stronzoquote:
Als ik iets zielig vind is het wel het eeuwige R'dam <-> A'dam gedoequote:
jij begonquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ik dacht dat dit soort OP's niet meer mochten.
Het is hier trouwens droog en het regent niet eens![]()
En Bo, ik hoop dat je deze opmerking niet meende![]()
[..]
Als ik iets zielig vind is het wel het eeuwige R'dam <-> A'dam gedoe![]()
"AAN EEN BRUG AAN EEN KOORD HANGT EEN FAN VAN FEYENOORD"quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
STERF VIEZE KUT AMSTERDAMMER![]()
![]()
!
misbruik van macht enzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ik dacht dat dit soort OP's niet meer mochten.
Laat ik daar dan niet hangen, als ik errrrrrrrrrgens een hekel aan heb is het wel voetbalquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
"AAN EEN BRUG AAN EEN KOORD HANGT EEN FAN VAN FEYENOORD"
Ik zocht ook even naar je eigen quotes uit de FAQ over de SC maar volgens mij heb je die weggehaald of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
misbruik van macht enzo![]()
het sneeuwt hier als de $@#$#@ en ik moet zo de stad inik ga maar lopen oid
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik daar dan niet hangen, als ik errrrrrrrrrgens een hekel aan heb is het wel voetbal.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding] AMSTERDAM [afbeelding]
JOOOOODUUUUUUHHH
Ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kom je wel eens in de stairway, herm?
Vroegah wel ja, in mijn hardrockperiodequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kom je wel eens in de stairway, herm?
Het toppunt van triestheid iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef Hugster het volgende:
oh MEN je wil echt niet weten wat voor hekel ik aan voetbal heb![]()
![]()
2 vrienden van me zijn fanatieke ajax hooli'sallebei al een paar keer een paar honden in hun been gehad en er van langs met de wapenstok, gearrensteerd enz..
![]()
![]()
en dat allemaal om jouw 11 favoriete rennende homo's te verdedigen![]()
Ik vond het er altijd wel mooi, maar die kutgothics die er rondhangen tegenwoordig heb ik het niet zo opquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Hugster het volgende:
maar ik vind het er niet echt leuk ofzo
Hangt heel erg van de muziek af daar.
gothicsquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het er altijd wel mooi, maar die kutgothics die er rondhangen tegenwoordig heb ik het niet zo op.
heb iig niets verwijderd.....niet dat ik weet danquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zocht ook even naar je eigen quotes uit de FAQ over de SC maar volgens mij heb je die weggehaald of niet?
En idd, gewoon maar gaan lopen ja!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb iig niets verwijderd.....niet dat ik weet dan![]()
sneeuwt meer en meer en meer......gelijk mijn lijpe paraplu uitproberen....
staat groot op "de slimste" daarnaast VW logo![]()
zweerquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik vind de gitaar van Jimi Page wel gaaf.
soms is de zweer wel goed, soms ook niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en ff puin ruimen zover dat nog kan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
Belt er net een vriendin op dat ze even een kopje koffie komt doen hier, ik ga dus maar even douchen enzo.
!
Ik ga liever op een natuurlijke manier doodquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb je wel een gegeten in de steakway?
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ff puin ruimen zover dat nog kan?![]()
lekker slippen met een golf 4motionquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zweer![]()
Ik vind de sfeer idd soms wel goed, meestal niet
ik ben daar 1x geweest, en dat was idd niet goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga liever op een natuurlijke manier dood
Gevonden!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zocht ook even naar je eigen quotes uit de FAQ over de SC maar volgens mij heb je die weggehaald of niet?
quote:Slowchats
De op en titel van de slowchats worden altijd volgens bepaalde regels opgesteld.
In geval van de motorslowchat:
[..]
In geval van de algemene slowchat:
Het nummer van de slowchat moet betrekking hebben op een auto, duidelijke op met plaatjes en specs erbij.
Vast is ook de banner http://members.home.nl/thafreak2/ptaslowchat/PTAbanner.jpg en de verwijzing naar http://www.ptaslowchat.tk
Het niet naleven van deze regels kan een slotje als gevolg hebben!
Hier waait t een beetjequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef Sandraugiga het volgende:
En het zonnetje schijnt hier zo mooi...
Is het nog steeds zo'n pokke weer bij jullie dan?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:04 schreef Hugster het volgende:
leven van een roker die niet binnen mag roken gaat ook niet over rozen trouwens
Wie woont er dan ook nog bij zijn oudersquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:04 schreef Hugster het volgende:
leven van een roker die niet binnen mag roken gaat ook niet over rozen trouwens
jij, in het weekendquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook nog bij zijn ouders.
ja dat snap je toch nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook nog bij zijn ouders.
Ben je nou helemaal besodemieterdquote:
Waarom zeur en zeik jij altijd? Je lijkt wel een echte Nederlanderquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Lekker dan, ik kan echt fucking nergens heen, geen bussen of treinen hiero, en op de snelwegen staan files van 1 tot 2u vertraging (normaal is 20min al veel).
Ik mag niet eens in de schuur roken, en ik wil ook niet in mn auto roken, dus sta ik elke keer te kleumen onder de carportquote:
Ik zou naar die vrienden van me, met dat 8mdn oude zoontje waar ze maandag of dinsdag de stekker uit trekken, maar nu kan ik niet, en morgen en zondag kan ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom zeur en zeik jij altijd? Je lijkt wel een echte Nederlander
dan blijf je thuisquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Lekker dan, ik kan echt fucking nergens heen, geen bussen of treinen hiero, en op de snelwegen staan files van 1 tot 2u vertraging (normaal is 20min al veel).
Als je iets echt graag wilt, lukt dat, ook met files, andere afspraken, enz...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou naar die vrienden van me, met dat 8mdn oude zoontje waar ze maandag of dinsdag de stekker uit trekken, maar nu kan ik niet, en morgen en zondag kan ik ook niettoch een reden om te zeiken of niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag niet eens in de schuur roken, en ik wil ook niet in mn auto roken, dus sta ik elke keer te kleumen onder de carport
zeker met zulk soort dingen, daar maak je tijd voor, lijkt mequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je iets echt graag wilt, lukt dat, ook met files, andere afspraken, enz...
Precies, of je probeert het iig, ipv zeuren op een forumquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
zeker met zulk soort dingen, daar maak je tijd voor, lijkt me
Tweede woningen mag toch niet meer van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:24 schreef Hugster het volgende:
Maar even zonder grappen, m'n pa is op zoek naar aftrekposten en ben nu rustig aan het rondshopppen voor ene huisje.
Vorige week te horen gekregen dat de pa een een vriend van me niet meer gaat kopen dus ik ben weer verder aan het zoeken.
Alleen wil hij niet in de stad kopen, hij wil me dichtbij hem hebbenhij heeft me DIT huis aangeboden op de scheendijk. Maar dan is het station van breukelen 15 min fietsen en s'avonds en snachts zijn Utrecht en Amsterdam echt matig te bereiken
nee eerst pimpen met je problemen en dan in de file gaan staanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, of je probeert het iig, ipv zeuren op een forum
zoiets jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef lipje het volgende:
[..]
nee eerst pimpen met je problemen en dan in de file gaan staan![]()
Heb ik geen verstand van, maar het lijkt me dat hij al wel naar die mogelijkheden heeft gekeken voordat hij het aanbood.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tweede woningen mag toch niet meer van de belasting aftrekken
slotje zetten dan maar?quote:
Het is zowiso met een vriend van me, mijn beste mattiequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou echt niet in Breukelen gaan zitten alleen
Dikke hypotheek op nemen. dat mag je dan weer wel veel afschrijven dacht ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tweede woningen mag toch niet meer van de belasting aftrekken
Mja ik ga het over een jaar waarschijnlijk ook doen met een maat van me hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb ik geen verstand van, maar het lijkt me dat hij al wel naar die mogelijkheden heeft gekeken voordat hij het aanbood.
omg dat zou wel het toppunt zijn van ouders doen voor hun kidsquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef Sandraugiga het volgende:
You lucky bastard, bedoel je dat je vader voor jou een huis gaat kopen!!!
Niee hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
omg dat zou wel het toppunt zijn van ouders doen voor hun kids
Ik ben niet zomaar een kid ehquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
omg dat zou wel het toppunt zijn van ouders doen voor hun kids
Precies je broertje gaat toch in een grot wonen en in een grafkist slapenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar een kid ehIk ben z'n liefste zoon
![]()
![]()
Ik verwacht van wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies je broertje gaat toch in een grot wonen en in een grafkist slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |