dejavu met gisterenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
Hoe lopen de sollicitaties?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oei, wat is er gebeurd![]()
![]()
Oja hai jag.![]()
gewoon doortrappen hier ja..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
U bent bezorgservice?quote:
grijp dat aanbod maar gauw aan.. mijn lekkere zelfgemaakte appeltaart is opquote:
Ik wacht geduldig af. Yquote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien wel.. maar vind je het erg als ik het nog even voor mezelf houd? ik zit nog zo in de genietfase
ik kan je nog wat pepernoten toegooien als je wil.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
grijp dat aanbod maar gauw aan.. mijn lekkere zelfgemaakte appeltaart is op![]()
plots gaat het dus iets minder lekker![]()
lekker..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan je nog wat pepernoten toegooien als je wil.![]()
Ik kon t niet latenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan gewoon doorgaan![]()
ga je nu ook vragen om een dikke salami??
Zaterdag gesprekquote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe lopen de sollicitaties?Al weer wat gehoord enzo?
ik kan ook dichtbij komen staan, is makkelijker mikkenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
lekker..
ik hou mijn bloesje wel even open, anders ligt alles op de grond
lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan gewoon doorgaan![]()
ga je nu ook vragen om een dikke salami??
Fok! kan sneller ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag gesprek![]()
Of mijn internet is rete traag of fok
Ah goed nieuws dus!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag gesprek![]()
Of mijn internet is rete traag of fok
Ow.. jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |