:
**KRAAAAAAK*** *woessjj* *BAAAAm*
Ofzo.
![]()
Ik kijk achter me en schrik me de teringhoeren. Echt een tak van 5 meter lang, 15 cm doorsnee ofzo ligt drie meter achter me
![]()
Direct fiets aan de kant getyft en 'm heel snel gesmeerd
![]()
Als ik dat kutding voor mn bakkes had gekregen, zaten er nu twee halve Skv's in een doodskist en kon niemand dit topic lezen
![]()
Enge fucking kutbomen, nooit weer. Vorig jaar is er ook al iemand met een tuintje op zn buik geëindigd nadat hij met een storm in het bos achter mijn huis liep. Stuk boom voor zn flikker en dood
![]()
Daar had ik nog geen zin in.
Ben er net op de terugweg van fucking lang en fucking koud nog ff langs gegaan en ff wat foto's gemaakt
![]()
![]()
Toen was het nog leuk, vanuit het raam van mn werk
![]()
![]()
Mijn fiets na heel even
![]()
The tak of terror. Deze had mij dus dood willen maken.
![]()
![]()
Auto's
![]()
![]()
Plas water waar ik nog doorheen liep te stampen net.
Dat was het.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.