34quote:
Uhm....ik weet niet wie dat is, dus het zal niet goed zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
lotte van ER ?
Ja, daar heb je gelijk in, Bimmel, maar dat is ze niet hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef Bimmel het volgende:
Ziet er uit als een kindershowpresentatrice....of een stewardessje
de dame die dit jaar samen met Ernst paul asbak Expeditie robinson presenteert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm....ik weet niet wie dat is, dus het zal niet goed zijn.![]()
Hier is het, op het moment, droog. Maar verder is het hier de hele dag slecht weer geweestquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef peaceman het volgende:
Damn ik moet vanavond nog richting het oosten
Het is een actrice, naar verluidt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef dartfanaat het volgende:
Is het een actrice?
Nee; Nederlandse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef tong80 het volgende:
Is ze van Star Wars ?
Viel jij even met je neus in de boter sneeuw...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef wyccie het volgende:
En ik ben van mijn fiets afgewaaid
Geweldig hè?![]()
Waar is dat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef Z het volgende:
Hier ligt geen sneeuw, en is het al een tijdje droog ook. Het is alleen wat fris.
Wordt er eigenlijk nog weleens op normaal gras gehockeyed, of is het tegenwoordig altijd op kunstgras?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef Z het volgende:
Daarom gaat het ook door. Kunstgras ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |