Zie rest van sigquote:
appeltje c, appeltje vquote:Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, ik zit echt achter een schijt apple!
GIMME MY PC BACK !!
Ik flip hem denk ik zo maar naar huis!
Nou, de hele layout van fok! is verneukt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
appeltje c, appeltje v
f9 refresh van notes werkt anders
en nog meer van dat soort ongein waar ik net bij een I-book mee te kampen had
ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet meer bij mijn mod-knopjes![]()
!
nou, hp22 heeft het geloof ik ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
Dat ligt aan jou.
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MACquote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nou, hp22 heeft het geloof ik ook hoor!
Het ligt gewoon aan `safari!
`Anyway, ik ben weg,!
Dat is idd waarquote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MAC![]()
Moet ik die knopjes zitten voor je?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de hele layout van fok! is verneukt.
Ik kan niet meer bij mijn mod-knopjes![]()
!
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is idd waar
Safari verneukt wel vaker wat
Hoiquote:
Wat ben je ook een luie aap hè...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo werken, helemaal geen zin inmoet eerst naar Tilburg en dan Terug naar Arnhem, vervolgens auto parkeren in Wageningen en naar Sliedrecht. Ben zeker niet voor 2u thuis en ben nu al moe
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo werken, helemaal geen zin inmoet eerst naar Tilburg en dan Terug naar Arnhem, vervolgens auto parkeren in Wageningen en naar Sliedrecht. Ben zeker niet voor 2u thuis en ben nu al moe
![]()
Nou, het stond/staat er wel op, maar daar werkt internet weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MAC![]()
server is zelfs niet te pingen oidquote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen idee wat daarmee is.
alles draait maar er komt geen verkeer van buiten op binnen?
Gok eens?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
wat heb je nou weer uitgespookt man
Ouwe zuipschuitquote:Op donderdag 24 november 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gok eens?![]()
Feestje gehad in Delft, was erg gezellig, erg laat, en erg veel bier enzo.
Jij bent wel de koningquote:
Misschien dat ik hem weer thuis ga hosten.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
server is zelfs niet te pingen oid![]()
rip karbo er een keer af, database overzetten naar mysql en dan wil ik hem wel hosten![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg. Ik heb vanavond een feestje zelfs afgezegd
!
Wat een zwaktebod eh.
waar niet hequote:Op donderdag 24 november 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er word bij ons nogal wat afgekloot met de .nsf files en notes.ini![]()
pimpen met je VIP-badgequote:
Bekleding/geur vraagje/probleempjequote:Op donderdag 24 november 2005 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
Daar is tie weer![]()
Apple inbouwen in mijn Aygo
Ik heb mn No Doubt kaartje en VIPbandje niet meerquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb mn No Doubt kaartje en VIPbandje niet meer
ik in aprilquote:Op donderdag 24 november 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
stervende hoeren kakkerfiets ook
januiari ga ik rijles nemen
Ik blijf het een mooie kloon vindenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bekleding/geur vraagje/probleempje
fiets kopen? alleen wat werk aan de bandjesquote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
EN MIJN STERVENDE HOEREN KANKERFIETS IS VANNACHT GEJAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
En dan naar Friesland rijden om hem op te halen zeker?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fiets kopen? alleen wat werk aan de bandjesniet gejat, wel geodkoop.
nou dan opschietenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem weer thuis ga hosten.
@home heeft nu toch een veeeeel betere verbinding.
Karboforumbikehoes.nl?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou dan opschieten![]()
mocht hosting nodig zijn laat maar even weten![]()
ik wil hem ook wel met de trein naar Roterdam brengen hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan naar Friesland rijden om hem op te halen zeker?
Nee dankje.
Hehe, moet het kosten dan incl?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil hem ook wel met de trein naar Roterdam brengen hoor
mits jij de reiskosten vergoed (heb voordeelurenkaart, dat valt dan weer mee)
¤ 25,40 --> fietsquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hehe, moet het kosten dan incl?
Idd, bij de plaatselijke zwerver hier kosten ze een tientje ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
¤ 25,40 --> fiets
¤ 23,60 --> retour Lwd-Rdm met korting
¤ 6 --> dagkaart fiets
en dan betala ik zelf de bus van leewarden naar huis wel
50 euro is best wle achtelrijk duur voor ene ouwe gammele fiets
op zich jammer had wel zin in een ritje rotjeknorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, bij de plaatselijke zwerver hier kosten ze een tientje ofzo.
Dan onderneem je dat gewoon eens een keerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zich jammer had wel zin in een ritje rotjeknor
als ik mn ov jaarkaart nog had gehad zekerquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan onderneem je dat gewoon eens een keer.
HBO-pallets sorteren?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik mn ov jaarkaart nog had gehad zeker
Zeg, is er geen leuke HBO opleiding in het Noorden, en krijg je ook ene OV als je ewr twee jaar tussne uit bent geweest qua school?
Jan uit duindorp.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, ik kan altijd nog stukadoor worden (let op het gezicht van het kereltje op het eerste plaatje btw)
[afbeelding]
[afbeelding]
geniaal, jij kent iemand uit probleemwijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jan uit duindorp.
Geloof me die gozer spoort niet.
Ik ken een aantal mensen die in die wijk daar in duindorp wonen of hebben gewoond ja. Veel mensen uit het meeuwenhof ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geniaal, jij kent iemand uit probleemwijken
Nop gelukkig niet zegquote:Op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef BoJo het volgende:
en Mark nog aan het werk?
Morgenavond afscheidsfeestje van oud collega, zuipeehhquote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nop gelukkig niet zeg
Maar ik ben bang dat ik morgen avond tot laat door moet gaan.
We moeten een project afbouwen echter laat onze leverancier ons al 2 dagen in de steek met het leveren van goederen. Maar die zooi moet maandag de deur uit. Kleine 150 pc's die allemaal gebouwt moeten worden. Dus dat word een drama ben ik bang![]()
Nou als we moeten overwerken morgen gaan we ook flink zuipen hoor. Wees daar maar niet bang voorquote:Op donderdag 24 november 2005 19:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Morgenavond afscheidsfeestje van oud collega, zuipeehh![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou als we moeten overwerken morgen gaan we ook flink zuipen hoor. Wees daar maar niet bang voor![]()
En grote kans dat we er na gewoon naar de kroeg gaan![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:20 schreef BoJo het volgende:
[..]ik twijfel er nooit aan dat er bij jou geen dag zonder alcohol voorbij gaat
![]()
denialquote:Op donderdag 24 november 2005 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]jullie denken echt dat ik zwaar aan de drank zit he
![]()
moet zeggen dat ik die tijd wel gehad heb ja. Gewoon elke dag aardig aan de drank zitten ja. Maar daar ben ik sinds juli mee gestopt![]()
Nee die fase heb ik al gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |