Zie rest van sigquote:
appeltje c, appeltje vquote:Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, ik zit echt achter een schijt apple!
GIMME MY PC BACK !!
Ik flip hem denk ik zo maar naar huis!
Nou, de hele layout van fok! is verneukt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
appeltje c, appeltje v
f9 refresh van notes werkt anders
en nog meer van dat soort ongein waar ik net bij een I-book mee te kampen had
ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet meer bij mijn mod-knopjes![]()
!
nou, hp22 heeft het geloof ik ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
Dat ligt aan jou.
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MACquote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nou, hp22 heeft het geloof ik ook hoor!
Het ligt gewoon aan `safari!
`Anyway, ik ben weg,!
Dat is idd waarquote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MAC![]()
Moet ik die knopjes zitten voor je?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de hele layout van fok! is verneukt.
Ik kan niet meer bij mijn mod-knopjes![]()
!
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is idd waar
Safari verneukt wel vaker wat
Hoiquote:
Wat ben je ook een luie aap hè...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo werken, helemaal geen zin inmoet eerst naar Tilburg en dan Terug naar Arnhem, vervolgens auto parkeren in Wageningen en naar Sliedrecht. Ben zeker niet voor 2u thuis en ben nu al moe
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo werken, helemaal geen zin inmoet eerst naar Tilburg en dan Terug naar Arnhem, vervolgens auto parkeren in Wageningen en naar Sliedrecht. Ben zeker niet voor 2u thuis en ben nu al moe
![]()
Nou, het stond/staat er wel op, maar daar werkt internet weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MAC![]()
server is zelfs niet te pingen oidquote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen idee wat daarmee is.
alles draait maar er komt geen verkeer van buiten op binnen?
Gok eens?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
wat heb je nou weer uitgespookt man
Ouwe zuipschuitquote:Op donderdag 24 november 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gok eens?![]()
Feestje gehad in Delft, was erg gezellig, erg laat, en erg veel bier enzo.
Jij bent wel de koningquote:
Misschien dat ik hem weer thuis ga hosten.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
server is zelfs niet te pingen oid![]()
rip karbo er een keer af, database overzetten naar mysql en dan wil ik hem wel hosten![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg. Ik heb vanavond een feestje zelfs afgezegd
!
Wat een zwaktebod eh.
waar niet hequote:Op donderdag 24 november 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er word bij ons nogal wat afgekloot met de .nsf files en notes.ini![]()
pimpen met je VIP-badgequote:
Bekleding/geur vraagje/probleempjequote:Op donderdag 24 november 2005 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
Daar is tie weer![]()
Apple inbouwen in mijn Aygo
Ik heb mn No Doubt kaartje en VIPbandje niet meerquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb mn No Doubt kaartje en VIPbandje niet meer
ik in aprilquote:Op donderdag 24 november 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
stervende hoeren kakkerfiets ook
januiari ga ik rijles nemen
Ik blijf het een mooie kloon vindenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bekleding/geur vraagje/probleempje
fiets kopen? alleen wat werk aan de bandjesquote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
EN MIJN STERVENDE HOEREN KANKERFIETS IS VANNACHT GEJAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
En dan naar Friesland rijden om hem op te halen zeker?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fiets kopen? alleen wat werk aan de bandjesniet gejat, wel geodkoop.
nou dan opschietenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem weer thuis ga hosten.
@home heeft nu toch een veeeeel betere verbinding.
Karboforumbikehoes.nl?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou dan opschieten![]()
mocht hosting nodig zijn laat maar even weten![]()
ik wil hem ook wel met de trein naar Roterdam brengen hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan naar Friesland rijden om hem op te halen zeker?
Nee dankje.
Hehe, moet het kosten dan incl?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil hem ook wel met de trein naar Roterdam brengen hoor
mits jij de reiskosten vergoed (heb voordeelurenkaart, dat valt dan weer mee)
¤ 25,40 --> fietsquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hehe, moet het kosten dan incl?
Idd, bij de plaatselijke zwerver hier kosten ze een tientje ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
¤ 25,40 --> fiets
¤ 23,60 --> retour Lwd-Rdm met korting
¤ 6 --> dagkaart fiets
en dan betala ik zelf de bus van leewarden naar huis wel
50 euro is best wle achtelrijk duur voor ene ouwe gammele fiets
op zich jammer had wel zin in een ritje rotjeknorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, bij de plaatselijke zwerver hier kosten ze een tientje ofzo.
Dan onderneem je dat gewoon eens een keerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zich jammer had wel zin in een ritje rotjeknor
als ik mn ov jaarkaart nog had gehad zekerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan onderneem je dat gewoon eens een keer.
HBO-pallets sorteren?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik mn ov jaarkaart nog had gehad zeker
Zeg, is er geen leuke HBO opleiding in het Noorden, en krijg je ook ene OV als je ewr twee jaar tussne uit bent geweest qua school?
Jan uit duindorp.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, ik kan altijd nog stukadoor worden (let op het gezicht van het kereltje op het eerste plaatje btw)
[afbeelding]
[afbeelding]
geniaal, jij kent iemand uit probleemwijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jan uit duindorp.
Geloof me die gozer spoort niet.
Ik ken een aantal mensen die in die wijk daar in duindorp wonen of hebben gewoond ja. Veel mensen uit het meeuwenhof ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geniaal, jij kent iemand uit probleemwijken
Nop gelukkig niet zegquote:Op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef BoJo het volgende:
en Mark nog aan het werk?
Morgenavond afscheidsfeestje van oud collega, zuipeehhquote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop gelukkig niet zeg
Maar ik ben bang dat ik morgen avond tot laat door moet gaan.
We moeten een project afbouwen echter laat onze leverancier ons al 2 dagen in de steek met het leveren van goederen. Maar die zooi moet maandag de deur uit. Kleine 150 pc's die allemaal gebouwt moeten worden. Dus dat word een drama ben ik bang![]()
Nou als we moeten overwerken morgen gaan we ook flink zuipen hoor. Wees daar maar niet bang voorquote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Morgenavond afscheidsfeestje van oud collega, zuipeehh![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou als we moeten overwerken morgen gaan we ook flink zuipen hoor. Wees daar maar niet bang voor![]()
En grote kans dat we er na gewoon naar de kroeg gaan![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:20 schreef BoJo het volgende:
[..]ik twijfel er nooit aan dat er bij jou geen dag zonder alcohol voorbij gaat
![]()
denialquote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]jullie denken echt dat ik zwaar aan de drank zit he
![]()
moet zeggen dat ik die tijd wel gehad heb ja. Gewoon elke dag aardig aan de drank zitten ja. Maar daar ben ik sinds juli mee gestopt![]()
Nee die fase heb ik al gehadquote:
zit net beetje vacatures te shoppen en kom een vacature tegen voor je in winschotenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben ontechnisch, helaas
het management deel van mn opleidingen tot nu toe beviel me wel.... maar part time managers zijn niet zo gewild
Ik ken het bedrijfquote:Op donderdag 24 november 2005 19:39 schreef vlad het volgende:
[..]
zit net beetje vacatures te shoppen en kom een vacature tegen voor je in winschoten
bij een brandweerwagen-bouw-boer. Volgens mij is dat jou ultieme natte droom![]()
Daar zoeken ze iemand met HTS/MTS autotechniek die het budget en deadlines wil bewkane. misschien iets voor jou?![]()
linkje
tvgidsquote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef BoJo het volgende:
Racer Girlz straks om 20u op discovery.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk filmpje van 6ppack
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=181&cont=viewLog&s=wmp500
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef vlad het volgende:
waarom is de site van de IB-groep zo een onduidelijke chaotische kutsite?![]()
juistquote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
lijkt soms wel het motto van de IB-groep.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Alfa 156
nee is geen bmw, maar dat boeit me niet![]()
ik hoop alleen dat er geen houten stuur in zit. komt nogal eens voor bij 156 2.5 V6jes. had vandaag op m'n werk een auto met houten stuur. is alsof je aan koud staal pakt met deze temperatuur, en 't rijdt voor geen ene meter. geen grip.quote:
ik ben m'n uitzendbureau erg dankbaar dat ze me niet opgeroepen hebben om morgen te werken.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
voor morgen weeralarm afgekondigd.. en wie meoty er twee keer 12 kilomter fietsen, over de opebn vlakte, dicht bij de kust langs?
zou je misschien je posts eens een keer na willen lezen alvorens je submit?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
voor morgen weeralarm afgekondigd.. en wie meoty er twee keer 12 kilomter fietsen, over de opebn vlakte, dicht bij de kust langs?
beidequote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou je misschien je posts eens een keer na willen lezen alvorens je submit?
Ik weet dat ik redelijk wat foutjes maak in mijn posts, maar bij jou zijn er echt in ELKE post letters van woorden omgewisseld![]()
Heb je zo'n allejezus rot keyboard of kan je niet typen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dan heb je Peu er wel dik uitgepimpt
dat was niet eens het doel.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
Dan heb je Peu er wel dik uitgepimpt
euh?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zouden de klanten van M5 ook complimentjes geven over zn matten?
Meer dan dit kan ik er niet echt over vindenquote:Als je de website van Hotel Costes aanklikt, krijg je een scherm met alleen een welkom tekst en wat geluid. Verder kun je naar de boekings pagina klikken. Ze zijn natuurlijk zo bekend, dat ze zich kunnen veroorloven zo minimaal op het web te staan. Lekker arrogant. Geweldig!
Hotel Costes is natuurlijk ook onverbrekelijk verbonden met Café Costes en met de Costes Stoelen van Philippe Starck.
Maar minstens zo belangrijk is de verbintenis met Stephane Poupougnac, een DJ die voor het label Pschent heerlijke lounge compilaties heeft gemaakt onder de Naam Hotel Costes. Na 7 volumes en een compilatie van “The Best Of”is op 26 december 2005 Volume 8 gelanceerd. Ik ren gauw naar de winkel!
(Toegevoegd 10/10/2005:) ...Eh moet nog even wachten totdat nummer 8 in Nederland wordt uitgebracht….kan wel een maand duren.
Hm, voor je tijdquote:
mjah. 't blijft een flinke uitgave.. dus eerst maar eens kijken wat er aan onderhoud aan zit te komen, dat weet ik niet. staat wel bij een universele garage, dus 6 maanden garantie. eingenaar van die garage ken ik wel 'n beetje, is goeie gast, auto van m'n moeder kreeg 6 maanden na het verlopen van de garantie gratis een nieuwe achteruit omdat we zeiden dat er vanaf het begin al een paar baantjes van de achterruit verwarming stuk was.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef BoJo het volgende:
flink gespaard?
ah. op die manier. nah, ik heb geen klanten. krijg dan waarschijnlijk alleen maar commentaar van m'n broer en vrienden 'of ie al stuk is' oid.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, voor je tijd
In het rijtje legandarische peu-pimps:
"vandaag een complimentje van een klant gekregenhij vond dat ik een mooie mattenset had, terwijl hij in een Jaguar rijdt "
zoiets in ieder geval
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef Sjoewe het volgende:
Mja het zal iig niet erg zuinig rijden zo'n apparaat
Gaaf, ben benieuwd of het wat isquote:Op donderdag 24 november 2005 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
mjah. 't blijft een flinke uitgave.. dus eerst maar eens kijken wat er aan onderhoud aan zit te komen, dat weet ik niet. staat wel bij een universele garage, dus 6 maanden garantie. eingenaar van die garage ken ik wel 'n beetje, is goeie gast, auto van m'n moeder kreeg 6 maanden na het verlopen van de garantie gratis een nieuwe achteruit omdat we zeiden dat er vanaf het begin al een paar baantjes van de achterruit verwarming stuk was.![]()
jezus wat is dat eerste gedeelte herkenbaarquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef M5 het volgende:
daar lig ik niet zo wakker van. momenteel kan ik me zo'n bak veroorloven dus doe ik het. kan later altijd nog gaan dieselen ofzo.
'k hoef er niet elke dag mee naar m'n werk. werk is 25 min. fietsen. goed voor wat beweging. alleen met slecht weer rij ik ff.
Mja of je rijdt een JGC inderdaadquote:
lijkt me sterk. Je zou het wel te ver weg vindenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gaaf, ben benieuwd of het wat is![]()
![]()
Ik voel een minimeet aankomen als je hem koopt![]()
minimeet van PTA Sc'ers met een V6quote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gaaf, ben benieuwd of het wat is![]()
![]()
Ik voel een minimeet aankomen als je hem koopt![]()
heheh.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
jezus wat is dat eerste gedeelte herkenbaar![]()
![]()
ik ga niet heel Nederland af rijdenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me sterk. Je zou het wel te ver weg vinden
Mag 6 in lijn ookquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
minimeet van PTA Sc'ers met een V6
[..]
heheh.![]()
jah.. je zei minimeet. dusse.. vooruit, 6-inlijn mag ook. maar dan moeten we nog ff wachten tot die weer rijdt.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mag 6 in lijn ook
Enne gezellig met z'n 3en dan![]()
die rijd gewoon hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
jah.. je zei minimeet. dusse.. vooruit, 6-inlijn mag ook. maar dan moeten we nog ff wachten tot die weer rijdt.
dacht ff dat je de 6 in lijn van Tjabbo bedoelde.. wie heeft hier nog meer een 6 cylinder dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
die rijd gewoon hoor![]()
Morgen ga ik ermee naar m'n werk want het ging sneeuwen, moet er niet aan denken in die 205![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga niet heel Nederland af rijden![]()
Jij gaat OF met de bus OF met de trein OF met de auto van 1 van je ouders naar Amsterdam en dan praten we verderquote:
ik haat de treinquote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jij gaat OF met de bus OF met de trein OF met de auto van 1 van je ouders naar Amsterdam en dan praten we verder![]()
zo'n slechte buurt???quote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik haat de trein
Auto van mijn ouders mag ik nooit in zo een slechte buurt bij jou laten staan
En je moet maar wat over hebben voor een avond van je leven met je vrienden
Bojobijlmergangsternegerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n slechte buurt???![]()
![]()
flikker nou helemaal maar op eikel![]()
Je durft zelf ook niet je jeep buiten te laten staanquote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n slechte buurt???![]()
![]()
flikker nou helemaal maar op eikel![]()
Niet zo stoer doen opeensquote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
oprotten !![]()
Al dat gezeik over Amsterdam, al die boeren die hier komen en niks gewend zijn en de vreemdste vogels/marokanen aan lopen te gapen als ze over straat lopen en het dan gek vinden dat ze beroofd worden. Als een lelijke witte boer mij aan zou gaan staan gapen, ram ik hem ook op z'n bek.
goed gesprokenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
oprotten !![]()
Al dat gezeik over Amsterdam, al die boeren die hier komen en niks gewend zijn en de vreemdste vogels/marokanen aan lopen te gapen als ze over straat lopen en het dan gek vinden dat ze beroofd worden. Als een lelijke witte boer mij aan zou gaan staan gapen, ram ik hem ook op z'n bek.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:40 schreef ook_gek het volgende:
http://www.break.com/articles/houselights.html
Wat is dit meesterlijk gedaan zeg![]()
Dan kom je toch met de 206?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je durft zelf ook niet je jeep buiten te laten staan
Nee dan zet ik een ML neer wat denk je zelf
JEEP uit garage -> ML of 206 in garage --> SIM-PELquote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je durft zelf ook niet je jeep buiten te laten staan
Nee dan zet ik een ML neer wat denk je zelf
amsterdam, de eertse stad war ik mannen in jurken (doch zonder neptieten) zagquote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
oprotten !![]()
welke danquote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef Hugster het volgende:
ik vond me net toch een foto van Mark op m'n lappie zeg![]()
![]()
![]()
![]()
ff uploaden
de reden is eigelijk het volgende. IK SNAP DE TIEFUS van die treinenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan kom je toch met de 206?
En anders moet je gewoon niet zeiken, trein is geen ramp ofzo, je hebt weinig recht om de verwaande kakker uit te gaan lopen hangen dacht ik zo
ja ik zeg niet dat er geen vage mensen hier rond lopenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
amsterdam, de eertse stad war ik mannen in jurken (doch zonder neptieten) zag
Amsterdam, de eerste stad waar ik vele bijzondere vrachtwagens zag(ja, de RAI
)
Deze ?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef Hugster het volgende:
ik vond me net toch een foto van Mark op m'n lappie zeg![]()
![]()
![]()
![]()
ff uploaden
Ik weet precies hoe het voeltquote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat gezeik over mijn stad ben ik gewoon zat![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welke dan
[..]
de reden is eigelijk het volgende. IK SNAP DE TIEFUS van die treinen![]()
Ik snap noooit op welk spoor die dingen komen
Hahahah ja die is lijp ja hahahaquote:
Ja ik bedoelde het ook niet persoonlijk maar ik werd gewoon zat van die negatieviteit op Amsterdam, lees het ook steeds weer op de Frontpage van die boeren die gewoon bang voor Amsterdam zijn en dan ff moeten schoppenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahah ja die is lijp ja hahaha
Ik haat foto's
PS
een goeie vriendin van mij woont in amsterdam en ik weet dat het er leuk is![]()
De optie met dit uitzichtquote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef BoJo het volgende:
de trein pakken naar Amsterdam Centraal Station en je door mij op laten pikken als een heroinehoertje achter het Station of een auto van je ouders pakken en hem in de garage zetten. Ik wist het wel
Amsterdamquote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook niet persoonlijk maar ik werd gewoon zat van die negatieviteit op Amsterdam, lees het ook steeds weer op de Frontpage van die boeren die gewoon bang voor Amsterdam zijn en dan ff moeten schoppen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat gezeik over mijn stad ben ik gewoon zat![]()
was meer als geintjequote:Op donderdag 24 november 2005 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De optie met dit uitzicht
[afbeelding]
Nog nooit een heroinehoer gezien daar btwen best vaak geweest, bootjes kijken tijdens het op de trein wachten.
ja dat komt goedquote:Op donderdag 24 november 2005 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
we willen alles weten en PICS !!!!!!![]()
Amsterdam is als acohol, geniet, maar doe het met mate. En het is o zo verslavendquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
amsterdam IS kut!!!!!!
tis gewoon een grote criminele kutbende daar![]()
ganz geilquote:Op donderdag 24 november 2005 22:11 schreef M5 het volgende:
[..]
ja dat komt goed
voorproefje, foto van de garage zoals hij er nu bij staat
[afbeelding]:
haal die klomp uit je bek ik versta er niks van domme tukkerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
amsterdam IS kut!!!!!!
In het Centrum of bedoel je Pathe Arena met die grote multikleur verlichte trap?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:14 schreef ook_gek het volgende:
ik ben in amsterdam in die uber grote bios geweest. Was gaaf man![]()
Was tijdens een film primere van loony toons the movie. Ik stond toen stoer op de gasten lijst
Tussen allemaal bekende nederlanders
Hier kan niemand tegen op pimpen
Wlke BB-Bekende Nederlanders dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:14 schreef ook_gek het volgende:
ik ben in amsterdam in die uber grote bios geweest. Was gaaf man![]()
Was tijdens een film primere van loony toons the movie. Ik stond toen stoer op de gasten lijst
Tussen allemaal bekende nederlanders
Hier kan niemand tegen op pimpen
Nee in het centrum ben ik geweestquote:Op donderdag 24 november 2005 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
In het Centrum of bedoel je Pathe Arena met die grote multikleur verlichte trap?
egwelquote:
hahahahhahaquote:Op donderdag 24 november 2005 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
haal die klomp uit je bek ik versta er niks van domme tukker![]()
dat je hier nog niet op gereageerd hebt, Boquote:Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
dacht ff dat je de 6 in lijn van Tjabbo bedoelde.. wie heeft hier nog meer een 6 cylinder dan?
Beter lezen Basquote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hahahahhaha![]()
![]()
[..]
dat je hier nog niet op gereageerd hebt, Bo
JA noem het op en ze waren er. Ik zat naast dat wijf uit GTST die in de play boy gestaan heeft, dat jonge grietje. Voor ons zat dat mokkel van kids planet of zo. En wie er achter ons zat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wlke BB-Bekende Nederlanders dan?Jody Bernal of zo?
@ foto:![]()
![]()
Uit De Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
haal die klomp uit je bek ik versta er niks van domme tukker![]()
Dat ben ik nietquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
egwel
je gaat mij niet wijs maken dat er meer mensen zijn met zo'n meubelsmaak in combo met dat behang
wel wel wel wel ben je wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik niet
[..]
nou ten eerste ik ben dat niet. En ten 2de herken ik hier oostenrijk in. Dat behangen en die meubels hebben ze altijd in oostenrijk.
Ik heb stippeltjes behang in mijn kamer. Allemaal verschillende kleuren![]()
Zal ik daarom zo druk zijn?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Uit De Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westen
![]()
![]()
niet online volgens mij, wellicht ergens. Hoezo? tis een lelijk kut gebouw en binnen valt er al helemaal geen moer te belevenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef BazzoS het volgende:
BO, heb je ook een foto van "NEMO" ?
Als je 12 bent is het best leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet online volgens mij, wellicht ergens. Hoezo? tis een lelijk kut gebouw en binnen valt er al helemaal geen moer te beleven![]()
ben er met m'n neefje geweest toen hij 12 was, die vond er ook geen flikker aanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als je 12 bent is het best leuk.
Nee dat is Den Haagquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
amsterdam IS kut!!!!!!
Wel neequote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef lipje het volgende:
Alleen als je andere mensen kan pesten/foppen/ ofwatdanook dan doe je dat
en sindsdien kan je niet meer goed slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]jullie denken echt dat ik zwaar aan de drank zit he
![]()
moet zeggen dat ik die tijd wel gehad heb ja. Gewoon elke dag aardig aan de drank zitten ja. Maar daar ben ik sinds juli mee gestopt![]()
nee hoor zo erg is het niet gelukkigquote:Op donderdag 24 november 2005 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
en sindsdien kan je niet meer goed slapen
verslaafd![]()
Ik ben weer slaapontwijkend gedrag aan het vertonen jaquote:
Een jaar of 60 geleden zijn er een paar van deze dingen overgevlogen die er idd niet veel van hebben laten staan neequote:
Geweldig ehquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
ik zit nu te kijken naar dat gabber feest hermandeperman. Ik ga kapot man
Mooie vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
met dat gabber man man man ik ga kapot
En er lopen best nog mooie vrouwen rond. Jammer alleen van dat haar
ik moet wel toe geven dat ik toch wel mee zat te bewegen op de muziek
Het blijft toch in je zitten
Je ligt straks op de grond van het lachen als je "Miss LanParty 2005"quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
met die lan party. Is dat al het bier voor die dagen? Uhm ja maar is denk ik net niet genoeg. Oh ga je dan bij halen? Ja dat denk ik wel. Nou dat word bij halen want ik ga mee
Ik zei toch al dat het mijn held isquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef ook_gek het volgende:
dat wijf. Jij bent uitgeroepen voor miss lan 2005 oh mij god ik ga werkelijk kapot
Die kop man
Oh god man hij is debiel![]()
Bij die buren. Ja kan dat effe stiller sta ik effe te praten
Oh u heeft last? Zeg eens eerlijk bent u niet een ouwe zeikert hahaha
De vorige keer dat ik je een sms stuurde reageerde je toch nietquote:
LOL, die velgen heb ik ookquote:Op donderdag 24 november 2005 22:11 schreef M5 het volgende:
[..]
ja dat komt goed
voorproefje, foto van de garage zoals hij er nu bij staat
[afbeelding]:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een jaar of 60 geleden zijn er een paar van deze dingen overgevlogen die er idd niet veel van hebben laten staan nee!
[afbeelding]
Helleuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:15 schreef Six_Shooter het volgende:
Goede morgen allemaal
Nu je het zegt, het is hier eigenlijk best wel donkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Six_Shooter het volgende:
Hier in Friesland is het eigelijk best helder voor een dag met waarschuwingen van het KNMI
gaan we met sneeuwballen gooien?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
Sneeuw. Regen
!
Stom Gelderland. In Limburg sneeuwt het tenminste.
Ik lijk btw verdomd veel op een verzopen kat atm.
daarom is het nogwel hetzelfde modelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |