Meestal 21 mei toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Kan Nashje z'n sig weer aanpassenquote:
Die staat al in m'n agenda idd.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef The_Hives het volgende:
wanneer is de CL finale?
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofsoquote:
Hoorde ik van een az'ert. Maar blijkt dus niks van waar te zijn. Broodje aap verhaal dus, excusesquote:
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie ooit nog in het shirt van Ajax te zien is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat stuk over Kluivert was natuurlijk wel te verwachten, ik hoop alleen dat hij nog wel voor Ajax wil spelen (over een jaar ofso)
Vooral uit dit stukje spreken toch woorden dat ie ooit nog wel terug wil komen naar Amsterdam.quote:Ajax zal altijd mijn club blijven, dat gevoel raak ik nooit meer kwijt. Maar ik wil nog een paar jaar in Spanje spelen.
quote:Scheringa: Ajax moet stoppen onrust te stoken in selectie AZ
In het eredivisiejournaal van talpa liet AZ voorzitter Dirk Scheringa weten zich te irriteren aan de manier waarop Ajax de laatste tijd onrust stookt in de selectie van AZ. Volgens Scheringa laat Ajax steeds weer nieuwe namen lekken van spelers van AZ in wie de club interesse zou hebben of wie op schaduwlijstjes van de club zouden staan. Volgens Scheringa levert dat veel onrust op.
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef mvg het volgende:
[..]
..............
Die 3 punten kan je wel vergeten.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ie 3ptn gaan gewoon mee naar Amsterdam net zoals vorig jaar...Want wij zijn AJAX , nog steeds de beste..
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:56 schreef Robar het volgende:
De kans dat rood-wit kampioen wordt acht ik erg groot . . . .
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ksst, ga jij even een ander topique verzieken ja?
quote:Scheringa: 'Ajax zaait veel onrust bij ons'
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 23.43u GMT+01.00, Talpa
AZ-voorzitter Dirk Scheringa vindt dat Ajax veel irriaties veroorzaakt bij onder andere zijn club, omdat de Amsterdammers volgens de preses namen van gescoute spelers laat lekken.
Afgelopen weken vielen de namen van Danny Landzaat, Joris Mathijsen, Kenneth Perez en Ron Vlaar als mogelijke aankopen voor Ajax bij AZ. 'Dat zaait onrust bij ons. Ajax moet voorkomen dat dit uitlekt', aldus Scheringa in het Talpa-journaal.
Kennenlijk neemt de preses de geruchten wel erg hoog op. Ajax heeft nooit en te nimmer bevestigd dat de club interesse heeft in bijvoorbeeld Matthijsen en Perez. De DSB-topman is tevens nog steeds geirriteerd over de wijze waarop Martin van Geel is weggegaan: 'Dat was niet netjes van hem'.
Hij zou juist trots moeten zijn dat een topclub geinteresseerd is in zijn spelersquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef superjoden het volgende:
[..]
Hij zou juist trots moeten zijn dat een tobclub geinteresseerd is in zijn spelers![]()
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .quote:
Rotterdamse humor, om te gillenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
quote:
Ik probeer helemaal niet lollig te zijn...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
De manier waarop jij probeert lollig te zijn begint nu toch echt zielige vormen aan te nemen . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |