abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32534550
Hoi!

Mijn Aygo heeft nu al de mogelijkheid om mijn iPod te koppelen aan de auto, maar ik wil dat eigenlijk ook met mijn iBook (of een andere Apple). Alleen nu zie ik dus alleen maar verhalen van mensen die een gewone computer in hun auto ingebouwd hebben, maar dat is uiteraard niet hip en al helemaal not done in een Aygo

Nou ben ik dus benieuwd wat voor problemen ik tegen kan komen en in hoeverre er verschil is tussen zo'n 'carcomputer' en een Apple.
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
pi_32536003
je bedoelt mac os x op je carputer? of wat wil je?
pi_32536346
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:59 schreef djmurcielago het volgende:
je bedoelt mac os x op je carputer? of wat wil je?
Nee, ik bedoel een hele Apple inbouwen, zoals je dat veel ziet met Aldi-PC's. Ik wil ook graag videoclips kijken in mijn auto (vind mijn iPod wat beperkt daarin!) en ik zit toch te kijken naar een nieuwe iBook, dus kan ik mijn oude daar mooi voor gebruiken. Alleen zijn al die carcomputer guides voorgewone computers en niet gericht op Apple.

Dus vroeg ik mij af wat dan de verschillen waren en of het uberhaupt wel mogelijk is... en misschien heeft iemand hier daar wel ervaring mee.
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
pi_32538141
kijk hier eens

!!

Mac mini in je auto dus, maar al die kabels kunnen ook in je iBook geprikt worden.
In hoeverre ben je bereid zelf te gaan klussen? Want zo'n Mac mini in laten bouwen incl. touchscreen (en evt. custom dashboard paneel) lijkt me niet een van de aller goedkoopste bezigheden.

Maar je kan dus ook zelf gaan hobbyen en ergens een mooi 1024x748 mini touchscreen, bijv. een Liliput op de kop tikken
pi_32558858
Dat ziet er stoer uit Hugster! Ik kon alleen niets vinden over een prijs voor het inbouwen - hoeveel gaat zoiets me ongeveer kosten? De MacMini en zo'n tft-schermpje zijn best betaalbaar namelijk

Nu mijn auto weer als nieuw is en mijn chroomstrips erop zitten ben ik weer aan iets nieuws toe natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')