quote:Op donderdag 24 november 2005 22:15 schreef peaceman het volgende:
cream?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hij doet mij aan Richard Ashcroft denken
Yep. Cultbandje uit de jaren zeventig hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef Tokay het volgende:
Is het een Amerikaanse band?
The Cult?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep. Cultbandje uit de jaren zeventig hoor.![]()
Nee, die kwamen toch een generatietje of wat later. Deze band maakte zuivere, en dus zeer gedateerde, hippiemuziek.quote:
Tss hadden ook gastmuzikanten bij geweest kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
Die waren met zijn drieën.![]()
Als ik heel lief vraag om de titel van een hit, geef je die dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
Yep. Cultbandje uit de jaren zeventig hoor.![]()
Welterusten Diaan en tot morgenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
sinds ik Harry Potter 6 aan het lezen ben, ben ik niet erg gezellig... ik ga nu ook weer naar bed met Harrynog een weekje denk ik en dan is alles weer normaal
![]()
Ja hoor, ga je gang.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Tokay het volgende:
Als ik heel lief vraag om de titel van een hit, geef je die dan?
Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef OllieA het volgende:
Het zal toch die vreselijke Grateful Dead niet zijn hè?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Iron Butterfly?
Aha!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken deze foto wel
Hmmmmm......je maakt het je te gemakkelijk.quote:ik roep uit gemaksoverwegingen jethro thull
Nee nee.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:56 schreef wyccie het volgende:
Dan roep ik ook maar wat... Husker Du?
Nee dank je, ik ben gestopt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef peaceman het volgende:
Camel?
Kuch, ahum.........dat..... euh.....kan ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:02 schreef wyccie het volgende:
Laat die markante hoes dan toch maar zien (nadat je de bandnaam hebt weggehaald in Paint uiteraard)...
Dat weet ik, maar ik weet het antwoord niet..quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef pyl het volgende:
Ja maar peaceman, ik plaatste het plaatje speciaal voor jou........![]()
Ga naar Start, Alle Programma's, Bureau Accessoires, Paint.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Kuch, ahum.........dat..... euh.....kan ik niet.Paint enzo.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
Tadaaaa!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
![]()
Goeie tip, wyccie! Dank je!!
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef wyccie het volgende:
Goh...is het misschien Sweet Smoke?
Alleen zou ik je willen verzoeken om het de volgende keer iets netter te doenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef pyl het volgende:
Ja, lach maar.
Ik heb weer iets bijgeleerd.![]()
Jij bent mijn kortharige hippiequote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
[Eric Cartman]
'It's all just a bunch of tree-huggin' hippie crap !'.
[/Eric Cartman]
Hij heeft nog wel zo kunstig dat konijn van 'Donnie Darko' erin verwerkt...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:29 schreef wyccie het volgende:
Alleen zou ik je willen verzoeken om het de volgende keer iets netter te doen![]()
Ik ben helegaar geen hippie...quote:
Echt wel, je hallucineert zelfs.....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben helegaar geen hippie...![]()
Ik werk nota bene.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel zo kunstig dat konijn van 'Donnie Darko' erin verwerkt...![]()
Dat zie je toch wel ?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef wyccie het volgende:
Echt wel, je hallucineert zelfs.....
Needat zie ik niet, maar ik heb dan ook niks gesnovenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel ?
Helemaal aan 't begin.
Je staat er gewoonweg niet voor open...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Needat zie ik niet, maar ik heb dan ook niks gesnoven![]()
Maar ik zie wel een Wquote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je staat er gewoonweg niet voor open...![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ben je rijp voor een inrichting...
Als ze maar gezond zijn, zeg ik altijd.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef Tokay het volgende:
Ze kibbelen, pyl.
Hippietaal, wyccie!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
"Ben u ook al aan de kanker" [afbeelding]
Wat is dat voor taal, pyl?!?!
Ja, en van kritiese diskussiesentra enzo. Maar deze meneer is toch echt een aartsvader hoor, van de hippies.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Hippietaal is toch van 'realisties' en 'aksie' ?
Nou goed, provo dan........quote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Wat nou hippie..... hij heeft niet eens lang haar
Dát weet-ie dan weer wel!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Die zichzelf vernoemd hebben naar een populaire vibrator in die dagen...
Nee, moet dat wel?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou goed, provo dan........Same difference.
Nooit gehoord van de antirookmagiër?
quote:
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht. Zo weet ik ook waar de naam '10 CC' vandaan komt...![]()
Pffffff........dat weet ik zelfs.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Treinhomo het volgende:
Allicht. Zo weet ik ook waar de naam '10 CC' vandaan komt...![]()
quote:
Ik leg het je nog weleens uit. Is een beetje een vies praatje.quote:
Mwoah; er is een kinderserie naar vernoemd...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
Ik leg het je nog weleens uit. Is een beetje een vies praatje.![]()
Ja, da-hag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
Ik leg het je nog weleens uit. Is een beetje een vies praatje.![]()
Die mafkees had hier moeten stoppen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef pyl het volgende:
[..]
(6 juli 1932 - ) is een Nederlands kunstenaar, die vooral bekend is geworden door zijn happenings op het Spui te Amsterdam.
was een voorloper van de provobeweging, waarbij hij zich later aansloot.
werd geboren als zoon van Frits
, die lid was van De Dageraad. In 1954 werd hij ijscoventer.
We zijn hem allemaal schatplichtig hoor. Zelfs die hippiehater uit het donkere Brabant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
Die mafkees had hier moeten stoppen!
Wat heeft hij voor mij gedaan dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef pyl het volgende:
We zijn hem allemaal schatplichtig hoor. Zelfs die hippiehater uit het donkere Brabant.
Welterustenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef dartfanaat het volgende:
Oke, vrienden en vriendinnen bij RjPvD
ik gawelterusten en tot morgen
![]()
Rook jij? Heb jij een broertje dood aan de vanzelfsprekendheid van het gezag van autoriteiten? Trek jij je graag van niemand iets aan, maar ga je je eigen gangetje? Welnu, dank je erflater en je grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
Wat heeft hij voor mij gedaan dan ?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Rook jij? Heb jij een broertje dood aan de vanzelfsprekendheid van het gezag van autoriteiten? Trek jij je graag van niemand iets aan, maar ga je je eigen gangetje? Welnu, dank je erflater en je grote voorbeeld.
Doe je dat niet, hij zou je er om prijzen.![]()
Dat zijn wij, die berenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
Hey; die kun je crossposten in 'Beer van de dag III'.
Is goed. En daarna ga ik écht slapen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
Hey; die kun je crossposten in Beer van de dag III
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:01 schreef Tokay het volgende:
Dat is Will Simon, van Misdaad Gezocht.
Christina, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Z het volgende:
Mejuffer Applegate.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Z het volgende:
Mejuffer Applegate.
En om dan nog preciezer te zijn. De jarige Christina Applegatequote:
O? Hoe oud?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
En om dan nog preciezer te zijn. De jarige Christina Applegate
34quote:
Uhm....ik weet niet wie dat is, dus het zal niet goed zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
lotte van ER ?
Ja, daar heb je gelijk in, Bimmel, maar dat is ze niet hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef Bimmel het volgende:
Ziet er uit als een kindershowpresentatrice....of een stewardessje
de dame die dit jaar samen met Ernst paul asbak Expeditie robinson presenteert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm....ik weet niet wie dat is, dus het zal niet goed zijn.![]()
Hier is het, op het moment, droog. Maar verder is het hier de hele dag slecht weer geweestquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
Damn ik moet vanavond nog richting het oosten
Het is een actrice, naar verluidt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef dartfanaat het volgende:
Is het een actrice?
Nee; Nederlandse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef tong80 het volgende:
Is ze van Star Wars ?
Viel jij even met je neus in de boter sneeuw...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef wyccie het volgende:
En ik ben van mijn fiets afgewaaid
Geweldig hè?![]()
Waar is dat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef Z het volgende:
Hier ligt geen sneeuw, en is het al een tijdje droog ook. Het is alleen wat fris.
Wordt er eigenlijk nog weleens op normaal gras gehockeyed, of is het tegenwoordig altijd op kunstgras?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef Z het volgende:
Daarom gaat het ook door. Kunstgras ...
Da's lief van je! Het is gewoon veiliger om niet te gaan rijden..helaasquote:
Als hun relatie dit maar overleeft, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Als hun relatie dit maar overleeft, inderdaad.![]()
tis maar de vraag of je de kans zou hebben om aan te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's lief van je! Het is gewoon veiliger om niet te gaan rijden..helaas![]()
Ja precies...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis maar de vraag of je de kans zou hebben om aan te komen.
Joh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk, waarom zou dat niet zo zijn?
Diaan en ik
van elkaar...
Was je nog niet opgevallen he?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef fotoloog het volgende:
Cor Witschge
Sinds de film IT zeker?quote:
Nee, sinds mijn kinderjaren. Enge wezens.quote:
Pennywise luguber? Hij laat alleen de ware aard van alle clowns zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, sinds mijn kinderjaren. Enge wezens.![]()
Maar die It-clown is inderdaad luguber.![]()
Okay Tong.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ravi Shankar ?
Hij kijkt er ook echt bij alsof-ie het leuk vindt.quote:
Tjemig, ben jij even een partij te laat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:27 schreef Tokay het volgende:
Hij kijkt er ook echt bij alsof-ie het leuk vindt.![]()
![]()
Gokje op Ravi Shankar?
Te laat?! Ik zit hier compleet ingesneeuwd en afgesloten van de rest van Nederland!quote:
Duh. Dat is Ravi Shankar. En een andere meneer. Die ik niet ken.quote:Hier, mag je in de herkansing:
[afbeelding]
Da's toevallig, ik ook!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:36 schreef Tokay het volgende:
Te laat?! Ik zit hier compleet ingesneeuwd en afgesloten van de rest van Nederland!
Maar da's al voor de helft goed, Tokay. Hulde.quote:Duh. Dat is Ravi Shankar. En een andere meneer. Die ik niet ken.![]()
Whehehe........Tong is je wéér voor!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef Tokay het volgende:
Goed dat je me even waarschuwde!![]()
Hmmmm, toch wel een bekend gezicht.....
Ja, inderdaad.quote:
Da's toevallig, ik ook!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:51 schreef Tokay het volgende:
O ja, natuurlijk, Philip Glass.
Heb ik zelf ooit aan het werk gezien!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik niet. Maar ik woon vlak bij Leerdam
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef pyl het volgende:
Da's toevallig, ik ook!!
Prato, 1990.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:57 schreef Tokay het volgende:
Weet je nog wanneer en waar dat was?
Nee, dat was jij niet.quote:Misschien zaten we wel naast elkaar?![]()
Heel goed! Een echte peace man. Ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef peaceman het volgende:
John Sebastian
Wacht even, jij moest toch daar naar toe? Maar hoe dan ook: ze is nog onderweg?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
is wat afwezig omdat ie pas weer rustig zit als Diaan veilig thuis gearriveerd is..
Ik zou daar naartoe, maar dat hebben we logischerwijs afgeblazen... Zij is al enige uren (v.a. uur of 7, ze hadden een borrel v/h werk) onderweg van d'r werk naar huis... Eerst de trein die zou rijden en toch niet ging rijden. Nu hebben ze een auto geregeld en zijn onderweg, maar het gaat erg langzaam. Ik zit gewoon niet erg ontspannen... vandaar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Wacht even, jij moest toch daar naar toe? Maar hoe dan ook: ze is nog onderweg?![]()
![]()
Wel lief deze post!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
Het komt allemaal wel goed, hoor, peaceman.![]()
We slepen je er wel doorheen - en gelukkig zit Diaan niet alleen in de auto.
Da's wat overdreven... was er wel gekomen hoor.. in een uurtje of 8 misschienquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef dartfanaat het volgende:
Oh enne Peaceman: verstandig dat jullie besloten hebben dat je morgen pas naar Diaan gaat. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet lekker zat.
Mooi op tijd voor het ontbijt dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
was er wel gekomen hoor.. in een uurtje of 8 misschien![]()
Goed dat ik nog even kijk: Tom Brown.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:57 schreef fotoloog het volgende:
Neen,meneer is bruin en funkte voor Jamaica....
Sophie Hilbrandquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef pyl het volgende:
Wie is Sophie?![]()
En ben jij de nummer vier van HCKZ, Z?
Dat is een club uit Den Haag ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef pyl het volgende:
Wie is Sophie?![]()
En ben jij de nummer vier van HCKZ, Z?
Zo, jij hebt er lang over gedaan om thuis te komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
goedenavondvanuit een ingesneeuwd Enschede.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, jij hebt er lang over gedaan om thuis te komen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:57 schreef brother52 het volgende:
Geen sneeuwpop gemaakt dus....
Ik hoop dat de sneeuw morgen een beetje weg is. Maar die 20 graden hoeft voor mij nog niet, eerst nog een elfstedentocht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]genoeg sneeuw gezien voor vandaag en eigenlijk voor de hele winter... laat het maar weer 20 graden worden hoor. Ik heb genoeg gehad.
abah nee.... ik ben voor mooi, lekker en warm weer... ik vind dit weer niets. Tja het staat leuk op een kaartje... maar daar houdt het mee op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de sneeuw morgen een beetje weg is. Maar die 20 graden hoeft voor mij nog niet, eerst nog een elfstedentocht.![]()
Ik vind het ook wel leuk om er in rond te banjeren. Alleen als er sneeuw valt, moeten ze iets beter gaan mikken zodat alles naast de wegen valt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
abah nee.... ik ben voor mooi, lekker en warm weer... ik vind dit niets aan ja. Tja het staat leuk op een kaartje... maar daar houdt het mee op.
tja dat is soms ook wel leuk, maar dan moet je niet weghoeven met de trein, auto oid... dit is werkelijk 10x niets.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om er in rond te banjeren. Alleen als er sneeuw valt, moeten ze iets beter gaan mikken zodat alles naast de wegen valt.
Wat een sneeuwleed.quote:
Ik weet niet of je hebt teruggelezen, maar ik zat er middenin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een sneeuwleed.Ik ben weliswaar in de stromende regen naar m'n werk gereden maar heb er verder niets van gemerkt. De hele dag binnen gezeten. Als ik de beelden op het journaal zie en de berichten lees dan lijkt het net of het over het buitenland gaat.
Ik val niet elke avond in slaap Scrutquote:
Ik heb gister tweeëneenhalf uur in de avondspits over 25 km gedaan en toen sneeuwde het geeneensquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hebt teruggelezen, maar ik zat er middenin.In totaal ruim 3 uur over gedaan om van Almelo naar Enschede te komen... liepen geen treinen meer hier. En Enschede is echt onherkenbaar veranderd... alleen nog maar sneeuw sneeuw sneeuw. Op de wegen, stooepen, overal. Je ziet ook her en der auto's op de weg staan.
Heb jij een alibi-plaatje? Van een weerman of zo....quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef Z het volgende:
Moeten we niet wat raden trouwens? Of is dat bijzaak op dit tijdstip?
Ik gelukkig welquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef pos het volgende:
[..]
Ik val niet elke avond in slaap Scrut
Een kleintje:quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij een alibi-plaatje? Van een weerman of zo....
Hell no! Ik moet de komende dagen bij nacht en ontij van m'n werk naar huisquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:38 schreef pos het volgende:
Ik wil hier ook sneeuw...toch 3 dagen vrij
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:38 schreef pos het volgende:
Ik wil hier ook sneeuw...toch 3 dagen vrij
Ok...bij jou geen sneeuw en bij mij wel...kan bestquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hell no! Ik moet de komende dagen bij nacht en ontij van m'n werk naar huis
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen na deze enerverende niet leuke dag. Welterusten
weltruste Diaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
Trusten Diaan, je zult vast lekker slapenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Peaceman, je zult vast lekker slapen
minder dan normaal, want we zijn door dat kutweer niet samenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Diaan, je zult vast lekker slapen
Jullie lijken wel verliefdquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
minder dan normaal, want we zijn door dat kutweer niet samen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
minder dan normaal, want we zijn door dat kutweer niet samen
Ik ken hem...maar weet niet meer waar vanquote:
Geen weerman, maar hij lult wel over het weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef Z het volgende:
Weerman?
Het is het mannetje van de radioquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ken hem...maar weet niet meer waar van![]()
Doeiquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Z het volgende:
Ik da slapen. Doi.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat dus maar weer terug naar bed.
Verklap het maar Scrut..er schiet me niets te binnen...dan kan je slapenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doei
Pos, even raden hoor... ik moet ook naar bed.
trustequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Z het volgende:
Ik da slapen. Doi.
Arend ..quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:05 schreef pos het volgende:
[..]
Verklap het maar Scrut..er schiet me niets te binnen...dan kan je slapen
...maar natuurlijk...Langenbergquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
Trusten Pos![]()
![]()
Ozzy is goed. en het is Osbournequote:
Ah ja, vaak schrijf ik de naam fout..quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ozzy is goed. en het is Osbourne
Maakt niet uit, het is ten slotte nog vroeg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah ja, vaak schrijf ik de naam fout..![]()
Mijn excuses!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |