quote:24/11/2005 - Kluivert: kans op transfer naar Ajax erg klein
(Gepost door RvN)
In een interview in Voetbal International sluit Patrick Kluivert een overgang naar Ajax niet uit, maar hij acht de kans wel 'erg klein'. 'Ik speel net bij valencia. Heb hier voor drie jaar getekend, dan zou het raar zijn als ik in de winterstop al naar Ajax ga. Ik weet dat ze me volgen en die belangstelling streelt me. Ik vind het ook een eer. Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.'
Meestal 21 mei toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Kan Nashje z'n sig weer aanpassenquote:
Die staat al in m'n agenda idd.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofsoquote:
Hoorde ik van een az'ert. Maar blijkt dus niks van waar te zijn. Broodje aap verhaal dus, excusesquote:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie ooit nog in het shirt van Ajax te zien is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso)
Vooral uit dit stukje spreken toch woorden dat ie ooit nog wel terug wil komen naar Amsterdam.quote:Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.
quote:Scheringa: Ajax moet stoppen onrust te stoken in selectie AZ
In het eredivisiejournaal van talpa liet AZ voorzitter Dirk Scheringa weten zich te irriteren aan de manier waarop Ajax de laatste tijd onrust stookt in de selectie van AZ. Volgens Scheringa laat Ajax steeds weer nieuwe namen lekken van spelers van AZ in wie de club interesse zou hebben of wie op schaduwlijstjes van de club zouden staan. Volgens Scheringa levert dat veel onrust op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |