er zijn ook standaard 18" (of 19" ? ) velgen voor de E90 die ik om te kwijlen vindquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ubergeil die e90. Ook goed verzonnen die alpina's eronder!![]()
das voor gierige mensen die geld willen besparen door zo de bijtelling wat te omzijlenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooie bak FemmeKloon! Ik ben oprecht jaloers.. Dat is het betere werk. Maar waarom het leer later laten inbouwen??
Got to love the M3 Convertible!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef Geqxon het volgende:
http://www.buyshit.nl/fok/snapshot20051227161909.jpg
http://www.buyshit.nl/fok/snapshot20051227161920.jpg
http://www.buyshit.nl/fok/snapshot20051227162015.jpg
Ik vind je een **** als je dit niet lekker vind(mogelijk less safe for work)
m3 cabrio is leuk... wanneer je er een CSL naast hebt staanquote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef Five_Aces het volgende:
Cabrio's zijn voor posers die over de boulevard rijden. En daar is een M3 niet voor bedoeld![]()
Ik kan je geen ongelijk geven... de coupe is meer een racewagen vanwege het lagere gewicht en de hogere stijfheid.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef Five_Aces het volgende:
Cabrio's zijn voor posers die over de boulevard rijden. En daar is een M3 niet voor bedoeld![]()
Smaken verschillen en jij moet er tevreden mee zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:35 schreef FemmeKloon het volgende:
Persoonlijk vind ik het chroom rond de ramen en in de grille veel mooier en stijlvoller dan zwarte raamlijsten en een zwarte chrill.
Smoorklep/vlinderklep bij uitlaat heeft iig de 325ti compact ook... Ik weet niet waar dat ding voor dient, zou voor geluidsreductie kunnen zijn denk ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:39 schreef Youp het volgende:
toevallig vandaag weer in een E90 330i geredenstaand op 18" lichtmetaal (die mooie velgen) 255 breed achter.. moest er nieuwe draagarmen rechtsvoor onder hangen want die waren sinds een slippartij gisteren krom... en dan moet je goed proefrijden... dan naar de uitlijner (besteden we momenteel uit) en dan weer degelijk proefrijden
maar wat rijdt zo'n ding lekker zegniet bizar snel maar wel heerlijk en dat geluid
er zit overigens een smoorklep in de uitlaat (kan je zien wanneer je er in kijkt) voor het geluid om het van tijd tot tijd wat te versterken ofzo
eigenlijk heeft hij alleen een spoilertje nodig op de kofferklep... want wanneer je hem in de 2 doortrekt in een lange flauwe bocht begint hij bij 80-90 wat licht te worden aan de achterkant...
overigens was het een handbak met niet te veel opties... mooi 18" lm ja en een rood lederen sportinterieur en volautomatische airco en een professional audio systeem met hifi uitrusting maar geen i-drive, geen pdc, ook niet aan de achterkant (wat zo'n beetje standaard is op iedere E90) maargoed... ik zou m zo willen hebben
-edit-
dit zijn dus de originele velgen die ik al een paar keer genoemd heb...
[afbeelding]
Heeft de E36 328 en de E46 330 ook, in de rechter pijp. Zit dicht tot ongeveer 2500 toeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:39 schreef Youp het volgende:
maar wat rijdt zo'n ding lekker zegniet bizar snel maar wel heerlijk en dat geluid
er zit overigens een smoorklep in de uitlaat (kan je zien wanneer je er in kijkt) voor het geluid om het van tijd tot tijd wat te versterken ofzo
Lijkt me ook niet raar, omdat 330 lichter is (neem ik aan) dan de 535D, en de 535D is ook nog eens diesel, maar dat weet je zelf ook wel (ja, heb al bier opquote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef yup het volgende:
[..]
Smoorklep/vlinderklep bij uitlaat heeft iig de 325ti compact ook... Ik weet niet waar dat ding voor dient, zou voor geluidsreductie kunnen zijn denk ik...
Mja niet bizar snel zo een ding kan een 535d makkelijk bijhouden hoor. Heb zelf filmpjes van zo een ding gezien en dat is niet mis hoe zo een ding naar 7000 rpm gaat (en van 100 tot 200 accelereert...) Echt dat motor is gewoon een juweeltje, heb hem real life gehoord, en dat is gewoon echt mega geil...
niet bizar snel in vergelijking met een Z8 of M5 of de motor, dat soort spulquote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef yup het volgende:
[..]
Smoorklep/vlinderklep bij uitlaat heeft iig de 325ti compact ook... Ik weet niet waar dat ding voor dient, zou voor geluidsreductie kunnen zijn denk ik...
Mja niet bizar snel zo een ding kan een 535d makkelijk bijhouden hoor. Heb zelf filmpjes van zo een ding gezien en dat is niet mis hoe zo een ding naar 7000 rpm gaat (en van 100 tot 200 accelereert...) Echt dat motor is gewoon een juweeltje, heb hem real life gehoord, en dat is gewoon echt mega geil...
scheelt maar tienden van seconden... die 535 heeft 560nm en een automaatbak die hem constant in zn juiste koppelgebied houdt hequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet raar, omdat 330 lichter is (neem ik aan) dan de 535D, en de 535D is ook nog eens diesel, maar dat weet je zelf ook wel (ja, heb al bier op)
Maar wat dat betreft is dat toch niet zo vreemd?
Youp, er komt nog een dag dat ik je vermoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:22 schreef Youp het volgende:
[..]
niet bizar snel in vergelijking met een Z8 of M5 of de motor, dat soort spulgewoon een heerlijke cruise bak met lekker wat pit
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Youp, er komt nog een dag dat ik je vermoord
Het is maar wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:22 schreef Youp het volgende:
[..]
niet bizar snel in vergelijking met een Z8 of M5 of de motor, dat soort spulgewoon een heerlijke cruise bak met lekker wat pit
Motoren zijn wel leuk als je ze daarvoor gebruiken wil, maar ook een hoger risico. Nou is een beetje risico niet erg, maar wat zet je in.... 200 tegen de vangrail met en 330 kan je nog wel uit komen... 200 tegen de vangrail met een motorfiets en het is bye bye.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef yup het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent.
Sorry maar als jij een 1000cc brommer hebt dan vind jij de gemiddelde Ferrari nog langzaam. Probleem is dat...
Alleen op v-max boek je een 1000 KEIHARD weg met je Z8 of M5...
Ik vind GTi's (16v uiteraard) en GSi's (16v verhaal weer) al verdomd vlot. Laat staan zo een 330i...
Ik heb een test gelezen, weet niet waar, maar dat blok iss niet alleen een pak krachtiger dan de ouwe x30i blok maar is smoother, meer trekkracht (vanaf 2500 rpm tot 6000+ rpm maximaal trekkracht dacht ik) en verder ook meer racy EN meer toeren... Ik wil GRAAG in zo een 330i touren, mja voor mij is dat veel te hoog gegrepen helaas...
Vandaar dat ik op motoren overstap. Fast as hell, cheap as shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |