Jammer dat ik geen digicam heb, anders kon ik je laten zien dat dat geen ruk voorsteltquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:36 schreef Eveli het volgende:
Zoveel ligt er nu in mn achtertuin (Deventer):
[afbeelding]
En het sneeuwt weer als een gek.
Het is nu iig nog een stukje erger dan om 14.00quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier begint het weer te sneeuwen, pa zit in Enschede, 12 uur vertrokken, was om 2 uur in Enschede, 3 uur weer vertrekken uit Enschede, komt waarschijnlijk om 6 uur vanavond pas weer thuis.
Opgeslagenquote:
ja, chaos mag je het wel noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Oom_Agent het volgende:
damn....Nijmegen wordt nu ook snel wit. En wat een chaos op de weg en het spoor.
Mijn pa belde net dat hij nog steeds in Enschede zit, en een uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nu iig nog een stukje erger dan om 14.00
donker begint het in Eindhoven nu ook al te worden. Net zo vroeg als gisterenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu behoorlijk donker te worden. Het lijkt wel 6 uur 's avonds...
Het sneeuwt redelijk, maar die sneeuw blijft vooralsnog niet liggen. Ben benieuwd...
Verbaast me niks, lopen gaat vele malen sneller dan rijdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Mijn pa belde net dat hij nog steeds in Enschede zit, en een uur geleden ook al.![]()
Daar zul je in staan zeg....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
70 fucking kilometer
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |