quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
Is nie, nu??!quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SNEEUW![]()
![]()
![]()
zieligquote:
Dat is nu jaquote:
ook geen lekkere gure windstoten?quote:
Natte winden zelfs. Maar geen sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook geen lekkere gure windstoten?
Zekerquote:
Probeer eens uit het toilet te komen en eens naar buiten te kijken danquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Natte winden zelfs. Maar geen sneeuw.
Hondjes zijn liefquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:00 schreef Prowl het volgende:
Ik heb net mijn hondjes met sneeuwballen bekogeld en die sufferds vinden het nog leuk ook
fractal?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:03 schreef jaapgvk het volgende:
Hoe heet zo'n patroon ook alweer...
Zo'n patroon dat een ijskristal aanneemt?
Tot in de eeuwigheid verdelend, tot in de eeuwigheid de perfecte vorm aannemend?
het sneeuwt al op sommige plaatsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:55 schreef Poit- het volgende:
gaat het sneeuwen dan ?
Mijn hond ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:00 schreef Prowl het volgende:
Ik heb net mijn hondjes met sneeuwballen bekogeld en die sufferds vinden het nog leuk ook
OMG.... ik zou eigenlijk een ban voor je aan moeten vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je hoe godgloeiende glad het wordt, morgenochtend op de fiets
er valt ook niet echt tegenop te strooien als er zoveel valt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef sjakie007 het volgende:
Damnz, ben vandaag al een paar keer geslipt met de auto. Gelukkig op lage snelheid, maar er wordt hier niet eens gestrooid :S
Hendig sjiek? of gewoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef sjakie007 het volgende:
Damnz, ben vandaag al een paar keer geslipt met de auto.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Rotterdam meld regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud, regen, wind, hagel, koud
quote:
groenlo, 7 km van winterswijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef StonedKinG het volgende:
Winterswijk, 20 cm sneeuw, wegen onbegaanbaar, auto's 5km/h, treinen en bussen reiden niet. Kut dus.
Newsflash! Je woont in nederland!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef Aurelium het volgende:
Utrecht
Gisteravond ijskoud, regen regen en nog eens regen. vannacht met het uitgaanREGEN REGEN REGEN. Vandaag even op en neer naar college en WEER REGEN REGEN REGEN
Geweldig he! Je vraagt je af hoe ze in landen als Oostenrijk en Zwitserland toch ieder jaar opnieuw weer de winter overlevenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef PDOA het volgende:
Wel leuk. Alles ontregeld door die paar vlokjes sneeuw en paar drupjes regen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef Cheesecake het volgende:
Het wordt hier steeds erger. Er rijden dus bijna geen treinen tussen Hengelo en Enschede en ook geen bussen in Hengelo en Enschede. Er is niet gestrooid dus je kunt nauwelijks fietsen hier want er ligt op sommige plaatsen 20 cm sneeuw.
Een vriendin van mij moest vandaag naar school en heeft in Enschede anderhalf uur op de trein gewacht. In Hengelo aangekomen is ze lopend van het station naar huis gegaan want fietsen ging niet (+- 40 minuten lopen).
Leuk, sneeuw.
Vergeet ook Oldenzaal niet, daar rijden ook geen bussenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef Cheesecake het volgende:
Het wordt hier steeds erger. Er rijden dus bijna geen treinen tussen Hengelo en Enschede en ook geen bussen in Hengelo en Enschede. Er is niet gestrooid dus je kunt nauwelijks fietsen hier want er ligt op sommige plaatsen 20 cm sneeuw.
Een vriendin van mij moest vandaag naar school en heeft in Enschede anderhalf uur op de trein gewacht. In Hengelo aangekomen is ze lopend van het station naar huis gegaan want fietsen ging niet (+- 40 minuten lopen).
Leuk, sneeuw.
Kom het maar halen. Wij kunnen hier niet weg door de files en de gladheid enzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Chanandler het volgende:
Hee als jullie toch zo last van die sneeuw hebben, paas mij maar wat van die witte shizzle
Nog even wachten je je bent 18quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef MYND het volgende:
Sneeuw![]()
ijs![]()
![]()
lege parkeerplaats bedekt met ijs![]()
![]()
![]()
asc uitzetten en driften![]()
![]()
![]()
![]()
Waar woon je? Mss komt het nog wel over Zwolle heenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Bingo! Het blijft alleen niet liggen, bah, tis gewoon nog te nat van de regen.
Ha ha anders ga je even leren schrijven rasmongooltje. Kijk dit ben jijquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nog even wachten je je bent 18
Je onkent het nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef MYND het volgende:
[..]
Ha ha anders ga je even leren schrijven rasmongooltje. Kijk dit ben jij![]()
en wat meld Utreg dan wel niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:51 schreef Tu5 het volgende:
*Utreg Meldt!
als het zo door gaat koelt de grond vanzelf hard genoeg af en blijft het liggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef Aurelium het volgende:
ja sneeuw zat, maar t blijft niet liggen. Nog steeds een grote natte pleures bende.
Die vriendlief haalt de 20 cm zeker niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef MaLo het volgende:
Ik hoore net op het nieuws dat het in het oosten alleen nog maar meer gaat sneeuwen. Ze deden net alsof het nog moest beginnen
terwijl hier nu al 20 cm ligt (zojuist opgemeten door vriendlief).
waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef MaLo het volgende:
Ik hoore net op het nieuws dat het in het oosten alleen nog maar meer gaat sneeuwen. Ze deden net alsof het nog moest beginnen
terwijl hier nu al 20 cm ligt (zojuist opgemeten door vriendlief).
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die vriendlief haalt de 20 cm zeker niet?![]()
Jawel! Hoe kan ik anders weten dat het 20 cm isquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die vriendlief haalt de 20 cm zeker niet?![]()
lolquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jawel! Hoe kan ik anders weten dat het 20 cm is.
Ik zit in Oldenzaal, dus nog wel wat noordelijker dan Velp.
Zeeland, daar noem je ook watquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zeeland, geen sneeuw gezien enkel regen..
Nog zo'n mafkees. Heel het forum zit er vol mee. Waarom zou ik het ontkennen ik hoef niks te bewijzen tegenover sukkels zoals jij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je onkent het niet?
Of is dit een bmw rijders reactie ?
snel op je onvolgroeide pikkie getrapt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef MYND het volgende:
[..]
Nog zo'n mafkees. Heel het forum zit er vol mee. Waarom zou ik het ontkennen ik hoef niks te bewijzen tegenover sukkels zoals jij.
1985quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:36 schreef the900 het volgende:
[..]
snel op je onvolgroeide pikkie getrapt?
aww, hij weet niks beters te zeggen dus gaat ie maar om willekeurige dingen lachen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:42 schreef MYND het volgende:
[..]
1985![]()
Tim![]()
OMFG wat een sukkel ben jij.
Beetje tempo met dat sneeuwruimen Uddelquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:05 schreef Uddel het volgende:
Omg alles staat hier vast, m'n ma ging ff naar Apeldoorn (16 km), ze is na een uur rijden en 6 km gehad te hebben omgekeerd (om 3 uur) en ze is nu net thuis..
Ze strooien hier niet eens, alle strooiwagens zijn naar de snelweg enzo
Je hoort het ook steeds op de radio.. Apeldoorn en omstreken.. laat ik nu net in die omstreken zitten
Drie keer raden waar die sneeuwruimers allemaal heen zijn, waardoor wij hier met ongestrooide wegen zitten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef ThE_ED het volgende:
whehehe 70km file op A1!
(k*t ben dus HPoi)
Je merkt pas hoeveel sneeuw er ligt als je de stoep achter het huis even sneeuwvrij wil makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Beetje tempo met dat sneeuwruimen Uddel
neequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Wonen we allemaal wel echt in hetzelfde land?
Weet je het heel zeker? Dit is niet leuk meer.. tenminste.. als je binnen zit wel, maar zodra je buiten komt en ergens heen moetquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Wonen we allemaal wel echt in hetzelfde land? Hier is het nu ff droog... nadat het aan een stuk door geregend heeft...
* Triangeljosti wil ook sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ik mot ff weer uit het raam kijken...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:38 schreef Uddel het volgende:
[..]
SuperWeber zei net nog dat het daar droog was
Het is wel al wat natter (Krijgen we al sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja ik mot ff weer uit het raam kijken...
Net flikkerde het licht hier ook een paar keer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:41 schreef Cheesecake het volgende:
Hmpf. Zusje heeft net 1,5 uur gedaan over een afstand van een kilometer of 8. Normaal fietst ze dat in +- 20 minuten. Deel van Twente zit ook al sinds 13:00 zonder stroom.
Ik vind dit bericht in combinatie met je PI ronduit walgelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef HesuS het volgende:
wat hier net is gebeurd het is echt niet te geloven
ik liep naar huis avn werk EN JA het was als in een droom
een bus ramde een vrachtwagen en die schepte een groep kinderen
de kinderen vlogen als sneeuw door de lucht
jammer dat het niet voor iedereen een witte kerst word
Een degelijke samenvatting van het topicquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef HesuS het volgende:
wat hier net is gebeurd het is echt niet te geloven
ik liep naar huis avn werk EN JA het was als in een droom
een bus ramde een vrachtwagen en die schepte een groep kinderen
de kinderen vlogen als sneeuw door de lucht
jammer dat het niet voor iedereen een witte kerst wordt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Wonen we allemaal wel echt in hetzelfde land? Hier is het nu ff droog... nadat het aan een stuk door geregend heeft...
* Triangeljosti massy wil ook sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!
Qua openbaar vervoer ligt hier in Twente echt alles, maar dan ook alles plat. Mijn vader is nog wel met de auto uit Hengelo weggekomen om 20:15 vanavond.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef Cheesecake het volgende:
Naja bijna niemand komt Hengelo nog uit. De schouwburg hier wordt ingericht zodat gestrande mensen daar kunnen overnachten, want alle hotels zitten vol.
Hier in Hengelo is NIET gestrooid, er ligt een dikke laag van 20 cm of meer (weet t niet precies) op alle grote wegen dus iedereen zit muurvast. @!%#&@%# gemeente Hengelo! Waar blijf je met je strooiwagens??
Mijn moeder heeft er net ook ongeveer een kwartier over gedaan om de oprit op te rijden..spek en spekglad.
Maja dat is niks vergeleken bij die mensen die vannacht misschien wel in hun auto moeten slapen omdat ze de snelweg niet af kunnen.
Ik woon ook in dat land!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Triangeljosti het volgende:
* Triangeljosti wil ook sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
Ik vind de sneeuw helemaal niet erg, maar dat ik nu al 2 uur lang op een vrachtwagen zit te wachten voor ik naar huis mag is wel koteen het zal nog wel even duren voor ie er is
Wordt niet meer stappen vandaag
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Caesu het volgende:
alleen als je het kan missen, kan je sneeuw doneren op giro 767 tnv Help Zuid-West Nederland aan een Winter
Hier ook al. Wat een teringbende.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
De sneeuw is hier een natte drek geworden.![]()
Hier ook,op de straten tenminste. En het vriest nu lekker opquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
De sneeuw is hier een natte drek geworden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |