Agnes, die is wel een beetje van het formaat Dijksma.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:37 schreef pberends het volgende:
Gaat snel dit topic.
Agnes Jongerius (FNV), Bibi de Vries (VVD) en Peter R. (PRDV) vanavond in NOVA Politiek
1996 dudequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
Waarom ken ik WOW niet? Van welke tijd zijn die
?
Tja, niet echt een sex sells tactiek van het FNV.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Agnes, die is wel een beetje van het formaat Dijksma.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh Bupa, Treble gaat meedoen aan het Nationaal Songfestival..
Bupatih zou graag met je ruilen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
Yooooooooooo.
Weekend alleen thuis. Nou ja, met m'n zusje dan
.
Whehe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih zou graag met je ruilen.. JK ook wel.
.
Hé, praat eens niet zo denigrerend over mijn toekomstige schoonzus!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef MissBliss het volgende:
Wat kijkt die linker debiel op de eerste foto
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, praat eens niet zo denigrerend over mijn toekomstige schoonzus!
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef MissBliss het volgende:
En die rechter vind ik gewoon een lelijk oud wijf
Familie van Kristinquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk dan naar dr kop. Echt zo van: 'HUHquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kijkt zo van: "Huhquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dan naar dr kop. Echt zo van: 'HUH??!!'
Tja, je bent een succesvolle pooier of nietquote:
Watch out motherfucker, want ik grijp mijn kansquote:
Het wachten was op het inkoppertje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, je bent een succesvolle pooier of niet
Ik kop nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Het wachten was op het inkoppertje..
Ach ja, als je niet op een andere, mooiere manier kunt scoren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kop nietDan verlies ik die paar hersencellen die ik nog heb
Het was een prachtig, simpel, effectief intikkertje
Behave.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
Treble Maud en wat is dat andere bandje dan? Kennen jullie die muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |