Nou je was een leuke medefokker !! tot ziensquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik moet zo de deur uit en ik denk dat ik meegenomen word door de wind..
hey M-Soloquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef Martin-Solo. het volgende:
Dag Weerstation...Indahnesia
The Veldhoven/eindhoven nog steeds droog...wel ligt er nog wat lichte nattige sneeuw van vanmorgen. Ik denk dat de grote bui langs ons afgaat !?
Offtopic: Welke GPS heb je? Toch wel een Garmin he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:56 schreef Jojogirl het volgende:
En de neerslag hier blijft maar vloeibaar i.p.v. eens mooi vast te worden. Kom op met die sneeuw.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef drelletje het volgende:
[..]
Offtopic: Welke GPS heb je? Toch wel een Garmin he?
Lijkt me leuk, zei de Eindhovenaar zonder sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Reya het volgende:
OV is overigens nagenoeg geheel uitgevallen, ik zal eens kijken of ik wat foto's kan posten
953 nog wat hPa dacht ik. Daar zijn we nog lang niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Luchtdruk nog effe wat gedaalt: 974.9, wat is eigelijk de laagste luchtdruk ooit in NL?
Weinig van regen gemerkt. Vrij rustig hier, iig een strakke blauwe lucht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Yezz het volgende:
Het regende net wel in het centrum van Emmen.
[..]
bevestigd, ook van een leekquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Sputnik het volgende:
Eindhoven (vlakbij Airport) is het nog droog zo te zien, ook niet echt een sneeuwlucht (zegt de leek)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
Op de tafel valt goed te zien hoeveel sneeuw er nu ongeveer ligt.
hoop dat het nog ff droog blijft ook, sneeuw is leuk maar niet als je met de fiets bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bevestigd, ook van een leekook Eindhoven Airport
![]()
hier word het al aardig bewolkt idd ,na een dag zonnenschijn temp is 2 graden dus het zal wel regen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef FRaGMaN het volgende:
op de radar is te zien dat er een neerslag gebied vanuit het noorden het land binnentrekt. Daar kan men de borst dus ook letterlijk nat gaan maken.
Ook voor mij??quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
de neerslag komt eraan voor Brabant zo te zien
Hmmz okequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
953 nog wat hPa dacht ik. Daar zijn we nog lang niet.Wel lijkt de windstoot van 173 km/u in HvH daadwerkelijk te hebben plaatsgevonden, dat is dus een record voor Nederland
. Ook kan het record voor luchtdrukdaling wel eens gebroken zijn maar daar heb ik geen gegeven over voor Nederland.
ideaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Againzender het volgende:
en de wind is hier nu naar het NO gedraaid
wtfquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Dit komt nu richting groningen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
woei!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Uhuh, wat familie van mij staat daar in de filequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Dringende oproep aan weggebruikers
Vanwege de verkeerssituatie verzoekt de politie het verkeer op de Veluwe niet meer de weg op te gaan. Dit geldt voor de A1 tussen de knooppunten Hoevelaken en Beekbergen, de A50 tussen de knooppunten Beekbergen en Waterberg, de A12 tussen de knooppunten Waterberg en Maanderbroek, de A30 en de N304, maar ook voor alle lokale wegen en doorgaande wegen.
iets meer zelfs, 503.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Sputnik het volgende:
damn, 500km file al
Op naar de 1000 km.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Sputnik het volgende:
damn, 500km file al
Jammer dat ik geen digicam heb, anders kon ik je laten zien dat dat geen ruk voorsteltquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Eveli het volgende:
Zoveel ligt er nu in mn achtertuin (Deventer):
[afbeelding]
En het sneeuwt weer als een gek.
Het is nu iig nog een stukje erger dan om 14.00quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier begint het weer te sneeuwen, pa zit in Enschede, 12 uur vertrokken, was om 2 uur in Enschede, 3 uur weer vertrekken uit Enschede, komt waarschijnlijk om 6 uur vanavond pas weer thuis.
Opgeslagenquote:
ja, chaos mag je het wel noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Oom_Agent het volgende:
damn....Nijmegen wordt nu ook snel wit. En wat een chaos op de weg en het spoor.
Mijn pa belde net dat hij nog steeds in Enschede zit, en een uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nu iig nog een stukje erger dan om 14.00
donker begint het in Eindhoven nu ook al te worden. Net zo vroeg als gisterenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu behoorlijk donker te worden. Het lijkt wel 6 uur 's avonds...
Het sneeuwt redelijk, maar die sneeuw blijft vooralsnog niet liggen. Ben benieuwd...
Verbaast me niks, lopen gaat vele malen sneller dan rijdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Mijn pa belde net dat hij nog steeds in Enschede zit, en een uur geleden ook al.![]()
Daar zul je in staan zeg....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
70 fucking kilometer
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |