stronzoquote:
Als ik iets zielig vind is het wel het eeuwige R'dam <-> A'dam gedoequote:
jij begonquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ik dacht dat dit soort OP's niet meer mochten.
Het is hier trouwens droog en het regent niet eens![]()
En Bo, ik hoop dat je deze opmerking niet meende![]()
[..]
Als ik iets zielig vind is het wel het eeuwige R'dam <-> A'dam gedoe![]()
"AAN EEN BRUG AAN EEN KOORD HANGT EEN FAN VAN FEYENOORD"quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
STERF VIEZE KUT AMSTERDAMMER![]()
![]()
!
misbruik van macht enzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ik dacht dat dit soort OP's niet meer mochten.
Laat ik daar dan niet hangen, als ik errrrrrrrrrgens een hekel aan heb is het wel voetbalquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
"AAN EEN BRUG AAN EEN KOORD HANGT EEN FAN VAN FEYENOORD"
Ik zocht ook even naar je eigen quotes uit de FAQ over de SC maar volgens mij heb je die weggehaald of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
misbruik van macht enzo![]()
het sneeuwt hier als de $@#$#@ en ik moet zo de stad inik ga maar lopen oid
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik daar dan niet hangen, als ik errrrrrrrrrgens een hekel aan heb is het wel voetbal.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding] AMSTERDAM [afbeelding]
JOOOOODUUUUUUHHH
Ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kom je wel eens in de stairway, herm?
Vroegah wel ja, in mijn hardrockperiodequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kom je wel eens in de stairway, herm?
Het toppunt van triestheid iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef Hugster het volgende:
oh MEN je wil echt niet weten wat voor hekel ik aan voetbal heb![]()
![]()
2 vrienden van me zijn fanatieke ajax hooli'sallebei al een paar keer een paar honden in hun been gehad en er van langs met de wapenstok, gearrensteerd enz..
![]()
![]()
en dat allemaal om jouw 11 favoriete rennende homo's te verdedigen![]()
Ik vond het er altijd wel mooi, maar die kutgothics die er rondhangen tegenwoordig heb ik het niet zo opquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Hugster het volgende:
maar ik vind het er niet echt leuk ofzo
Hangt heel erg van de muziek af daar.
gothicsquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het er altijd wel mooi, maar die kutgothics die er rondhangen tegenwoordig heb ik het niet zo op.
heb iig niets verwijderd.....niet dat ik weet danquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zocht ook even naar je eigen quotes uit de FAQ over de SC maar volgens mij heb je die weggehaald of niet?
En idd, gewoon maar gaan lopen ja!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb iig niets verwijderd.....niet dat ik weet dan![]()
sneeuwt meer en meer en meer......gelijk mijn lijpe paraplu uitproberen....
staat groot op "de slimste" daarnaast VW logo![]()
zweerquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik vind de gitaar van Jimi Page wel gaaf.
soms is de zweer wel goed, soms ook niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en ff puin ruimen zover dat nog kan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
Belt er net een vriendin op dat ze even een kopje koffie komt doen hier, ik ga dus maar even douchen enzo.
!
Ik ga liever op een natuurlijke manier doodquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb je wel een gegeten in de steakway?
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ff puin ruimen zover dat nog kan?![]()
lekker slippen met een golf 4motionquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zweer![]()
Ik vind de sfeer idd soms wel goed, meestal niet
ik ben daar 1x geweest, en dat was idd niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga liever op een natuurlijke manier dood
Gevonden!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zocht ook even naar je eigen quotes uit de FAQ over de SC maar volgens mij heb je die weggehaald of niet?
quote:Slowchats
De op en titel van de slowchats worden altijd volgens bepaalde regels opgesteld.
In geval van de motorslowchat:
[..]
In geval van de algemene slowchat:
Het nummer van de slowchat moet betrekking hebben op een auto, duidelijke op met plaatjes en specs erbij.
Vast is ook de banner http://members.home.nl/thafreak2/ptaslowchat/PTAbanner.jpg en de verwijzing naar http://www.ptaslowchat.tk
Het niet naleven van deze regels kan een slotje als gevolg hebben!
Hier waait t een beetjequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef Sandraugiga het volgende:
En het zonnetje schijnt hier zo mooi...
Is het nog steeds zo'n pokke weer bij jullie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |