Kan ik beter aan jou vragenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja sluiten deze
Missitique post hier
Ik post hier al tijdenquote:
Volgende week mag je weer normaal mee doenquote:
Echt super kinderachtig die ban maarjaquote:Op donderdag 24 november 2005 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgende week mag je weer normaal mee doen![]()
Leuk dat je me hier op komt zoeken![]()
Yep, kheb dr ook nog een opmerking over geplaatstquote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt super kinderachtig die ban maarja
Ja heb het gelezenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, kheb dr ook nog een opmerking over geplaatst![]()
Kwas trouwens gisteraaf zelf ook hard op weg..![]()
van wie?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt super kinderachtig die ban maarja
Helaas zijn de meeste posts gedelete.. en die waren juist het leukstquote:
das minder leukquote:Op donderdag 24 november 2005 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
mensen.. er is een Weeralarm afgekondigd in Nederland
deleten? waarom?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste posts gedelete.. en die waren juist het leukst![]()
Wat begint er?quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lol indah, ik was op het werk al voorledig op de hoogte![]()
Ja, de luchtdruk is erg rap aan het dalen, al een tijdje trouwensquote:Op donderdag 24 november 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehehe ik zag dit wel aankomen ivb met die luchtdrukeen luchtdruk van rond de 975 hPa kan echt niet zonder ruig weer verlopen
![]()
En idd die weeralarm staat er net![]()
laatste 4 posts van vorig topicquote:Op donderdag 24 november 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. wat betreft de TT, moet ik teruglezen of kan iemand me het uitleggen in een paar zinnen?
ooh. dat valt nog wel meequote:Op donderdag 24 november 2005 17:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laatste 4 posts van vorig topic
ja, er komt nog veel aan.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef es70 het volgende:
Wat zal ik eens zeggen over de TT....
Nog meer teringweer, gatverdamme.
Dankje, Tha_Tquote:
Ja, tofquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, er komt nog veel aan.![]()
ik hoop het voor jequote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, tof.
Morgen tussen 10 en 13 uur droog en niet al teveel wind, dan ben ik min of meer tevreden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh. dat valt nog wel mee![]()
best ranzig dus![]()
Prima, en met Uquote:Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
Hallo. Hoe is ie in de reeks zonder hoofdletters, leestekens, PI's en humor?
ik heb in dit topic al een PI gebruikt anders hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Prima, en met U. Een vreemdeling die verdwaald is?
Hoe ben jij daar zo zeker vanquote:
't is een vreemd'ling zeker.. zo heb ik het liedje geleerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe ben jij daar zo zeker van.
ONZ![]()
Ah, op zo'n manierquote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
't is een vreemd'ling zeker.. zo heb ik het liedje geleerd.![]()
piquote:Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
Post icon, idioot.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pi![]()
humor
nee, ik wil niet lachen
een hoofdletter van MIJquote:Op donderdag 24 november 2005 17:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb in dit topic al een PI gebruikt anders hoor![]()
tevens staan er hoofdletters in de TT
leestekens gebruik ik ook met regelmaat hiero.
en de humor? ach, da's ieder zijn eigen meug
Welke postcountquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef BrauN het volgende:
Ga niet allemaal ineens PI's gebruiken.
Dat kost te veel tijd, je moet natuurlijk wel je post count halen voor vandaag hè!
ik gebruik ze wel vaker hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef BrauN het volgende:
Dat kost te veel tijd, je moet natuurlijk wel je post count halen voor vandaag hè!
ik count niks meerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Welke postcount. Klinkt raar, maar ik kom hier voor de lol
. Cijfers boeien me geen reet.
mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier. Dan ben ik er weer bij
.
Ooh dolle_.... Deed dat geen pijnquote:
Kijk, daar was ik dan wel weer van op de hoogtequote:
Lekkerquote:
Hoi Jag, ben je al aan het aftellen voor NYquote:
Zekers!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Jag, ben je al aan het aftellen voor NY.
Zit je iets dwars?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:53 schreef BrauN het volgende:
Goeienavondquote:
* Bengeltje classpc kuffel geeft.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:24 schreef classpc het volgende:
Ik laat jullie dat nog ff uitzoeken, want ik kan er nog niet zo goed over praten.
Hey Bengeltjequote:Op donderdag 24 november 2005 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje classpc kuffel geeft.
En verder niet vraagt.
Kan het alleen moeilijk geloven.
Hoi Vikingsmeisjequote:Op donderdag 24 november 2005 19:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*hopt ook nog even binnen...
hey VMquote:Op donderdag 24 november 2005 19:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*hopt ook nog even binnen...
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie een onderschrift wat mij iets doet vermoeden
quote:
behalve dan als het TE isquote:Op donderdag 24 november 2005 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar is niets mis mee hoor![]()
Op zich niet maar toch is het zonde voor classpc.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik geef je de uitslag na het proeven.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hei bengeltje.. alles lekker??
Tonks een banquote:Op donderdag 24 november 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
Banmeld topic deel 675
Hehe, dat duurde lang.
Da's zonde ja..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op zich niet maar toch is het zonde voor classpc.![]()
Banmeld topic deel 675
Hehe, dat duurde lang.
heb al geproefd, en lekker dusquote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geef je de uitslag na het proeven.
En bij jou?Ook alles goed?
daar is altijd wel iets van te makenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
behalve dan als het TE is
vertel maar even hoe jij je dat voor je ziet dan...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar is altijd wel iets van te maken![]()
Normaal niet, deze keer twijfel ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet ik per geval bekijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vertel maar even hoe jij je dat voor je ziet dan...
Welkom thuisquote:
weet ik niet, maar jongens kunnen ook gekwetst worden hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal niet, deze keer twijfel ik.
Mag ik ook proeven?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb al geproefd, en lekker dus
misschien wel.. maar vind je het erg als ik het nog even voor mezelf houd? ik zit nog zo in de genietfasequote:
dejavu met gisterenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
Hoe lopen de sollicitaties?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oei, wat is er gebeurd![]()
![]()
Oja hai jag.![]()
gewoon doortrappen hier ja..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
U bent bezorgservice?quote:
grijp dat aanbod maar gauw aan.. mijn lekkere zelfgemaakte appeltaart is opquote:
Ik wacht geduldig af. Yquote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien wel.. maar vind je het erg als ik het nog even voor mezelf houd? ik zit nog zo in de genietfase
ik kan je nog wat pepernoten toegooien als je wil.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
grijp dat aanbod maar gauw aan.. mijn lekkere zelfgemaakte appeltaart is op![]()
plots gaat het dus iets minder lekker![]()
lekker..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan je nog wat pepernoten toegooien als je wil.![]()
Ik kon t niet latenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan gewoon doorgaan![]()
ga je nu ook vragen om een dikke salami??
Zaterdag gesprekquote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe lopen de sollicitaties?Al weer wat gehoord enzo?
ik kan ook dichtbij komen staan, is makkelijker mikkenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
lekker..
ik hou mijn bloesje wel even open, anders ligt alles op de grond
lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan gewoon doorgaan![]()
ga je nu ook vragen om een dikke salami??
Fok! kan sneller ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag gesprek![]()
Of mijn internet is rete traag of fok
Ah goed nieuws dus!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag gesprek![]()
Of mijn internet is rete traag of fok
Ow.. jammerquote:
Dankje, begin standaard fotograafquote:Op donderdag 24 november 2005 19:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ga voor je duimen!! wat voor functie??
spannend!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, begin standaard fotograaf
uiteindelijk zelf zaakje runnen.
nopequote:Op donderdag 24 november 2005 19:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
niets geleerd zeker, gisteren![]()
Misschien vind ik dat wel heel lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dank je!
aan jou heb ik tenminste wat
misschein wel... misschien wel niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat wel heel lekker![]()
nog een keertje dan, als kadootjequote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat wel heel lekker![]()
Thanxquote:Op donderdag 24 november 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog een keertje dan, als kadootje![]()
![]()
![]()
ik wil wel je klant wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, begin standaard fotograaf
uiteindelijk zelf zaakje runnen.
ik ook nog ffquote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
ik blijf nog even hoor
enigquote:Op donderdag 24 november 2005 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
lekker he.
slecht weer om met hardware rond te lopenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef classpc het volgende:
Ik ga morgen naar de hcc dagen, hoe is de weersverwachting voor morgen?
k.u.t.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef classpc het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:39 schreef classpc het volgende:
Jaarbeurs Utrechtquote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]waar is "je weet wel?"
![]()
Anyway, morgen storm, regen/hagel/sneeuw/onweer windstoten tot 110 km/h, kans op schade, wateroverlast, moet ik verder gaan?? Volgensmij is dit een dag waarbij alles in voor komt
nee hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]waar is "je weet wel?"
![]()
Anyway, morgen storm, regen/hagel/sneeuw/onweer windstoten tot 110 km/h, kans op schade, wateroverlast, moet ik verder gaan?? Volgensmij is dit een dag waarbij alles in voor komt
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee hoor
geen kans op zonnebrand
doe maar, ik struikelde er vorig weekend ook al over...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga zo maar s verder met mijn film
hier is idd erg weinig te doen (fok-wide)
jij houdt niet van poolse films hequote:Op donderdag 24 november 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
doe maar, ik struikelde er vorig weekend ook al over...![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij houdt niet van poolse films he
doe je jas dicht, anders stijg je opquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik ga een poging doen op 'm werk te komen. Tot later
gebibberd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
buiten is het één grote slush-puppy van minimaal 5 cm. Maar ik ben in 40 minuten (normaal 25) veilig op 't werk.
nee, wel twee keer geglibbert toen het stoplicht rood werd en ik moest stoppenquote:
geen idee of t glad is hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, wel twee keer geglibbert toen het stoplicht rood werd en ik moest stoppenMaar ik heb alles overleeft op twee bandjes.
Hier waait het ook flink, maar dat viel eigenlijk nog wel mee. Gelukkig maar, want dat kon er niet bij hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee of t glad is hier.
had werk genoeg om de auto op de weg te houden met die wind
Wie weet komt het nog, maar 10 km ten noorden van hier heeft het al niet gesneeuwd. en nog verder naar het noorden waait het niet eens, terwijl 100 km naar het westen een storm staat. Grote verschillen voor zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:49 schreef leonieke het volgende:
Ben ik opnieuw maar content dat ik in België woon. Hier is het momenteel gewoon koud.
Ik heb ook een oranjequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:05 schreef Jaguarized het volgende:
een fel oranje maar die waren nogal prijzig
230 euro.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is "nogal prijzig"?
Da's niet nogal prijzig, dat is gewoon belachelijk duurquote:
En ik best wel een boel, voor het hele gezin voor de komende 2 jaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik inderdaad meerdere jassen voor.
mijn huidige jas is 49.95 euro, dat is genoeg voor een winterjas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:10 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik best wel een boel, voor het hele gezin voor de komende 2 jaar.
dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet nogal prijzig, dat is gewoon belachelijk duur.
Heb ik niet en ga ik ook niet makenquote:
mijn huidige was 79 euro, valt ook nog best mee dacht ik zo. maar die wordt dus te klein.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn huidige jas is 49.95 euro, dat is genoeg voor een winterjas.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik niet en ga ik ook niet maken. Bovendien is 'ie doorweekt op dit moment
. Straks mag ik mijn fijne regenpak van de baas aan
. Maar dat kan nog wel even duren, want ik kreeg een telefoontje dat de post nog niet eens in het dorp is...
De vrachtwagen zit vast? is weggewaaid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik niet en ga ik ook niet maken. Bovendien is 'ie doorweekt op dit moment
. Straks mag ik mijn fijne regenpak van de baas aan
. Maar dat kan nog wel even duren, want ik kreeg een telefoontje dat de post nog niet eens in het dorp is...
te klein in de lengte of de breedte?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
mijn huidige was 79 euro, valt ook nog best mee dacht ik zo. maar die wordt dus te klein.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ik had twee regenpakken van TPG, de ander in de kast laten hangen, nooit gebruikt.![]()
Ik hoop dat 'ie van de weg is gewaaid en op zijn rug in een vaart ligt, maar die mazzel zal ik wel niet hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De vrachtwagen zit vast? is weggewaaid?
ik hoop met je mee..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie van de weg is gewaaid en op zijn rug in een vaart ligt, maar die mazzel zal ik wel niet hebben. 'T schijnt nogal druk op de weg te zijn....
Dat hoef ik zowiezo nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoop met je mee..Hopelijk hoef je die beschadigde poststukken niet zelf in plastic te verpakken.
![]()
daar heb je collega's voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoef ik zowiezo niet. En fohnen ga ik ook niet aan beginnen
.
bovenop een kudde scholieren die naar school fietstenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie van de weg is gewaaid en op zijn rug in een vaart ligt, maar die mazzel zal ik wel niet hebben. 'T schijnt nogal druk op de weg te zijn....
hier was/is het droog, koud en winderig.. zeer winderig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:39 schreef Misstique het volgende:
Hai d_h en indah![]()
Hebben jullie het ook zo koud? Ik ben doorweekt geworden van de straat oversteken![]()
Ik begon in droogte, stond een half uur stil met de trein wegens sneeuwval en op mn plaats van bestemming regent en waait t verschrikkelijk. Ik ben niet gemaakt voor dit klimaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier was/is het droog, koud en winderig.. zeer winderig.
Genoeg om t treinverkeer in de war te gooien. Hier is t baggerweer en overigens ook pikdonker, t had nacht kunnen zijn!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
zoveel sneeuw ja? Hier is het trouwens rap aan het smelten nu. Die wind blijft alleen.
zo erg is het hier duidelijk (nog) niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Genoeg om t treinverkeer in de war te gooien. Hier is t baggerweer en overigens ook pikdonker, t had nacht kunnen zijn!![]()
Genoeg over dit shitklimaat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo erg is het hier duidelijk (nog) niet.![]()
ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Genoeg over dit shitklimaat!
Het is bijna weekend!![]()
![]()
Nog wilde plannen?quote:
Bier? Wijn? Wodka? Rum?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inkopen doen voor een bijeenkomst(je) morgen.
Dat is niet echt nodig hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bovenop een kudde scholieren die naar school fietsten
Ik vond 'm wel spannendquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:32 schreef leonieke het volgende:
Zo klaar om te vertrekken
Nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend![]()
Ook wel werken maar ik kan het lekker doen wanneer ik er zin in heb én in pyjama als ik dat verkies
Es wat vond jij trouwens van HP?
Klinkt goed! Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en nasi, mie en sambal![]()
vanaf een uur of 1 in de middagquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoe laat kan ik langskomen?
Ik ga eerst shoppen, dus ben ik wat laterquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vanaf een uur of 1 in de middag![]()
da's primaquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga eerst shoppen, dus ben ik wat later
maar wel op tijd voor t eten![]()
Top!quote:
Thanxquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
vanaf station linksaf, brug over, 1e links, spoor over, met de bocht naar rechts, 1e rechts, 1e links einde van de straat rechts
anders bel je maar evenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thanx![]()
Dat moet lukken, zelfs met mijn slechte richtingsgevoel![]()
* Knuffel doet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Voel me k*tHeel erg verdrietig is.
Hellow missquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
sterktequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
zie har sig..quote:
hoi Troelquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
MUTZ!!! MUTZ!!!!
Ze hebben van de musical Rent een film gemaakt![]()
![]()
![]()
I knowquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
MUTZ!!! MUTZ!!!!
Ze hebben van de musical Rent een film gemaakt![]()
![]()
![]()
Feli!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Na veel werk, weinig FOK en doorzettingsvermogen ben ik eindelijk klaar met school
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Na veel werk, weinig FOK en doorzettingsvermogen ben ik eindelijk klaar met school
Ja, ik ben helemaal gek van Rentquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Troel
wat een enthousiasme op de vrijdagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |