Wacht even, jij moest toch daar naar toe? Maar hoe dan ook: ze is nog onderweg?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
is wat afwezig omdat ie pas weer rustig zit als Diaan veilig thuis gearriveerd is..
Ik zou daar naartoe, maar dat hebben we logischerwijs afgeblazen... Zij is al enige uren (v.a. uur of 7, ze hadden een borrel v/h werk) onderweg van d'r werk naar huis... Eerst de trein die zou rijden en toch niet ging rijden. Nu hebben ze een auto geregeld en zijn onderweg, maar het gaat erg langzaam. Ik zit gewoon niet erg ontspannen... vandaar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Wacht even, jij moest toch daar naar toe? Maar hoe dan ook: ze is nog onderweg?![]()
![]()
Wel lief deze post!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
Het komt allemaal wel goed, hoor, peaceman.![]()
We slepen je er wel doorheen - en gelukkig zit Diaan niet alleen in de auto.
Da's wat overdreven... was er wel gekomen hoor.. in een uurtje of 8 misschienquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef dartfanaat het volgende:
Oh enne Peaceman: verstandig dat jullie besloten hebben dat je morgen pas naar Diaan gaat. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet lekker zat.
Mooi op tijd voor het ontbijt dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
was er wel gekomen hoor.. in een uurtje of 8 misschien![]()
Goed dat ik nog even kijk: Tom Brown.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:57 schreef fotoloog het volgende:
Neen,meneer is bruin en funkte voor Jamaica....
Sophie Hilbrandquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef pyl het volgende:
Wie is Sophie?![]()
En ben jij de nummer vier van HCKZ, Z?
Dat is een club uit Den Haag ...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef pyl het volgende:
Wie is Sophie?![]()
En ben jij de nummer vier van HCKZ, Z?
Zo, jij hebt er lang over gedaan om thuis te komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
goedenavondvanuit een ingesneeuwd Enschede.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, jij hebt er lang over gedaan om thuis te komen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:57 schreef brother52 het volgende:
Geen sneeuwpop gemaakt dus....
Ik hoop dat de sneeuw morgen een beetje weg is. Maar die 20 graden hoeft voor mij nog niet, eerst nog een elfstedentocht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]genoeg sneeuw gezien voor vandaag en eigenlijk voor de hele winter... laat het maar weer 20 graden worden hoor. Ik heb genoeg gehad.
abah nee.... ik ben voor mooi, lekker en warm weer... ik vind dit weer niets. Tja het staat leuk op een kaartje... maar daar houdt het mee op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de sneeuw morgen een beetje weg is. Maar die 20 graden hoeft voor mij nog niet, eerst nog een elfstedentocht.![]()
Ik vind het ook wel leuk om er in rond te banjeren. Alleen als er sneeuw valt, moeten ze iets beter gaan mikken zodat alles naast de wegen valt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
abah nee.... ik ben voor mooi, lekker en warm weer... ik vind dit niets aan ja. Tja het staat leuk op een kaartje... maar daar houdt het mee op.
tja dat is soms ook wel leuk, maar dan moet je niet weghoeven met de trein, auto oid... dit is werkelijk 10x niets.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om er in rond te banjeren. Alleen als er sneeuw valt, moeten ze iets beter gaan mikken zodat alles naast de wegen valt.
Wat een sneeuwleed.quote:
Ik weet niet of je hebt teruggelezen, maar ik zat er middenin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een sneeuwleed.Ik ben weliswaar in de stromende regen naar m'n werk gereden maar heb er verder niets van gemerkt. De hele dag binnen gezeten. Als ik de beelden op het journaal zie en de berichten lees dan lijkt het net of het over het buitenland gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |