Uuh... ja... leuk...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
M'n DS wil m'n Wifi router niet vinden!
Ja ikkequote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
Zijn er meer DS'ers die Animal Crossing importeren?
Jaaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
error code 50099quote:Op woensdag 23 november 2005 20:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uuh... ja... leuk...
Ga je nog details van je probleem posten? Of wil je niet geholpen worden?
Daar lukt het mee, goed ook nog eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een Apple Airport Express, wie weet of het daar mee lukt?
Ik heb tony hawk gehaald voor de ds en t speelt erg lekker weg, ik ben niet zo goed in de consoleversies maar dit gaat echt prima, eerst ff oeffenen in de kid mode om de controlls onder de kni te krijgen en dan door naar de pro.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Klaas_de_Baas het volgende:
Kan iemand me vertellen of de gameplay van Tony Hawk een beetje makkelijk is? Ik heb Tony Hawk op de PC en op de Xbox gespeeld, maar dat vond ik nog best lastig (ben sowieso niet een echte console liefhebber, op race spellen na). Het lijkt me op zich wel een vet spel (zeker als je de reacties en reviews ervan leest). En morgen effe kijken of Mario Kart hier ook al in de schappen ligt!
Ik heb vandaag gekeken maar er waren nog een aantal (niet meer bij de FRS), maar ja 45 euro ga ik er niet voor betalen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de FRS gekochtwas de laatste. Denk dat als je morgen gaat kijken ze overal uitverkocht zijn
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de FRS gekochtwas de laatste. Denk dat als je morgen gaat kijken ze overal uitverkocht zijn
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Mjah mij boeit die 2 of 3 15 euro niet zoveel die je misschien uitspaart bij een andere winkel import.
Die heb ik vandaag ook gekochtquote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix WrightLang geleden dat ik zo gelachen heb bij een spel
DS
Ja 15 euro wel. Maar ik ken geen winkel die hem voor 30 euro heeft en ik had in het geval van mariokart ook geen zin om nog eens 1 a 2 weken te wachten totdat een import winkel hem eens levert.quote:
Ik ga hem ook importeren. Heb em nog nergens in de pre-order ofzo dus ik moet nog wel even kijken wat het goedkoopst is. Maar die laatste 2 weken schieten al opquote:Op woensdag 23 november 2005 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
quote:Reviews: Super Princess Peach
Graphics: 8.5
Cheery and colorful! Not quite as stylized as Yoshi's Island, but still pretty close.
Sound: 9.0
It's all new music, but very clearly styled like Mario music. Just as catchy, too. Princess Peach's voice excites me a little.
Control: 7.0
The basic Mario game controls are just dandy as always, but the touch screen functions don't seem to be as sensitive (or even as necessary) as they are in other DS games.
Gameplay: 8.0
Aside from being a bit on the easy side and touching a little on quote-unquote "collecting things", it's a great Mario-style experience well suited to being portable and playing for just a few minutes at a time.
Lastability: 8.5
Super Princess Peach can be played in short increments on a whim, so it's fun to play a little bit at a time for quite a while. I'd say it's similar to Yoshi's Island in terms of stuff to do.
Final Score (Not an average): 8.0
A really solid Mario-styled game. A bit on the easy side, but not so much that it's a disaster.
SSID apart invoeren is dus niet gelukt? Dat deed hem bij mijquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
error code 50099
SSID broadcast staat aan
WEP beveiliging staat uit
automatisch zoeken geprobeerd, handmatig invoeren, maar mn DS wil geen accespoint vinden.
router: Linksys WAG54G V.2
lol ik wist geeneens dat die game multiplayer mode had...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef Webby het volgende:
Heeft Ouendan trouwens single card multiplay?
Ik zie 2 Wireless tekens op de doos staan, maar ik kom nog niet echt uit de menu's ...
Jump Superstarsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
lol ik wist geeneens dat die game multiplayer mode had...
Ik verkoop 3 van mijn ds games. Voor de mensen die nog goedkoop nfsu, jumpsuperstars en polarium willen hebben kijk hier [TK] 3 DS games
http://ndsupdates.qj.net/2005/11/animal-crossings-everywhere.htmlquote:Animal Crossing: Wild World has not even been out for a week in Japan and it is already breaking DS sales records. Early sales figures are indicating the title sold 300,000 units or will break that mark fairly soon. Jump Super Stars and Nintendogs, only sold 150,000 and 135,000 units in their first week respectively. To make sales seem even more impressive, some stores are already sold out of copies and Nintendo DS systems.
Ik heb hetzelfde probleem (hoe weet je trouwens welke version je hebt?). Iemand die hetzelfde heeft en het al wel heeft opgelost? SSID heb ik ook al apart ingevoerd.. werkte niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
error code 50099
SSID broadcast staat aan
WEP beveiliging staat uit
automatisch zoeken geprobeerd, handmatig invoeren, maar mn DS wil geen accespoint vinden.
router: Linksys WAG54G V.2
versie staat (reschtsbovenin) vermeld in de Router interface. (192.168.1.1 standaard)quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem (hoe weet je trouwens welke version je hebt?). Iemand die hetzelfde heeft en het al wel heeft opgelost? SSID heb ik ook al apart ingevoerd.. werkte niet.
nee, helpt niets. en de max bitrate terugbrengen naar 2mbps lukt me (met deze firmware) dus niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
SSID apart invoeren is dus niet gelukt? Dat deed hem bij mij
Ik ben meer benieuwd naar Mushikingquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef mikando18 het volgende:
En weer een topper voor de DS, vraag me af wat Mario Kart in Japan kan aanrichten![]()
[..]
http://ndsupdates.qj.net/2005/11/animal-crossings-everywhere.html
Ik heb het opgelostquote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, helpt niets. en de max bitrate terugbrengen naar 2mbps lukt me (met deze firmware) dus niet.
In eerste instantie ook wel? want m'n DS vind gewoon geen Accespoint, ook niet als ik het SSID handmatig invoer.quote:Op maandag 28 november 2005 08:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
SSID hoefde ik niet in te vullen, want hij zag m wel maar kon verder geen verbinding maken.
Als je channel veranderd gebeurt er ook niks? Wat heb je als verdere instellingen? Mixed, 802.1b/g?quote:Op maandag 28 november 2005 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In eerste instantie ook wel? want m'n DS vind gewoon geen Accespoint, ook niet als ik het SSID handmatig invoer.
zie plaatjequote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als je channel veranderd gebeurt er ook niks? Wat heb je als verdere instellingen? Mixed, 802.1b/g?
Ik heb m op mixed gezet.
Hmmz, ik heb een v1 zo te zien. Daarnaast heb ik mac adressen ingesteld (maar dat zou niet moeten uitmakenquote:
Hehe beste argument om zo'n ding te kopen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef Lexie het volgende:
Ik wil toch wel een USBstick in plaats van een router, aangezien mijn DS portable is en een router dat niet zo is.
quote:Mario & Luigi: PiT
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped (Partial)
ik dacht dat de game pas in december uit kwam...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |