Die vriendlief haalt de 20 cm zeker niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef MaLo het volgende:
Ik hoore net op het nieuws dat het in het oosten alleen nog maar meer gaat sneeuwen. Ze deden net alsof het nog moest beginnen
terwijl hier nu al 20 cm ligt (zojuist opgemeten door vriendlief).
waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef MaLo het volgende:
Ik hoore net op het nieuws dat het in het oosten alleen nog maar meer gaat sneeuwen. Ze deden net alsof het nog moest beginnen
terwijl hier nu al 20 cm ligt (zojuist opgemeten door vriendlief).
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die vriendlief haalt de 20 cm zeker niet?![]()
Jawel! Hoe kan ik anders weten dat het 20 cm isquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die vriendlief haalt de 20 cm zeker niet?![]()
lolquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jawel! Hoe kan ik anders weten dat het 20 cm is.
Ik zit in Oldenzaal, dus nog wel wat noordelijker dan Velp.
Zeeland, daar noem je ook watquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
Zeeland, geen sneeuw gezien enkel regen..
Nog zo'n mafkees. Heel het forum zit er vol mee. Waarom zou ik het ontkennen ik hoef niks te bewijzen tegenover sukkels zoals jij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je onkent het niet?
Of is dit een bmw rijders reactie ?
snel op je onvolgroeide pikkie getrapt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef MYND het volgende:
[..]
Nog zo'n mafkees. Heel het forum zit er vol mee. Waarom zou ik het ontkennen ik hoef niks te bewijzen tegenover sukkels zoals jij.
1985quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:36 schreef the900 het volgende:
[..]
snel op je onvolgroeide pikkie getrapt?
aww, hij weet niks beters te zeggen dus gaat ie maar om willekeurige dingen lachen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:42 schreef MYND het volgende:
[..]
1985![]()
Tim![]()
OMFG wat een sukkel ben jij.
Beetje tempo met dat sneeuwruimen Uddelquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:05 schreef Uddel het volgende:
Omg alles staat hier vast, m'n ma ging ff naar Apeldoorn (16 km), ze is na een uur rijden en 6 km gehad te hebben omgekeerd (om 3 uur) en ze is nu net thuis..
Ze strooien hier niet eens, alle strooiwagens zijn naar de snelweg enzo
Je hoort het ook steeds op de radio.. Apeldoorn en omstreken.. laat ik nu net in die omstreken zitten
Drie keer raden waar die sneeuwruimers allemaal heen zijn, waardoor wij hier met ongestrooide wegen zitten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef ThE_ED het volgende:
whehehe 70km file op A1!
(k*t ben dus HPoi)
Je merkt pas hoeveel sneeuw er ligt als je de stoep achter het huis even sneeuwvrij wil makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Beetje tempo met dat sneeuwruimen Uddel
neequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Wonen we allemaal wel echt in hetzelfde land?
Weet je het heel zeker? Dit is niet leuk meer.. tenminste.. als je binnen zit wel, maar zodra je buiten komt en ergens heen moetquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Wonen we allemaal wel echt in hetzelfde land? Hier is het nu ff droog... nadat het aan een stuk door geregend heeft...
* Triangeljosti wil ook sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |