Hengelosestraat, mên.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:56 schreef Falco het volgende:
Hengelose weg ole ole!
Ohja mênquote:
Ik heb je leven ook niet bestudeerd maar ik vind het jammer dat je niet bent gestikt bij je geboorte.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb t hele verhaal niet gelezen maar vind het jammer dat ie je nietvol raakte.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb je leven ook niet bestudeerd maar ik vind het jammer dat je niet bent gestikt bij je geboorte.
Fotos!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:08 schreef Maisnon het volgende:
De huizenhoge heg vanons bestaande uit een soort van bomen in een sloot (creatief met boomafval?) is trouwens wel helemaal over onze tuin komen hangen/gesneeuwd. Ziet er wel gaaf uit
Hoewel zeer decoratief, zou ik dit toch niet doen. Kán niet goed zijn voor je autoquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op de UT bij parkeerplaats Ravelijn het regende takken en bomen vielen met bosjes neer..
Limbo die je er bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef the900 het volgende:
jow das wel een hendig sjieke tak zeg. gelukkig slipte ie mis
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef Skv het volgende:
Enschede ligt fucking helemaal vol.
Zelfs de schuifwagens komen er niet door
Vette tak? Het was geen takquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:07 schreef ioko het volgende:
Vette tak, veel geluk zullen we maar zeggen
Over bijna dood-ervaring gesprokenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:25 schreef ErikT het volgende:
Kijk dit is nou een reden om te klagen. Bijna dood-ervaring. Maar wel een dik pak sneeuw, en hier ligt niks
Jaloers?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef PirE het volgende:
Dat van die tak is minder maar die sneeuw![]()
*Jaloers is op zoveel sneeuw*
Hier in zeeland heeft het alleen maar hard geregend en een behoorlijke stevige wind, maar vond het nou niet echt een bijzondere storm, heb ze erger meegemaakt.
Bij mij scheelde het 3 meter en 2 seconden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Over bijna dood-ervaring gesprokenIk was vandaag ook bijna dood
Las dat een busje een dodelijk ongeval veroorzaakte in Gendringen. Ik was vandaag in Gendringen
Maar toen bleek dat het om Genderen ging, 130 km verderop. Maar het scheelde weinig zeg ik je!
Final Destination 4?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Skv het volgende:
Ik ga er inderdaad van uit dat ik morgen dood zal worden gereden door een pendelbus.
Nee, dat zou erg zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef Skv het volgende:
Als ik dat kutding voor mn bakkes had gekregen, zaten er nu twee halve Skv's in een doodskist en kon niemand dit topic lezen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef renz0r het volgende:
Hier in ZwijndrechtDen Haag, bij Rotterdamja Den Haag dus, de hele dag regen...Wij dus geen sneeuw
Wie gaat er dan ook naar Utrecht toe als ze avond van te voren al waarschuwen voor overlastquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Jaloers?
Mijn pa is een dagje naar Utrecht en probeert al vanaf 16.30 uur terug te komen naar Enschede, maar zit nu nog vast in Deventer.
Verder ga ik bijna dood, is het stervenskoud, doe ik over een stukje van normaal 10 minuten nu minstens 45 en ben ik zeiknat.
Lang leve die kutzooi
Ja, maar hij wou niet in zn eentje en die andere twee konden alleen vandaag ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef PirE het volgende:
Is toch nog het hele weekend?
Probleem blijft, jij hebt last van de sneeuw omdat er zoveel ligt en wij hebben hier in zeeland helemaal niks (qua sneeuw). Ik kan me dus niet echt in je situatie inlevenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar hij wou niet in zn eentje en die andere twee konden alleen vandaag ofzo.
Boeie, het gaat hier om die kuttak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |