Bedankt voor de tip!!! Ik krijg zo in zo wel wat korting. Ik kan het wel goed vinden met Pieter. Toen ik een week mn rijbewijs had mocht ik ook een rit maken in de 645ci. Die was toen net nieuw.quote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef JWD het volgende:
[..]
Ik zou zo voor die 7 gaan, de storingen met de eerste 7ers waren vooral software gerelateerd, gelukkig is de software nu een stuk beter en zijn er op technisch vlak weinig problemen met de 7.
Als je hem aankoopt zou ik wel eisen dat de dealer de nieuwste software er in zet (CIP v19+), is een kwestie van een upload van een half uurtje maar het maakt een wereld van verschil.
Welke motor ligt er in?
Als je de kans krijgt om een 535 te kopen dan kan je natuurlijk beter die nemen, dan heb je de luxe en het comfort van een 7 serie en de handelbaarheid en sportiviteit van een 3 serie, de ideale combinatie dus.
P.s. De auto's die ik heb zijn gewoon met m'n eigen bedrijf verdiend, heeft dus niets met pappies te maken.
Gezocht, maar niet gevonden..quote:Op maandag 19 december 2005 14:05 schreef M5 het volgende:
[..]
toch wel. 3 topics terug denk ik, en er is dacht ik zelfs een heel topic voor.
BMW M6 AC Schnitzer Tension conceptquote:
en hij is le-lijk!quote:Op maandag 19 december 2005 14:05 schreef M5 het volgende:
[..]
toch wel. 3 topics terug denk ik, en er is dacht ik zelfs een heel topic voor.
zo'n ding heeft mijn echte (biologische) vader ook nog gehad vroegah voor ik geboren was nogquote:
135i is dan weer een stuk lichter... en goedkoperquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:54 schreef yup het volgende:
335i ben ik meer geinteresseerd in.
Niet dat ik het binnenkort kan betalen ofzo
Maar paar andere turbo's + intercoolers en je hebt 500+ pk. Dat word dan een serieuze raket.
Wat zij kunnen doen met Pimppreza's en Evo's kunnen ze ook met BMW's nu
En kleinerquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Youp het volgende:
[..]
135i is dan weer een stuk lichter... en goedkoper
mwah... niet echt kleiner dan de nieuwe 3 hoor... (van binnenquote:
Ik noem een auto klein als je er niet relaxed met 4 volwassenen mee naar Italie kan rijden ofzo. In een 1 kan dat imo niet (in een 3 dan ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:00 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah... niet echt kleiner dan de nieuwe 3 hoor... (van binnen)
maar wat boeit het hoe klein een auto is, als hij maar snel is
wil een mini!
BMW's zijn krap bemeten achterin... ook een 5seriequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik noem een auto klein als je er niet relaxed met 4 volwassenen mee naar Italie kan rijden ofzo. In een 1 kan dat imo niet (in een 3 dan ook niet) Maar dat geloof ik wel, aangezien een kennis van ons zn 5 serie ook veels te klein vindt...
Ik zal eens even kijken of ik nog wat heb hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topic
In de laatste 10 jaar heeft er bij mij wellicht 10 keer iemand langer dan 1.70 achterin gezeten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik noem een auto klein als je er niet relaxed met 4 volwassenen mee naar Italie kan rijden ofzo. In een 1 kan dat imo niet (in een 3 dan ook niet) Maar dat geloof ik wel, aangezien een kennis van ons zn 5 serie ook veels te klein vindt...
Wat ik me ook afvroeg, hoe kan jij op je 18e een 7 serie betalen en een Jag eerst? Ik kan nog niet eens een goedkope oude afgeragde 3 serie kopen (arme studentquote:
het is maar wat je gewend bent (lees: hoe doortrapt verwend je bent...quote:Op zondag 25 december 2005 12:37 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvroeg, hoe kan jij op je 18e een 7 serie betalen en een Jag eerst? Ik kan nog niet eens een goedkope oude afgeragde 3 serie kopen (arme student)
Ik ga zo weer een heel stuk rijden in de cabrio dus dan schiet ik even wat foto's. Die zien jullie dus wel verschijnen.
edit
Over die weinig ruimte waar hier over wordt gesproken, in de vorige 5 serie van mn pa zijn we toch meerdere malen naar omgeving StTropez gereden en dat ging echt prima qua ruimte. Zat ik echt prima achterin (ben zo rond de 1.86m). Dus ja..
zucht... het wordt tijd dat ik eens rijk word............quote:Op maandag 26 december 2005 12:34 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Modderfok wat ziet dit er fokking cool uit zeg...
grijs en havanna! in de zon is die 1 bruin met een tintje groenquote:Op maandag 26 december 2005 16:12 schreef Hyperdude het volgende:
he Youp,
Grijs hoor die BMW's
Nog plannen voor je witte?
enigzins offtopic, maar youp lees ik nou "spaart voor een cooper s". Leuk man, ben je al ver?quote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef Youp het volgende:
OK
Goh, dus daar zijn mijn velgen gebleven.... *yuk*quote:Op maandag 26 december 2005 18:45 schreef Hyperdude het volgende:
Nieuw model BMW nu nog lelijker!!![]()
![]()
http://home.arcor.de/ali_knoe/CIMG4457.JPG
quote:Op maandag 26 december 2005 18:45 schreef Hyperdude het volgende:
Nieuw model BMW nu nog lelijker!!![]()
![]()
http://home.arcor.de/ali_knoe/CIMG4457.JPG
nee!quote:Op maandag 26 december 2005 18:54 schreef itsontoday het volgende:
[..]
enigzins offtopic, maar youp lees ik nou "spaart voor een cooper s". Leuk man, ben je al ver?
Youp! Jij online komen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:28 schreef Youp het volgende:
Geqxon! regel me dat!!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:11 schreef FemmeKloon het volgende:
Mijn 330i is vorige week bij de dealer gearriveerd. Nog een weekje wachten en dan kan ik er in rijden. De velgjes (17" onder een E90 ziet er niet indrukwekkend uit) worden nog vervangen door 19" Alpina Classics. Wat je hier ziet is style 161 die standaard bij het Dynamic Executive-pakket wordt geleverd.
Specs: 330i Dynamic Executive, Sparkling Graphite, Terra leer (achteraf ingebouwd), Logic7 audio, alu interieurlijsten.
In hier de velgen onder een andere auto:
![]()
juist, 6cilinder lookquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:35 schreef FemmeKloon het volgende:
Persoonlijk vind ik het chroom rond de ramen en in de grille veel mooier en stijlvoller dan zwarte raamlijsten en een zwarte chrill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |