Hé, praat eens niet zo denigrerend over mijn toekomstige schoonzus!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef MissBliss het volgende:
Wat kijkt die linker debiel op de eerste foto
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, praat eens niet zo denigrerend over mijn toekomstige schoonzus!
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef MissBliss het volgende:
En die rechter vind ik gewoon een lelijk oud wijf
Familie van Kristinquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk dan naar dr kop. Echt zo van: 'HUHquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kijkt zo van: "Huhquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dan naar dr kop. Echt zo van: 'HUH??!!'
Tja, je bent een succesvolle pooier of nietquote:
Watch out motherfucker, want ik grijp mijn kansquote:
Het wachten was op het inkoppertje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, je bent een succesvolle pooier of niet
Ik kop nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Het wachten was op het inkoppertje..
Ach ja, als je niet op een andere, mooiere manier kunt scoren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kop nietDan verlies ik die paar hersencellen die ik nog heb
Het was een prachtig, simpel, effectief intikkertje
Behave.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
Treble Maud en wat is dat andere bandje dan? Kennen jullie die muziek?
Alleen staan we nog steeds niet in het rijtje rechtsquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://wiki.fok.nl/images/3/30/Showiki.jpg]afbeelding][/url]
Hij is er!
DAT LIGT AAN DIE WIJVEN!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:08 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, als je niet op een andere, mooiere manier kunt scoren...
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen staan we nog steeds niet in het rijtje rechts.
Ik ben ook belangrijke SHO-geschiedenis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://wiki.fok.nl/images/3/30/Showiki.jpg]afbeelding][/url]
Hij is er!
Niet volgens Duiveltja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben ook belangrijke SHO-geschiedenis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |