Wat ik voel voor de kosmos, voor dieren en de natuur, voor beschermengelen en sommige mensen staat als een paal boven water.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je bedoelt goede tijden en slechte tijden, welke natuurlijk ook weer subjectief zijn
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat ik voel voor de kosmos, voor dieren en de natuur, voor beschermengelen en sommige mensen staat als een paal boven water.
eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwoa, als je het goed wegzet zo'n 8-9% per jaar. is toch een werkloos inkomen van 80-90.000. leuk meegenonem toch? hebben je nabestaanden ook nog iets om op terug te vallen.
bovendien kan iemand met paranormale gaven wel meer verdienen dan die miljoen, maar niemand die dat doet, beetje vreemd toch?
Je hebt nog niets gezien. Toch knap dat je nu al weet hoe Irene het gaat doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan heb je nog populistisch gedrag. Zodra iets te populair wordt gebracht daalt de overtuigingskracht ook vanzelf.
Irene Moors als presentatrice voor zo'n programma
Ze komt vaak over als naief als je het mij vraagt, en zeker ook erg populair wilt ze overkomen. Niet iemand die ook sceptisch durft te zijn. Dan gaat het al snel om de kijkcijfers. Ze praat wat ze moet zeggen ook denk ik, ze durft niet eens fout te zijn in haar opvattingen.
Ze is te goedgelovig. En dat is voor een programma van dat kaliber niet goed.
Mensen die nog niet geloven die denken dat het bezeikte boel is al snel. En mensen die geloven zien het als belediging ook.
dat kaliberquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:Ze is te goedgelovig. En dat is voor een programma van dat kaliber niet goed.
Ik ben tot dusverre helderziend dat ik zie dat Irene Moors nooit het niveau van telekids zal overstijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Stenny het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gezien. Toch knap dat je nu al weet hoe Irene het gaat doen.Ben je zelf soms helderziend?
De keuze is beperkt, wees blij dat ze het doet, ik ben er in ieder geval blij mee, ik zal aan de buis zitten. Zo'n vrouw kan ook groeien door zo'n programma, dat zal ze zeker doen, denk ik. Hoe dan ook zal het boeiend zijn te kijken wat Robbert gaat doen.
Ik heb het over de materie. Je moet geen grapjassen in zo'n programma zetten en ook geen goedweer praters als je het mij vraagt.quote:
W8 nou eerst maar eens af en geef haar een kans. En als het jou niet aanstaat, misschien een heleboel anderen wel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb het over de materie. Je moet geen grapjassen in zo'n programma zetten en ook geen goedweer praters als je het mij vraagt.
Irene Moors is een te grote lachebek. Die kun je beter in een snoepzaak zetten.
Iedereen verdient een kansquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
W8 nou eerst maar eens af en geef haar een kans. En als het jou niet aanstaat, misschien een heleboel anderen wel?
Alles beter dan Randi.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Iedereen verdient een kans
Maar Irene Moors is te liefEn dat is niet slecht bedoeld. Ze komt vanzelf te goedgelovig over.
Maar een eerste kans kan nooit kwaad..
quote:
Okay, maar die Randi wil je echt niet in een verlaten steegje tegen komen. Rostelli is nog te overzien, Randi is de duivel in persoon.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad. En alles beter dan Rostelli ook.
quote:Op zondag 4 december 2005 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
Die foto met die alien uit de OP is toch werkelijk om je te bescheuren? De oplichting straalt er vanaf. Het is gewoon een kartonnen pop en nog een slechte ook
.
Ik ga in ieder geval wel kijken naar het programma, hoewel ik al wel behoorlijk geirriteerd raak door die voorstukjes met Irene met haar "één ding is zeker: er is zoveel meer!" (dat toontje waarmee ze dat zegt).
Ja, ik heb dit ook gezien en inderdaad: ik heb niet het idee dat Robbert een onbetrouwbaar persoon is. Ik twijfel wel aan de waarheid van de verhalen, maar ik geloof wel dat hij zelf geloof in zijn verhaal. Het gedrag van Irene Moors vond ik ook wat teleurstellend. Ze kwam niet erg serieus over, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat Carlo erbij was en die twee samen resulteert meestal in wat dom doenerij. Ik ben iig benieuwdquote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef Stenny het volgende:
Hij was net in Life and Cooking. Zoals ik hem zie: hij is inderdaad zeer gevoelig en sterk paranormaal begaafd, maar hij zal er een kluif aan hebben de roem te kunnen verdragen. Dit signaleer ik als zwak punt. Juist die overgevoeligheid zal hem parten gaan spelen. Maar: succes, Robbert!, hoe dan ook, dat je ook zelf moge groeien!
Irene Moors kwam wel een beetje bleu over, maar goed, maakt niet uit.
Zie hier: één der zweefteefjes die uiteindelijk toch weer wordt betoverd door de aardse materiële aspecten van het bestaan. Dat vind ik nu altijd zoooo grappig. Van die new age dames met de grootste ideeën over liefde, vrede en geestelijke verlossing, maar als het er op aan komt nog niet in staat zijn om de meest primitieve instinctieve gevoelens onuitgesproken te latenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heeft ie een ego omdat ie er zo lekker uit ziet of om de achtergrondkennis die hij heeft?
zie ook stenny en mijn korte discussie met haar in dit topic. de bekrompenheid en aardse onbenulligheid straat er van af bij iemand die denkt alles te weten van het fenomeen: "er is zo veel meer"...quote:Op zondag 4 december 2005 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zie hier: één der zweefteefjes die uiteindelijk toch weer wordt betoverd door de aardse materiële aspecten van het bestaan. Dat vind ik nu altijd zoooo grappig. Van die new age dames met de grootste ideeën over liefde, vrede en geestelijke verlossing, maar als het er op aan komt nog niet in staat zijn om de meest primitieve instinctieve gevoelens onuitgesproken te laten.
Uitzonderlijke claims vragen om uitzonderlijke bewijzen. Ik was laatst eens in zo'n new age boekenwinkeltje en toen zag ik een boekje over lichtvoeding. Een complete handleiding over hoe het moet en wat het allemaal betekent. Leuk zo'n boekje, leuk een vaag persoon die beweert het onder de knie te hebben, maar op de één of andere manier kom je niet verder dan dat. Het blijft altijd bij vage verhalen van anderen over anderen enzovoort. Vind je het dan gek dat sommige mensen er spuugzat van zijn en zich wat geïrriteerd uitlaten over dergelijke kwakzalvers?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat is hier niet goed aan? Moet ik het gaan uitspellen? Goed hoor. Wat hier niet goed aan is, is dat deze brief niet getuigt van respect ten opzichte van de uitdager, de man die zegt geen voedsel nodig te hebben. James Randi () gaat er bij voorbaat al van uit dat het niet kan. Dit is niet de houding van een echte wetenschapper die open staat voor alles.
En bij de weg: ik heb geen behoefte om lichtvoeding te gaan bewijzen, maar ik denk inderdaad dat het mogelijk is.
Ja precies, en dat vind ik dus altijd zo bijzonder met die zweverige types. Alles is liefde, vrijheid, blijheid en geestelijkheid, totdat hun hormoontjes weer beginnen op te bloeien. Maar dan is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om te vervallen in gezwam als: "maar seks is de ultieme manier om de geestelijke energieën te laten ontwaken."quote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ook stenny en mijn korte discussie met haar in dit topic. de bekrompenheid en aardse onbenulligheid straat er van af bij iemand die denkt alles te weten van het fenomeen: "er is zo veel meer"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |