is het daar toevallig nog goedkoper dan 44,95 ?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef RayMania het volgende:
Ik heb hem. Vanmiddag bij Mediamarkt Utrecht gehaald. Had gehoopt dat ik er morgen al één kon bemachtigen, maar dus al vandaag
.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg dat je wilt Mario Karten en dat die vent dan ook even mag.
42,95quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is het daar toevallig nog goedkoper dan 44,95 ?
Vind je het gek, je speelt 12 uur per dag.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Kill_em_all het volgende:
Mariokart vreet trouwens wel stroom. Had me ds gister helemaal opgeladen en vandaag was ie alweer leeg. En dan heb ik nog geeneens over wifi gespeeld.
Het probleem bij mij is alleen dat ik geen wireless router heb, ik heb een wireless acces point aan een normale router zitten. En die acces point heeft een wep key...denk ik. En het enige wat daar onder staat is een serial nummer.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Evil_Jur het volgende:
de wep key staat meestal op je modem zelf.
Funatics, en hier bij de Dixons zag ik hem ookquote:
Dat access point heeft een eigen IP adres, waar je een website met instellingen vindt, waaronder de WEP key. Of je kunt hem waarschijnlijk ook direct op een computer aansluiten en dan met een bijgeleverde utility instellen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef __aram het volgende:
Het probleem bij mij is alleen dat ik geen wireless router heb, ik heb een wireless acces point aan een normale router zitten. En die acces point heeft een wep key...denk ik. En het enige wat daar onder staat is een serial nummer.
Maar laat ik alsnog even kijken
Bedankt, nu hopen dat ik verder kom met deze informatie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Dat access point heeft een eigen IP adres..
Ik ook, dan ligt de Psp imo toch beter in de handquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Als je weet welk IP adres het is kun je het gewoon als adres in je browser typen.
Ik heb Daisy ook geunlocked. En Dry Bones. Krijg wel echt enorm kramp in m'n handen tijdens het spelen.
Kramp snap ik in het algemeen niet, dan moet je em ook niet krampachtig vasthoudenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb helemaal geen last van kramp in mijn handen (terwijl ik dat bij bv een ps2 controller wel heel snel heb). Misschien houden jullie je DS verkeerd vast?
Moet nog wel ergens een wifi ninty stick vandaan halen. Als het droog is vanmidddag maar even bij de intertoys kijken maar die zullen hem wel niet hebben want afgelopen vrijdag wisten ze nog geeneens dat vrijdag mariokart zou uitkomen.
Ik had mijn Mario Kart in Dixons gehaald in de koopgoot van Rotterdam, maar daar hadden ze geen Wifi stickie, dus die had ik maar gehaald bij Future Zonequote:Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand al een wifi stickje gezien in de winkel
Gas los laten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef 2Dcube het volgende:
Ik kreeg eerst ook kramp in m'n handen, maar je moet je rechter duim gewoon ver over de A knop leggen. Dan kun je nog steeds makkelijk gas los laten, en de andere knoppen heb je toch niet nodig.
bij een gameshop kost het spel gewoon 39.99quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is het daar toevallig nog goedkoper dan 44,95 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |