is het daar toevallig nog goedkoper dan 44,95 ?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef RayMania het volgende:
Ik heb hem. Vanmiddag bij Mediamarkt Utrecht gehaald. Had gehoopt dat ik er morgen al één kon bemachtigen, maar dus al vandaag
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg dat je wilt Mario Karten en dat die vent dan ook even mag.
42,95quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is het daar toevallig nog goedkoper dan 44,95 ?
Vind je het gek, je speelt 12 uur per dag.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Kill_em_all het volgende:
Mariokart vreet trouwens wel stroom. Had me ds gister helemaal opgeladen en vandaag was ie alweer leeg. En dan heb ik nog geeneens over wifi gespeeld.
Het probleem bij mij is alleen dat ik geen wireless router heb, ik heb een wireless acces point aan een normale router zitten. En die acces point heeft een wep key...denk ik. En het enige wat daar onder staat is een serial nummer.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Evil_Jur het volgende:
de wep key staat meestal op je modem zelf.
Funatics, en hier bij de Dixons zag ik hem ookquote:
Dat access point heeft een eigen IP adres, waar je een website met instellingen vindt, waaronder de WEP key. Of je kunt hem waarschijnlijk ook direct op een computer aansluiten en dan met een bijgeleverde utility instellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef __aram het volgende:
Het probleem bij mij is alleen dat ik geen wireless router heb, ik heb een wireless acces point aan een normale router zitten. En die acces point heeft een wep key...denk ik. En het enige wat daar onder staat is een serial nummer.
Maar laat ik alsnog even kijken
Bedankt, nu hopen dat ik verder kom met deze informatie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Dat access point heeft een eigen IP adres..
Ik ook, dan ligt de Psp imo toch beter in de handquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Als je weet welk IP adres het is kun je het gewoon als adres in je browser typen.
Ik heb Daisy ook geunlocked. En Dry Bones. Krijg wel echt enorm kramp in m'n handen tijdens het spelen.
Kramp snap ik in het algemeen niet, dan moet je em ook niet krampachtig vasthoudenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb helemaal geen last van kramp in mijn handen (terwijl ik dat bij bv een ps2 controller wel heel snel heb). Misschien houden jullie je DS verkeerd vast?
Moet nog wel ergens een wifi ninty stick vandaan halen. Als het droog is vanmidddag maar even bij de intertoys kijken maar die zullen hem wel niet hebben want afgelopen vrijdag wisten ze nog geeneens dat vrijdag mariokart zou uitkomen.
Ik had mijn Mario Kart in Dixons gehaald in de koopgoot van Rotterdam, maar daar hadden ze geen Wifi stickie, dus die had ik maar gehaald bij Future Zonequote:Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand al een wifi stickje gezien in de winkel
Gas los laten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef 2Dcube het volgende:
Ik kreeg eerst ook kramp in m'n handen, maar je moet je rechter duim gewoon ver over de A knop leggen. Dan kun je nog steeds makkelijk gas los laten, en de andere knoppen heb je toch niet nodig.
bij een gameshop kost het spel gewoon 39.99quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is het daar toevallig nog goedkoper dan 44,95 ?
Ja bij mij ook, maar nu doet hij het helemaal niet meer. Kut router.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef RyanDunn het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang om mensen te vinden om online te spelen? tegen de 5 minuten?
Bernie! Je staat op de 4e pagina van me friendslistquote:
Ja bij jou niet, jij doet aan snakenquote:
Ik poste mijn bericht al voor ik met je speelde. Vandaag al 4 mensen gehad die stopten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef Xrenity het volgende:
Sorry BMH, m'n batterij is op.
Hopelijk heeft het ding ontvangst tot waar mn oplader is ^^
Mogelijkheid van chatten is idd jammer, want anders had ik het hem gelijk even verteld
gelukkig doet niemand die in m'n friends list staat aan snaken, en degene die het gedaan hebben haal ik eraf, tuurlijk kan iedereen dit leren, maar maakt het gewoon minder leuk imoquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja bij jou niet, jij doet aan snaken![]()
![]()
![]()
Dat is het constant heen en weer slippen om een boost te krijgen. Je gaat op die manier sneller op rechte flakken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zal wel n00b zijn, maar wat is snaken?
Oh, dat boosten doe ik ook constant. Ik wist niet dat dat snaken heette. Waarom zou dat niet mogen. Is toch gewoon een onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het constant heen en weer slippen om een boost te krijgen. Je gaat op die manier sneller op rechte flakken.
MMarSu beweert dat ik dit constant doe omdat ik meer dan 1 maal boost in een bocht. Soms boost ik wel 2-3 keer per bocht. Licht eraan hoe ik de bocht neem. Als je het spel langer speelt zul je automatisch meer boosts maken bij bochten of kromme wegen.
Omdat niet iedereen het kan word het beschouwd als cheaten. Ik kan het ook, maar online doe ik het niet meer wegens gezanik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, dat boosten doe ik ook constant. Ik wist niet dat dat snaken heette. Waarom zou dat niet mogen. Is toch gewoon een onderdeel van het spel.
Cheaterquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het kan word het beschouwd als cheaten. Ik kan het ook, maar online doe ik het niet meer wegens gezanik.
Nouja ik heb het je 2 keer zien doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het constant heen en weer slippen om een boost te krijgen. Je gaat op die manier sneller op rechte flakken.
MMarSu beweert dat ik dit constant doe omdat ik meer dan 1 maal boost in een bocht. Soms boost ik wel 2-3 keer per bocht. Licht eraan hoe ik de bocht neem. Als je het spel langer speelt zul je automatisch meer boosts maken bij bochten of kromme wegen.
Bart Smit is gesloten hoor. Sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef Paultjehh het volgende:
Zit te twijfelen om een DS Mario kart pack te halen bij de bart Smit, wie kan mij binnen 15 min overhalen om hem te halen?
Ben benieuwd
Niet bij Bart Smit. Zoek een goedkopere winkel en koop em daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef Paultjehh het volgende:
Zit te twijfelen om een DS Mario kart pack te halen bij de bart Smit, wie kan mij binnen 15 min overhalen om hem te halen?
Ben benieuwd
www.fanboy.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Mensen die geinteresseerd zijn in mijn Wi-Fi connection code moeten even mailen
iK WIL JE NUMMERquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Mensen die geinteresseerd zijn in mijn Wi-Fi connection code moeten even mailen
Psst... mail adres staat in mn profiel. Ik ben klaar voor een potje tegen Berniequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iK WIL JE NUMMER
IK WIL MARIOKARTEN
Wat een kutrelatie als je naast wordt naast je vriendin en je denkt 'even lekker mariokarten'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mooi, had ik gister avond de ds naast mijn bed neer gelegd, dacht...lekker even mariokarten als ik wakker wordt![]()
Wordt ik wakker.....zit me vriendin te spelen![]()
![]()
Nee. Op het moment dat de 2 vervaagt/verdwijntquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef mikando18 het volgende:
In het midden van de 2 moet je opstarten en dan zou het wel moeten lukken.
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:59 schreef basalphenaar het volgende:
Ik baal hier zo vande postbode komt net langs, maar geen Mario Kart DS
Moet ik tot maandag wachtenMaar ik kan niet wachten en ik verveel me enorm.........
Het makkelijkste is om gas te geven als de 2 gestopt is met groter worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ok bedankt, dat zal ik eens gaan proberen
Inderdaad, ik weet niet of ik nog een keer wat bij CD-WOW bestel. Het is woensdag al verzonden en het is er nu nog niet. Ik vind dat het met pre-orders gewoon op de dag van de release op de deurmat moet liggen. Héééél misschien komt het nog vandaag met zo'n TNT of TPG busje ofzo omdat het een soort van pakketje is maar ik ga er maar niet op rekenen......quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook niet
ik las allemaal goede recensies over dat Cd-wow maar dat is nu ook over![]()
Doe je dat tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef basalphenaar het volgende:
Ik zit er al bijna aan te denken om 'm gewoon bij de Media Markt te halen en dan mijn CD-WOW exemplaar maar gewoon gelijk te verkopen nadat hij is binnengekomen....... Ik heb echt geen zin meer om te wachten.
Nee, je psp kan er niet mee onlinequote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
hehe die boost lukt me eindelijk
werkt die USB-stick ook als normaal wifi toegangspunt voor andere apparatuur, of is het enkel DS?
mag ik vragen waarom je hem daar hebt besteld? was dat goedkoper ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef basalphenaar het volgende:
Oh wat baal ik toch dat ik het via dat KUT CD-WOW heb besteld!
Was 37 euro inclusief verzendkosten. En ik dacht dat ik 'm op de 25e wel binnen had. Maar dat wordt dus de 28e (hoop ik). Ik baal er echt ENORM van, en ik bestel echt nooit meer wat bij CD-WOW. Ik betaal liever wat meer en dat ik het dan op tijd binnen heb.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Rgrr het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom je hem daar hebt besteld? was dat goedkoper ofzo?![]()
Shit, nou ben ik écht de enige die 'm nog niet heeftquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:26 schreef Sickert het volgende:
ik heb m binnen de postbode was erg laat
[DS] Friend Codesquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:39 schreef RayMania het volgende:
Friend Code van RayMania: 317887 673968
Gelul man!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:36 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Was 37 euro inclusief verzendkosten. En ik dacht dat ik 'm op de 25e wel binnen had. Maar dat wordt dus de 28e (hoop ik). Ik baal er echt ENORM van, en ik bestel echt nooit meer wat bij CD-WOW. Ik betaal liever wat meer en dat ik het dan op tijd binnen heb.
jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:07 schreef jeloo het volgende:
en vlak voor de finish nog door nummer 2 en 3 ingehaald worden waardoor je geen goud hebt suckt!
Of bestel gewoon optijdquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:19 schreef McGilles het volgende:
Echt altijd mensen zeuren dat ze hem niet op tijd binnen hebben, als je het in eigen handen wil hebben loop lekker naar de stad en koop em gewoon in een shop, heb em echt vandaag nog in tig winkels zien liggen
Ik heb ook een linksys , wat je moet doen is je settings op 802.11b zetten en je Control TX Rate op 2 mbps zetten, hier bij mij werkt ie perfectquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
gedaan werkt nog niet.... m'n wireless-g lampje knippert niet eens![]()
Ligt eraan , als je alleen een beetje internet , heb je aan 11 mbps genoeg. Maar als je veel gaat kopieren van de ene pc naar de andere dan gaat het idd traag jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:43 schreef mordradead het volgende:
dan heb ik dus een strontverbinding op m'n laptop of niet
Dan zou ik zeggen probeer het eensquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:54 schreef mordradead het volgende:
m'n pc waarop ik het meeste werk en download enzo is via een kabel verbonden, de laptop gebruik ik alleen voor internet/msn
Hij kan ook op mixed.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef gekkedikke het volgende:
[..]
Ik heb ook een linksys , wat je moet doen is je settings op 802.11b zetten en je Control TX Rate op 2 mbps zetten, hier bij mij werkt ie perfect
Dit is FOK!, niet GoT...quote:Op zondag 27 november 2005 01:06 schreef BMH het volgende:
Ik heb vandaag de GOT Mariokart DS competitie gewonnen. Ik ben dus voor 1 dag: GOT Mariokart DS kampioen. Jippie
NWC settings --> Options --> system informationquote:Op zondag 27 november 2005 09:55 schreef basalphenaar het volgende:
Hoe vind je eigenlijk het MAC-adres van je DS?
R, en dan links/rechts afwisselen. Krijg je rode vonkenquote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef mordradead het volgende:
hoe do eje trouwens zo'n supervette powerslide(nee ikkijk niet inhet boekje)
Even in de manual instellingen je SSID en eventueel je WEP code instellen misschien?quote:Op zondag 27 november 2005 15:40 schreef MaHawK het volgende:
Ik heb een PCI wireless kaartje. Kan ik daar ook mee online? Want voor zover krijg ik het niet voor elkaar. Al vind de DS het access point wel. Kan er vervolgens alleen niet mee connecten. Iemand?
Google.comquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds geen WiFi stick gevondenDixons, FRS, Interoys EN Bart Smit, ze hadden allemaal géén idee
Hier hetzelfde. Echt geen enkele winkel had hetquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds geen WiFi stick gevondenDixons, FRS, Interoys EN Bart Smit, ze hadden allemaal géén idee
JA!quote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe duur issie bij Google dan? En bezorgen ze ook thuis
Ja, dat snap ik. Maar dan gebeurd er weinig....quote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Even in de manual instellingen je SSID en eventueel je WEP code instellen misschien?
Ben vandaag bij Dixons geweest en die hadden 'm gewoon hoor.....quote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook op gelet....quote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef _Supreme het volgende:
Zorg ervoor dat je ook de hoofdletters goed hebt.
Ja ik!quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef MaHawK het volgende:
Is er hier iemand die met een Sitecom WL-115 (PCI) wifi kaart online is gegaan. Ik ben nu namelijk al zo lang bezig dat het gewoon niet leuk meer is. Ik maak een profiel aan voor een ad hoc connectie. M'n ds ziet hem en zegt dat ik de wep key moet geven, dat alles gaat goed. Maar als ik vervolgens een connection test doe dan krijg ik een foutmelding.Die foutmelding zou inhouden dat de wepkey fout is maar dat slaat nergens op. Iemand enig id?
Windows firewall dus, dat probleem had ik namelijk ookquote:Op maandag 28 november 2005 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja ik!
Je hebt windows? Zet de beveiliging is uit![]()
idd, dan word ik een keertje eerste en dan doen ze vlak voor de finish hun DS uitquote:Op maandag 28 november 2005 10:51 schreef bighit het volgende:
wel een hoop noobies online en veel noobies die bij dreigend verlies al meteen de connectie verbreken.......
maar hier mijn NWFC Friendcode: 249168083191
challenge me!! en laat t ff weten dan, heb thuis nog geen wifi maar dan rijden we wel naar de mac.....
Idd, zo onwijs irritant.. wat boeit dat nou als je verliestquote:Op maandag 28 november 2005 10:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, dan word ik een keertje eerste en dan doen ze vlak voor de finish hun DS uit![]()
Laatst had ik wel een gozer waar ik onwijs tof tegen heb gekart, hij had precies de zelfde banen smaak als mijquote:Op maandag 28 november 2005 11:00 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, zo onwijs irritant.. wat boeit dat nou als je verliest. Ik heb dat soms 3 of 4 keer achter elkaar
(dat ze snel disconnecten
).
Heb ik ook gehad. Op zulke momenten is het wel donders irritant dat je dan gewoon niet even de friends codes kan uitwisselenquote:Op maandag 28 november 2005 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laatst had ik wel een gozer waar ik onwijs tof tegen heb gekart, hij had precies de zelfde banen smaak als mij![]()
Als je 4e wordt, krijg je 3 losses..quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef bighit het volgende:
mij boeit het ook niet maar je hebt van die lui die willen hebben staan 200 wins - 0 losses.... tja triest
ik snap alleen de punten telling niet helemaal, ik bedoel ik rij echt niet slecht en win vaak ( verlies ook wel ) maar ik heb mijn scores wel oop veel meer verlies als winst staan...... wat telt ie en hoe???
en voor de lui die disconnecten.... thanks
Als je 2e word in een game met 4 mensen krijg je 2 wins en 1 loss.quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef bighit het volgende:
en als je 2e word? 2 punten 1 loss? of werkt het toch anders? en als je 1e word dan krijg je 3 wins?
3 sterren kan wel degelijk, maar mij lukt het vooralsnog alleen in de 50 CC grand prix..quote:Op maandag 28 november 2005 14:07 schreef bighit het volgende:
waluigi? waar schijnlijk vanwege de rollende ballen vreet teveel data als die bij 8 man synchroon moet lopen... zo zijn er nog een paar cicuits.
die 3 sterren ranking in de grand prix? volgens mij kan t maar 1 ster in de grandprix in de mission kan wel 3 ?? hoe in hemelsnaam? want als je dat wil halen dan moet je wel goed zijn denk ik, ik heb er bij grand prix enkele op 1 ster staan maar dat was al lastig
R.O.B. is een masterlijke NES controller uit de stoneage.. Google er es op zou ik zeggenquote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef jeloo het volgende:
en wat is r.o.b. ? :S
haha, je loopt hier nu al een paar dagen te zeiken, ik zou het ook niet vol houden om zo lang te moeten wachten hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef basalphenaar het volgende:
Ik word er nou een beetje scheitziek van, woensdag was MKDS al verzonden bij CD-WOW en hij is er gewoon nog niet.
Dat is je EIGEN schuld! Een bestelling bij CD-WOW neemt een aantal dagen in beslag, het komt tenslotte uit Engeland. Bij mij heeft het de laatste keer 6 dagen gekost, maar ook wel eens 10. Play.com zit ook in Engeland en soms duurt dat ook meer dan 7 dagen. Niets om je druk over te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef basalphenaar het volgende:
Ik word er nou een beetje scheitziek van, woensdag was MKDS al verzonden bij CD-WOW en hij is er gewoon nog niet.
Een beetje medeleven mag ook wel hoorquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat is je EIGEN schuld! Een bestelling bij CD-WOW neemt een aantal dagen in beslag, het komt tenslotte uit Engeland. Bij mij heeft het de laatste keer 6 dagen gekost, maar ook wel eens 10. Play.com zit ook in Engeland en soms duurt dat ook meer dan 7 dagen. Niets om je druk over te maken.
Als je iets direct wilt hebben dan moet je maar de hoofdprijs betalen in Nederland en niet proberen voor een duppie op de eerste rang te zitten. Eigen schuld, dikke bult.
Dat is een algemeen bekend ietsquote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef MCH het volgende:
Afgelopen weekend potje online met 1 andere dude. Eerste twee races verlies ik op het eind nipt, maar ik had hem door. Bij de laatste items pakkans zorgde hij ervoor dat hij tweede lag en dus betere items kreeg. De derde race wou ik dit dus ook doen hebben we uiteindelijk 2 minuten stil gestaan voordat iemand van ons als eerste zijn item zou pakken. Toen had ik hem lekker wel verslagen, omdat ik de betere items kreeg.![]()
![]()
Als jij niet zo stom praat over cd-wowquote:Op maandag 28 november 2005 17:08 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Een beetje medeleven mag ook wel hoor![]()
![]()
Niks slechts over CD-WOW hoor, maar ik word gewoon een beetje ongeduldig. Hopen dat ie er morgen is....quote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Als jij niet zo stom praat over cd-wow
Dat meen je niet!quote:Op maandag 28 november 2005 09:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja ik!
Je hebt windows? Zet de beveiliging is uit![]()
Probeer dit eensquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb de pech dat ik nog steed sniet on;line kom hij connect wel naar kan niet online
Waarschijnlijk doe je het al, maar je moet vooral zelf zoeken naar een usb wifi stick bij de dixons. Ik liep hem namelijk in utrecht binnen, en daar lagen er nog twee zag ik. Dus heb ik snel gevraagd of ik de Nintendo wifi stick kon hebben en die man had ook geen idee wat ik bedoelde, moest het hem zelfs zeggen dat bij de nintendo spullen lag. Hij had daarvoor dus ook al een keer nee gezegd tegen iemand die er naar vroeg, niet eens even gekeken.quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
eerst was die stick al nergens te verkrijgen, dus ik naar een andere stad. Is het daar ook nergens! en 2 winkels (dixons en free record shop) hadden er zelf nog nooit van gehoord!
Uit? Heb je alle nintendo Staff ghosts al verslagen dan? Om er 1 te verslaan ben je al uren bezig je rijstijl fine te tunen (als het al uberhaupt lukt om em te beatenquote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef stefmans het volgende:
hij is helemaal uit, is er nog wat te verdienen met die missies?
Als je bij alle missies een ster haalt speel je een aantal nieuwe missies vrij. Verder niets bijzonders.quote:Op maandag 28 november 2005 17:55 schreef stefmans het volgende:
hij is helemaal uit, is er nog wat te verdienen met die missies?
u vraagt wij draaienquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:35 schreef Cutie het volgende:
Ik heb een vraag!
Mario Kart DS leuker dan Mario Kart op de DS?quote:Als je Mario Kart DS even objectief bekijkt, en het online stuk weglaat, is het dan nog steeds zo leuk? Is het Leuker dan Mario Kart op de DS?
het online gebeuren is een extra pluspunt, zonder online gebeuren is het gewoon een leuke mariokartquote:Of komt het grote pluspunt toch wel door het online kunnen spelen?
Ik heb inderdaad nog even goed in de hele winkel gekeken, maar nergens lag het.quote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef __aram het volgende:
Waarschijnlijk doe je het al, maar je moet vooral zelf zoeken naar een usb wifi stick bij de dixons. Ik liep hem namelijk in utrecht binnen, en daar lagen er nog twee zag ik. Dus heb ik snel gevraagd of ik de Nintendo wifi stick kon hebben en die man had ook geen idee wat ik bedoelde, moest het hem zelfs zeggen dat bij de nintendo spullen lag. Hij had daarvoor dus ook al een keer nee gezegd tegen iemand die er naar vroeg, niet eens even gekeken.
Dus dat kan je zomaar overkomen.
Ik weet dat de E-plaza in utrecht zaterdag om 4 uur een nieuwe lading binnen gekregen had en de media markt die zou ze na het weekend gaan verkopen.
Ehm heb jij destijds ook niet een wifikaartje gekocht om de demo's naar je DS te kunnen sturen? Die kan je dan toch ook gewoon gebruiken. Waarom zou je zo'n nintendo dongle aanschaffen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog even goed in de hele winkel gekeken, maar nergens lag het.
Ik twijfel nu trouwens wel weer of ik het ga halen. Mario Kart is de enige game die ik ermee zal spelen, Battle werkt niet online (toch?) en niet alle tracks zijn online te spelen. Dus ik denk er nog eventjes over.
Oh vandaar. Ik ging er bij aanschaf al vanuit dat het kon. Waarom zou het wel met een router kunnen en niet met een pci kaart. Uiteindelijk fungeren ze beide als access point.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
correct, zo'n kaartje had ik inderdaad. Maar die heb ik weer verkocht omdat ik dacht dat de DS alleen online kan via routers en niet via een draadloos netwerkkaartje. Maar ik las dus pas geleden in zo'n DS-topic dat het wel kan.
Ik heb nog nooit problemen gehad met online bestellen, maar meestal bestel ik van vgp, die zijn snel en redelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef basalphenaar het volgende:
Wéér niet gekregen vandaag, sorry dat jullie mijn gezeik de hele tijd moeten aanhoren, maar ik word er echt SCHEITZIEK van. Ik weet ook dat CD-WOW er niet veel aan kan doen, maar ik koop vanaf nu gewoon weer games in de winkel want ik heb met dit soort dingen bijna geen geduld.
mogen we je wel uitlachen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef basalphenaar het volgende:
Wéér niet gekregen vandaag, sorry dat jullie mijn gezeik de hele tijd moeten aanhoren, maar ik word er echt SCHEITZIEK van. Ik weet ook dat CD-WOW er niet veel aan kan doen, maar ik koop vanaf nu gewoon weer games in de winkel want ik heb met dit soort dingen bijna geen geduld.
Ik kan enigszins begrijpen wat je voelt, ik kan NERGENS, maar dan ook NERGENS een wifistick vinden van Nintendoquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef basalphenaar het volgende:
Hey Roy, potje spelen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan enigszins begrijpen wat je voelt, ik kan NERGENS, maar dan ook NERGENS een wifistick vinden van Nintendo
Ik heb 'm afgelopen zondag bij de koopzondag in Alkmaar gewoon zien liggen bij de Dixonsquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan enigszins begrijpen wat je voelt, ik kan NERGENS, maar dan ook NERGENS een wifistick vinden van Nintendo
Bij de mediamarkt in rotterdam lagen er nog 2quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ik nog vragen op MSN wat je wi-fi code is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metroid Prime Hunters en Animal Crossing WW gaan ook onlinequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaan er nog andere interessante games online?
Voor die 20 tracks van mario kart die online kunnen en niet eens battle mode wil ik niet 45 uitgeven heb ik toch maar besloten.
Dat je geen online battle kunt doen vind ik ook bizar eigenlijk. Maar online is wel leuk hoor. Uiteindelijk zullen er toch wel meer online games komen. Dus als je het nu niet de moeite waard vind kun je het altijd op een later moment nog gaan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaan er nog andere interessante games online?
Voor die 20 tracks van mario kart die online kunnen en niet eens battle mode wil ik niet 45 uitgeven heb ik toch maar besloten.
Bas, ik hou me onder voorbehoud aanbevolen voor je cd-wow versie.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb 'm gisteren maar gewoon bij de Mediamarkt gekocht, die order van CD-WOW verkoop ik wel weer ofzo, heb deze maand toch genoeg geld.
Ik. Nog een dag geduld Bernie!quote:
Okéquote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik. Nog een dag geduld Bernie!
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 30 november 2005 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is er al één onderweg naar me.
Komt hij hem niet brengenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat ik een stickje thuisgestuurd krijg. Ik heb met Miyamoto gebeld en hij had medelijden. Tevens ging ik Nintendo BeNeLux petsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |