quote:
Ik had het al meteen gezegd hoor:
quote:
Nee maar serieus: bij dit soort grotere bijeenkomsten neem ik lekker de vrijheid om te zien hoe mijn pet staat zaterdag. Als ik zin heb, dan hobbel ik gezellig even binnen en als ik geen zin heb, zal daar vast geen mens wakker van liggen
En volgens mij weet Arty van deze hele meet ook nog nauwelijks iets af. Dus misschien heeft hij wel andere plannen
(met me naar Parijs vliegen in een privéjet, alwaar hij bovenop de Eifeltoren in zijn vingers knipt en alle lichtjes van de stad aan en uit flikkeren tot er staat: 'Duderinnetje, je bent het licht in mijn leven'.
Of me met een smoesje naar hotel Des Indes lokken, waar in de duurste suite duizend kaarsen branden temidden van vijfhonderd rode, doornloze, handgeplukte rozen en hij me geheimzinnig glimlachend naar het balkon begeleidt en ik met een vreemde mengeling van schrik en ontroering zie hoe beneden Chris Isaak mij toezingt en me ten huwelijk vraagt, waarop ik 'ja' stamel en Arty als klap op de vuurpijl vertelt dat net de bigamie in Nederland weer is ingevoerd zodat Chris, Arty en ik een commune oprichten waar we in harmonie alsmede onafgebroken de liefde bedrijvend samen leven.) Ik bedoel, dan kun je niet verwachten dat ik zaterdag tegen Arty zeg:
Nee sorry schat!!! Ik mot zuipe met een stel Fok!kers, I will take a raincheck op die plannen van jou!