Zie rest van sigquote:
appeltje c, appeltje vquote:Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, ik zit echt achter een schijt apple!
GIMME MY PC BACK !!
Ik flip hem denk ik zo maar naar huis!
Nou, de hele layout van fok! is verneukt.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
appeltje c, appeltje v
f9 refresh van notes werkt anders
en nog meer van dat soort ongein waar ik net bij een I-book mee te kampen had
ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet meer bij mijn mod-knopjes![]()
!
nou, hp22 heeft het geloof ik ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
Dat ligt aan jou.
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MACquote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nou, hp22 heeft het geloof ik ook hoor!
Het ligt gewoon aan `safari!
`Anyway, ik ben weg,!
Dat is idd waarquote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MAC![]()
Moet ik die knopjes zitten voor je?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de hele layout van fok! is verneukt.
Ik kan niet meer bij mijn mod-knopjes![]()
!
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is idd waar
Safari verneukt wel vaker wat
Hoiquote:
Wat ben je ook een luie aap hè...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo werken, helemaal geen zin inmoet eerst naar Tilburg en dan Terug naar Arnhem, vervolgens auto parkeren in Wageningen en naar Sliedrecht. Ben zeker niet voor 2u thuis en ben nu al moe
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet zo werken, helemaal geen zin inmoet eerst naar Tilburg en dan Terug naar Arnhem, vervolgens auto parkeren in Wageningen en naar Sliedrecht. Ben zeker niet voor 2u thuis en ben nu al moe
![]()
Nou, het stond/staat er wel op, maar daar werkt internet weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon Firefox gebruiken op je MAC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |