Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt iets serieus gebeurtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten dat heel Nederland totaal van slag blijkt te zijn als de eerste sneeuwvlok valt.En dat met al die waarschuwingen van Oom_Agent
![]()
Het verkeer loopt hier al vast als het een beetje regent, dus is het niet zo raar dat alles stil staat als het sneeuwtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt iets serieus gebeurt![]()
Mass Hystery!! Het buitenland zou zich rot lachen met wat voor paniek die dit miezer buitje hier teweeg brengt.
Fijn, wij lachen ons rot wat een paniek een beetje water in het buitenland teweeg brengt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt iets serieus gebeurt![]()
Mass Hystery!! Het buitenland zou zich rot lachen met wat voor paniek die dit miezer buitje hier teweeg brengt.
precies, het is nu eens omgedraaid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn, wij lachen ons rot wat een paniek een beetje water in het buitenland teweeg brengt.
Hier in Groningen ook niks.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:02 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hier in Utrecht alleen maar regen en harde wind! Ik wil SNEEUW
dat is niet fijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:26 schreef drelletje het volgende:
Nu gaat mijn pas geverfde gipsplaten muurtje eraan! Die kutwind blaast alle regen door alle kieren hier... zometeen staat het hier nog onder water... ook lekker.
Alle N wegen op de Veluwe staan ook vast. Van Ede naar Apeldoorn voa Otterlo zo'n 25 km file.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef Metsada het volgende:
arnhem alleen maar regen, na mn werk ga ik een veluwe toch maken. Om de a50 te vermijden, of het alleen slim is weet ik niet
Iemand nog berichten over omgeving apeldoorn/hoenderloo en uddel etc?
Echt een bende.. treinen vallen ook uit, dus mensen kunnen niet meer naar huis vandaag in bepaalde delen van het land. En het zuiden komt nog.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Alle N wegen op de Veluwe staan ook vast. Van Ede naar Apeldoorn voa Otterlo zo'n 25 km file.
Ik zag net de regen van links naar recht gaan voor het raam. (Den Haag) Is weer eens wat anders dan van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier gaat het weer harder waaien heb ik het idee (regio rotterdam)
Nou je was een leuke medefokker !! tot ziensquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik moet zo de deur uit en ik denk dat ik meegenomen word door de wind..
hey M-Soloquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef Martin-Solo. het volgende:
Dag Weerstation...Indahnesia
The Veldhoven/eindhoven nog steeds droog...wel ligt er nog wat lichte nattige sneeuw van vanmorgen. Ik denk dat de grote bui langs ons afgaat !?
Offtopic: Welke GPS heb je? Toch wel een Garmin he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:56 schreef Jojogirl het volgende:
En de neerslag hier blijft maar vloeibaar i.p.v. eens mooi vast te worden. Kom op met die sneeuw.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef drelletje het volgende:
[..]
Offtopic: Welke GPS heb je? Toch wel een Garmin he?
Lijkt me leuk, zei de Eindhovenaar zonder sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Reya het volgende:
OV is overigens nagenoeg geheel uitgevallen, ik zal eens kijken of ik wat foto's kan posten
953 nog wat hPa dacht ik. Daar zijn we nog lang niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Luchtdruk nog effe wat gedaalt: 974.9, wat is eigelijk de laagste luchtdruk ooit in NL?
Weinig van regen gemerkt. Vrij rustig hier, iig een strakke blauwe lucht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Yezz het volgende:
Het regende net wel in het centrum van Emmen.
[..]
bevestigd, ook van een leekquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Sputnik het volgende:
Eindhoven (vlakbij Airport) is het nog droog zo te zien, ook niet echt een sneeuwlucht (zegt de leek)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
Op de tafel valt goed te zien hoeveel sneeuw er nu ongeveer ligt.
hoop dat het nog ff droog blijft ook, sneeuw is leuk maar niet als je met de fiets bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bevestigd, ook van een leekook Eindhoven Airport
![]()
hier word het al aardig bewolkt idd ,na een dag zonnenschijn temp is 2 graden dus het zal wel regen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef FRaGMaN het volgende:
op de radar is te zien dat er een neerslag gebied vanuit het noorden het land binnentrekt. Daar kan men de borst dus ook letterlijk nat gaan maken.
Ook voor mij??quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
de neerslag komt eraan voor Brabant zo te zien
Hmmz okequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
953 nog wat hPa dacht ik. Daar zijn we nog lang niet.Wel lijkt de windstoot van 173 km/u in HvH daadwerkelijk te hebben plaatsgevonden, dat is dus een record voor Nederland
. Ook kan het record voor luchtdrukdaling wel eens gebroken zijn maar daar heb ik geen gegeven over voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |