Ik heb gister tweeëneenhalf uur in de avondspits over 25 km gedaan en toen sneeuwde het geeneensquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hebt teruggelezen, maar ik zat er middenin.In totaal ruim 3 uur over gedaan om van Almelo naar Enschede te komen... liepen geen treinen meer hier. En Enschede is echt onherkenbaar veranderd... alleen nog maar sneeuw sneeuw sneeuw. Op de wegen, stooepen, overal. Je ziet ook her en der auto's op de weg staan.
Heb jij een alibi-plaatje? Van een weerman of zo....quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef Z het volgende:
Moeten we niet wat raden trouwens? Of is dat bijzaak op dit tijdstip?
Ik gelukkig welquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:34 schreef pos het volgende:
[..]
Ik val niet elke avond in slaap Scrut
Een kleintje:quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij een alibi-plaatje? Van een weerman of zo....
Hell no! Ik moet de komende dagen bij nacht en ontij van m'n werk naar huisquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:38 schreef pos het volgende:
Ik wil hier ook sneeuw...toch 3 dagen vrij
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:38 schreef pos het volgende:
Ik wil hier ook sneeuw...toch 3 dagen vrij
Ok...bij jou geen sneeuw en bij mij wel...kan bestquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hell no! Ik moet de komende dagen bij nacht en ontij van m'n werk naar huis
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen na deze enerverende niet leuke dag. Welterusten
weltruste Diaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
Trusten Diaan, je zult vast lekker slapenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Peaceman, je zult vast lekker slapen
minder dan normaal, want we zijn door dat kutweer niet samenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Diaan, je zult vast lekker slapen
Jullie lijken wel verliefdquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
minder dan normaal, want we zijn door dat kutweer niet samen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
minder dan normaal, want we zijn door dat kutweer niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |