en is de cirkel weer rondquote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef JohnDope het volgende:
Dat zou kunnen few...... maarja als ik heel eerlijk ben zal het me ook een zorg zijn...... ik bedoel stel dat we een klapper met zo''n steen maken zijn we allemaal weg. Dan eindigt het met een oerknal.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ingrijpen?
Okay, stel die asteroide heeft een grote van zeg 1 KM3
enig idee hoe je die gaat stoppen of van baan veranderen?
George W Bush toe de reskjoe!quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ingrijpen?
Okay, stel die asteroide heeft een grote van zeg 1 KM3
enig idee hoe je die gaat stoppen of van baan veranderen?
nu komt er een stuk rots van 40 bij 40 bij 40 Km met een slordige 80.000 KmH op de aarde af, denk jij dat een atoombom daar veel aan veranderd?quote:
nee, denk ik niet. anders hebben ze ook wel gemakkelijkere manieren om er een eind aan te maken voor zichzelf. Ik durf te wedden dat die wegrottende mensen een nog grotere wil om te overleven hebben dan wij decadente en verveelde rijkeluisjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
Veel ja-stemmers, waarschijnlijk van veel mensen die er warmpjes bijzitten, maar niet liggen weg te rotten in Afrika, India of Chili. Zouden die mensen anders stemmen denken jullie?
alles wat we aan explosieven hebben erheen sturen en aan een kant laten ontplffen in de hoop hem uit zijn baan te drukken.quote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nu komt er een stuk rots van 40 bij 40 bij 40 Km met een slordige 80.000 KmH op de aarde af, denk jij dat een atoombom daar veel aan veranderd?
Ik heb er geen flauw idee.quote:Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
nu komt er een stuk rots van 40 bij 40 bij 40 Km met een slordige 80.000 KmH op de aarde af, denk jij dat een atoombom daar veel aan veranderd?
volgens mij moeten ze gewoon een paar gigantische spiegels op de maan bouwen, en de zonne-energie gebruiken om dat ding uit zijn baan te krijgen.quote:Op zondag 11 december 2005 17:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb er geen flauw idee.
Maar ik neem aan dat er al aan gewerkt wordt hoe men zoiets in de toekomst wil oplossen.
heb je dan ook niet dat je mischien de maan uit zijn baan duwtquote:Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze gewoon een paar gigantische spiegels op de maan bouwen, en de zonne-energie gebruiken om dat ding uit zijn baan te krijgen.
nee, gebeurt nu toch ook niet. die spiegels warmen de komeet op, en zorgen dat het water aan die kant begint te verdampen. het verdampende water zorgt ervoor dat er een kracht op de komeet wordt uitgeoefend. ik heb het hier wel over spiegels met een diameter van een km of zo. maar ja, spiegels worden gemaakt van zand, en dat is er genoeg op de maan.quote:Op zondag 11 december 2005 19:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
heb je dan ook niet dat je mischien de maan uit zijn baan duwt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |