abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52130699
Heerlyk!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:43:07 #102
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52143171
Wat ik me afvroeg, staat het afgelopen kampioenschap van PSV ook op het lijstje van behaalde titels van Aissati? Aangezien hij toch wel een aantal wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. En hetzelfde voor het jeugd EK. Hij heeft welliswaar maar 1 wedstrijd gespeeld, maar heeft hij officieël ook die prijs gewonnen?

Om nog verder te gaan, als een speler de ene helft van een seizoen voor 1 club speelt, die later kampioen wordt, en de tweede helft van dat seizoen voor een andere club, die ook kampioen wordt (in een andere competitie uiteraard), ben je dan 2 keer landskampioen geworden?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:44:30 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52143199
Wát een goal!
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:38:56 #104
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_52147703
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef Devano het volgende:
Wat ik me afvroeg, staat het afgelopen kampioenschap van PSV ook op het lijstje van behaalde titels van Aissati? Aangezien hij toch wel een aantal wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. En hetzelfde voor het jeugd EK. Hij heeft welliswaar maar 1 wedstrijd gespeeld, maar heeft hij officieël ook die prijs gewonnen?

Om nog verder te gaan, als een speler de ene helft van een seizoen voor 1 club speelt, die later kampioen wordt, en de tweede helft van dat seizoen voor een andere club, die ook kampioen wordt (in een andere competitie uiteraard), ben je dan 2 keer landskampioen geworden?
Ja dat is wel interessant idd
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_52313578
Benieuwd naar dit siezoen. Gaat hij samen met simmons en affelay het middenveld vormen van PSV?
pi_52313624
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef DeVinger het volgende:
Benieuwd naar dit siezoen. Gaat hij samen met simmons en affelay het middenveld vormen van PSV?
Gene Simmons van Kiss?

Timmy SImons natuurlijk

Goed mogelijk
Of een viermans middenvled met Bakkal er bij.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52313713
Ja sorry.

Is die Bakal echt zo goed dan?

Vind het wel - extreem - leip middenveld op papier namelijk.

Simons, en dan Affelay en Aissati ervoor darrelen
pi_52313759
Ik maak me meer zorgen over de defensie, maar daar is een ander topic voor
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52468294
Pas kiezen voor Marokko als je weg bent bij PSV Isi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52468352
Grote kans natuurlijk dat hij tijdens zn periode bij PSV al gevraagd wordt door Oranje. En wat moet je dan zeggen? Nee, ik wacht nog ff met kiezen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52468375
Ja, hij mag lekker voor Marokko kiezen, als hij het maar naar de Africa Cup doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52468686
Hij neemt in zijn beslissing de ongeregeldheden van Jong Oranje - Jong Marokko mee. Hij distancieert zich daar (natuurlijk) van.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52468723
Hij laat zijn hart dus niet meer spreken?
pi_52468774
Geen idee. Misschien kiest hij wel voor het type voetbal van Nederland.
pi_52468988
Hij mag lekker weg blijven, zolang hij maar niet mee doet aan de Africa cup
pi_52474092
Hij moet gewoon voor Nederland uitkomen in de toekomst, hij heeft wel laten zien dat hij veel potentie heeft. Ik heb in ieder geval Aissati liever dan Landzaat
pi_52485816
Landzaat komt tenminste graag uit voor Nederland

Nederland heeft genoeg middenvelders om Aisati niet nodig te hebben
pi_52496517
Ja, wie wil nou niet voor Nederland uitkomen (behalve vBommel)
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:20:52 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52496584
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Die wil niet voor van Basten uitkomen das wat anders.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52503931
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Aissati niet. Die komt alleen maar uit voor Nederland als het beter voor zijn carriere is.

De groeten veel succes in de Rif
pi_52551731
Opvallende quote uit de nieuwe Sportweek:
quote:
"Weet je wat me nog het meest pijn deed? Dat mensen mij vroegen: hoe kan je nou voor Marokko kiezen als die supporters zich zo misdragen?"
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52555366
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]

kudd..
pi_52556345
"Aissati voetbalt niet, hij voelt de bal - hij 'voelbalt' dus"
pi_52559938
quote:
[..]

Wie wil er nou überhaupt voor Marokko spelen?
Afellay moet hem gewoon overhalen!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_52560055
Ik zal hem niet missen, zolang de Africa Cup maar niet mee doet
pi_52562082
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zal hem niet missen, zolang de Africa Cup maar niet mee doet
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52562418
quote:
[..]

Want?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:58:14 #128
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52562540
Hij gaat zware "pakkie" krijgen als hij voor Nederland kiest dus
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52564367
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Want?
Verschillende interviews en quotes die ik heb gelezen waarbij het vrijwel altijd erop lijkt dat hij toch meer naar Marokkko neigt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52564545
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:
Hij gaat zware "pakkie" krijgen als hij voor Nederland kiest dus
Een keer 1 minuut laat invallen bij een oefenwedstrijd en dan nooit meer oproepen
pi_52564578
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Verschillende interviews en quotes die ik heb gelezen waarbij het vrijwel altijd erop lijkt dat hij toch meer naar Marokkko neigt.
Je kunt het ook zo interpreteren dat hij het jammer vindt dat "men" Marokkaanse relschoppers als criterium neemt om te bepalen of Aissati wel/niet voor Marokko moet kiezen. Daar heeft hij ook gewoon een punt. Je bereikt denk ik meer wanneer je iets in deze strekking zegt: "We respecteren jouw keuze, maar we zouden je er erg graag bij willen hebben omdat we geloven dat jij op termijn de ploeg naar een hoger niveau kunt tillen".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53751074
kickje!

Viel uitstekend in net tegen Willem II
pi_53751524
Tja, een basisplek zal ie toch niet krijgen onder dikke Koeman. Ik vrees dat ie voor een appel en een ei naar Amsterdam vertrekt .
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:15:23 #134
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53822634
is deze jongen nog steeds geen basisspeler?? wie speelt op zijn plek dan? (jahh ben ff niet op de hoogte van nl-voetbal)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53822746
Hij moet naar Ajax in de winter. Daar krijgt hij tenminste een basisplek
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53822962
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij moet naar Ajax in de winter. Daar krijgt hij tenminste een basisplek

Hij moet zijn kans pakken nu Culina geblesseerd is
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53822995
Waarom zou hij naar Amsterdam willen? Volgens mij hoort Aissati juist bij een warme club als PSV. Ajax is harder .
pi_53827841
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Waarom zou hij naar Amsterdam willen? Volgens mij hoort Aissati juist bij een warme club als PSV. Ajax is harder .
Blablablabla media warme club psv blablabla
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:50:25 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53828422
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Blablablabla media warme club psv blablabla
Dat ga je toch niet ontkennen he
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:34:30 #140
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53832989
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij moet zijn kans pakken nu Culina geblesseerd is
Nee hij moet daar snel weg als ie zijn kans moet pakken als Culina gebleseerd is.. die jongen is 1000x beter man,, te triest voor woorden dat ie niet speelt dan
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:23:07 #141
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53973007
quote:
Aissati denkt aan stoppen Oranje

EXCLUSIEF - Ismaïl Aissati denkt er zeer serieus over na om te bedanken voor het Nederlands elftal. Het feit dat de middenvelder door Foppe de Haan niet bij Jong Oranje en het Olympisch elftal werd gehaald heeft hem diep geraakt.
Tegen PSV TV zegt Aissati: "Of ik niet liever bij Jong Oranje was geweest nu? Nee, eigenlijk niet. De manier waarop er met mij is omgegaan, dan hoeft het van mij niet meer. Ik focus me vanaf nu liever op PSV. Blij ben ik hier niet mee. Van mij hoeft het voorlopig niet meer."

VoetbalPrimeur heeft inmiddels uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de Marokkaanse voetbalbond opnieuw contact heeft opgenomen met Aissati. De bond hoopt de zeer talentvolle spelmaker definitief over de streep te trekken om voor Marokko te kiezen.
Wat loopt die gup nou te huilen...

Even niet geselecteerd worden, beetje (terechte) kritiek krijgen en gelijk willen stoppen.

Had beter van hem verwacht
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53973384
Ik vind dat Isi gelijk heeft, het is ook niet de eerste keer dat De Haan kritiek niet binnenskamers houdt

Als hij bij PSV in de basis staat kan De Haan toch niet om hem heen
pi_53973937
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij bij PSV in de basis staat kan De Haan toch niet om hem heen
Dat zegt de Haan toch ook dat hij eerst bij PSV in de basis moet staan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53973998
Zou hypocriet zijn. Bakkal mag wel mee naar Peking, en die heeft ook geen basisplaats bij PSV.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53974439
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Pritt het volgende:

[..]

Dat zegt de Haan toch ook dat hij eerst bij PSV in de basis moet staan.
Dus heeft hij gelijk om zich op PSV te focussen
pi_53974454
Foppe bedankt .
pi_53974518
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:34 schreef cultheld het volgende:
Foppe bedankt .
Als hij door dit beetje kritiek al niet meer voor Nederland wil uitkomen, dan ben ik blij dat hij voor die Berbers gaat spelen.

Wat een huilie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53974570
Zo lang die Drost van Heerenveen wordt opgeroepen en Aissati niet, begrijp ik de irritatie bij Aissati volkomen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:14 #149
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_53975874
Wat een zielig jankjong zeg
Hij krijgt even wat kritiek, omdat hij niet brengt wat hij zou moeten brengen, en gelijk zo zielig doen, bok maar op dan.
Natuurlijk is hij een toptalent, en hij beter dan sommige anderen, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat je ook als betere speler er alles aan moet doen om op de top van je kunnen te presteren. Foppe wijst hem er even op dat dat ook voor hem geld en hup, 'in z'n eer gekrenkt'. Je zou haast denken dat het een marokkaan is
pi_53976007
De Haan moet gewoon niet naar de journalist lopen maar zijn kritiek binnenskamers houden
pi_53977318
Als van Basten mag zeggen dat van Bommel te vaak zijn man laat lopen mag de Haan ook zeggen dat Aiaissati niet voldoende brengt.
pi_53977565
Het slaat beide nergens op
pi_53983441
Wat een jankerd inderdaad .
pi_53984556
Ik denk gewoon dat hij de kritiek niet zo goed snapt. Een gesprekje met Foppe zal m doen draaien in zijn mening denk ik. Bovendien wil elke sporter wel naar OS. Wat ook niet in zijn voordeel is dat zijn vervanger Bruins gister 2 maal scoorde en toch wel goed speelt bij Feyenoord.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:55:16 #155
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53986180
huilie
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_53988091
huillie!

snap dat hij het niet leuk vindt, maar als voetballer moet je toch wel tegen kritiek kunnen en dat omzetten in goed spel, laten zien wat je kunt.. nu legt hij veel meer druk op zichzelf om zoiets te roepen, dat hij maar lekker oprot naar marokko ofsow
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:47:01 #157
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_53993615
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Haan moet gewoon niet naar de journalist lopen maar zijn kritiek binnenskamers houden
/uiteraard, want hij is van PSV
alsof er in de voetballerij niet vaker wordt gezegd dat een speler meer moet brengen. Als ik Makaay was zou ik ook maar snel naar Werder ofzo gaan; van Marwijk heeft openlijk gezegd dat hij balvaster moet zijn op het moment dat de verdediging niet goed staat!

Foppe
marokkaanse 'eer'
pi_54001790
Je begrijpt zelf toch ook nog wel dat er een behoorlijk verschil zit tussen de benadering van Foppe en Bert?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:09:01 #159
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54014339
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt zelf toch ook nog wel dat er een behoorlijk verschil zit tussen de benadering van Foppe en Bert?
Wees blij, foppe maakt hem klaar voor de top, de huillie. zie je het al voor je zo'n jongen naar een topclub, zit ie een keer niet bij de selectie, moet je vooral dwars gaan liggen en gaan huilen. Het nederlands jeugdelftal staat of valt niet rondom hem neer. live with it.
pi_54015230
Als je goed had gelezen was het probleem dat De Haan via de pers communiceerde en niet via Isi
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:05:16 #161
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54015390
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je goed had gelezen was het probleem dat De Haan via de pers communiceerde en niet via Isi
Joh, dat gebeurt zo vaak. Het was ook niet op een dermate schokkende manier ofzo. Dan was hij tegen augustien een stuk lulliger. Daar hoor je als voetballer professioneel mee om te gaan, maar die kutmarokkaan voelt zich weer eens aangetast in z'n eer
laat maar lekker voor die berbers gaan ballen ipv nl-11, daar lag toch immers ook z'n hart
pi_54015461
Ik vind het afslaan van kut wedstrijden van jong oranje waar je niks leert professioneler.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:11:12 #163
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54015512
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het afslaan van kut wedstrijden van jong oranje waar je niks leert professioneler.
!
nou is koeman inderdaad wel een veel betere, slimmere, ervarener, tactischer trainer dan foppe maar ....

pi_54015595
Inderdaad. Hoeveel titels heeft Foppe als speler en als coach gewonnen?

Verder is PSV gewoon veel belangrijker voor hem. Speelt ie dan is hij er bij in Peking en als niet speelt niet.

Dus is het gewoon slim om zich op PSV te richten en die kut wedstrijden waar hij toch niks leert te laten lopen
pi_54275010
quote:
Supertalent Aissati staat op tweesprong
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Vol verwachting keerde Ismail Aissati dit seizoen terug bij PSV. Van alle goede voornemens is vooralsnog bitter weinig terecht gekomen. Als iedereen in Eindhoven fit is, lijkt de jonge middenvelder als vanouds veroordeeld tot die pijnlijke plek op de bank. Dat vreet en knaagt aan het supertalent. Terwijl de selectie van PSV langzaam het trainingsveld afloopt, fungeert reservedoelman Bas Roorda nog een kwartiertje als schietschijf. Vanuit alle hoeken en standen proberen Danny Koevermans en Ismail Aissati de keeper te kloppen. Pas als de honger van het tweetal is gestild, zoeken ook zij de kleedkamer op.

Het extra huiswerk zegt veel over de instelling van Aissati. Het is niet alleen de liefhebber die nog even op het veld blijft hangen, maar ook de gretige leerling. ,,Ik zou zeggen dat Danny weet hoe je een bal in het doel krijgt,’’ licht hij de afwerkoefening toe. ,,Daar kijk ik naar en daar leer ik ook van.’’ Het zijn dit soort momenten waaruit Aissati (19) zijn bevrediging moet halen.

Aan voetballen komt hij naar zijn zin veel te weinig toe. De landskampioen speelde tot nog toe negen competitieduels. Viermaal stond het talent aan de aftrap, slechts een keer haalde hij ook het eindsignaal. De conduitestaat van Aissati telt verder drie invalbeurten. Van de 810 competitieminuten die PSV dit seizoen maakte, was Aissati er slechts 390 bij. Tot overmaat van ramp sloeg Foppe de Haan hem onlangs ook over bij Jong Oranje.

Eén hele wedstrijd in dik twee maanden tijd, er zijn spelers die van minder chagrijnig worden.

Aissati is altijd beleefd, maar heeft lang niet altijd zin om zijn situatie toe te lichten. ,,Het is hier geen FC Twente, het is niet makkelijk om een basisplaats te veroveren,’’ zegt Aissati bijna gedwee. ,,De concurrentie is hier moordend.’’

Maar toch kan hij zijn ongenoegen soms slecht verbergen. ,,Een voetballer die niet speelt, is niet blij,’’ verklaart zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. ,,Natuurlijk is Ismail wat ongeduldig. Het zou ongezond zijn als dat niet zo was. Het moet alleen niet ten koste gaan van je inzet en discipline. En dat is bij hem niet het geval.’’

Nog niet zo lang geleden zaten Aissati en zijn trainer Ronald Koeman om de tafel. De oefenmeester vertelde hem wat er in zijn optiek nog aan schort bij de middenvelder. ,,Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veld,’’ vindt Koeman. ,,Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen.’’

Aissati is op zijn beurt teleurgesteld in Koeman. De middenvelder kwam terug van een half jaar Twente in de overtuiging dat hij een kans zou krijgen in de as van het veld.

Daar is het, op een paar wedstrijdjes in de voorbereiding na, amper van gekomen. Als Aissati speelt, is dat vooral aan de buitenkant: hangend op links of op rechts. De Utrechter meent oprecht dat de technische staf van PSV zijn afspraken niet is nagekomen. Langzaam sijpelt het enthousiasme weg waarmee Aissati aan dit seizoen begon.

,,Op het moment dat je iemand terughaalt, heb je het idee dat hij meer aan spelen toekomt,’’ erkent Koeman. ,,Maar ook toen hij vorig jaar bij FC Twente speelde, zagen we de dingen die we nu ook zien. Dat geeft ook niet, want waar hebben we het over? Ismail is 19 jaar, laten we geduld hebben en in alle rust verder werken. Hij moet een stap maken, dat weet hij zelf ook.’’

Of Aissati zelf zo veel geduld heeft, valt te bezien. In zijn oogopslag schuilt de liefde voor PSV, maar zijn verstand trekt hem steeds meer naar het eigenbelang. ,,Het liefst laat ik het zien bij PSV,’’ zegt hij zelf. ,,Maar als dat niet kan, dan moet het maar ergens anders.’’

Vooralsnog weigert Aissati (die in Eindhoven nog vastligt tot 2009) zijn handtekening te zetten onder een verbeterde aanbieding van PSV. De financiële voorwaarden in het contract zijn prima, maar voor het supertalent is speeltijd momenteel stukken belangrijker dan geld. Bovendien sluimert op de achtergrond steeds de belangstelling van Ajax. Technisch-directeur Martin van Geel zei deze week nog dat hij in Aissati een mogelijke versterking voor na de winter ziet.

De kans dat PSV Aissati in de winter laat vertrekken, lijkt te verwaarlozen. Koeman zei vorige week dat hij de speler er ook in de tweede helft van het seizoen bij wil hebben. Daar sluit directeur Jan Reker zich naadloos bij aan.

,,Wat mij betreft blijft hij hier,’’ zegt Reker. ,,Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Het is wel zo: Mocht hij blijven weigeren om zijn contract te verlengen, kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken.’’
pi_54275127
Hopelijk gaat Knoeiman naar Valencia en krijgt Aissati van de nieuwe trainer vertrouwen en speeltijd, zodat hij bijtekent. Zo niet, dan maar voor de hoofdprijs laten vertrekken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 02:22:23 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54276618
van Geel doet dat heel slim gewoon zn naam noemen, lekker beetje onrust stoken en gevoelens bevestigen

Als Isi gewoon 3 wedstrijden de kans krijgt en het vertrouwen denk ik dat hij zich in de basis speelt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54288333
Oach, dat deed PSV ook al meerdere keren bij Van der Vaart, Pienaar, Maxwell en nog een paar. Zo gaat het in de voetballerij.
pi_54288407
Hopelijk pakt de trainerswissel goed uit voor Isi
pi_54289000
Zal wel niet want hij komt gewoon te kort voor het niveau wat PSV nastreeft.

Ik zou hem wel regelmatig laten spelen want met een nieuw contract is hij wel waardevol als invaller
pi_54295647
Opgeschoond, houd het nu gewoon bij Aissati .
pi_54757156
quote:
Aissati volgend jaar november al transfervrij

Ismaïl Aissati hoeft volgens de FIFA-regels zijn contract bij PSV niet volledig uit te dienen. Volgens de wereldvoetbalbond is een contract wat een speler vóór zijn achttiende tekent, niet langer dan drie jaar geldig.

Aangezien Aissati op zijn zeventiende een contract langer dan drie jaar signeerde loopt zijn arbeidstermijn bij de Eindhovenaren in november 2008 al af, zo meldt Voetbal International woensdag.

Volgens de Nederlandse wet heeft Aissati nog een doorlopend contract tot medio 2009 bij PSV. De FIFA-regels maken de nationale richtlijnen echter ongedaan.

Onderhandelingen tussen PSV en Aissati lopen tot dusver stug. De lichtvoetige middenvelder is ontevreden met de nieuwe aanbieding van de titelhouder en weigert vooralsnog bij te tekenen.
pi_54757222
Goed beleid van PSV weer
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54757269
Zou PSV blij mee zijn.
pi_54757741
Hoppelijk zet Vergoossen hem meer in het veld
pi_54885105
quote:
Ajax heeft opnieuw bij PSV aangeklopt om te onderhandelen over een transfer van Ismaïl Aissati. Volgens Voetbal International hebben de Amsterdammers pijlsnel gereageerd op het bericht dat de kleine middenvelder eind 2008 een transfervrije status gaat genieten.

Eerder schreef het weekblad dat Aissati op zeventienjarige leeftijd een contract tekende met een looptijd van meer dan drie jaar (tot medio 2009). Dit is volgens de Nederlandse wet correct, maar de wereldvoetbalbond FIFA hanteert andere regels. Volgens deze regelgeving zou Aissati al in november 2008 uit Eindhoven kunnen vertrekken.

Een positief signaal voor Ajax, dat afgelopen weekend opnieuw contact met PSV zocht om over de jeugdinternational te praten, zo bevestigde algemeen directeur Jan Reker. Aissati zou een afkoopsom van vijf miljoen euro in zijn huidige verbintenis hebben staan. De club van trainer Jan Wouters heeft zelf de intentie om Aissati’s lopende overeenkomst open te breken voor een langer dienstverband in Noord-Brabant.
Waarom naar Ajax ?
Kom nou niet met speelminuten want dat krijgt hij bij PSV dalijk ook meer
pi_54885221
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom naar Ajax ?
Ajax is in hem geïnteresseerd, dus vandaar dat er vanuit Amsterdam steeds geïnformeerd wordt
pi_54885444
quote:

[..]

Waarom naar Ajax ?
Ajax zoekt een creatieve middenvelder, als vervanging voor Sneijder.
pi_54885966
quote:

[..]

Waarom naar Ajax ?
Plus dat hij hier het veelvoudige gaat verdienen tov het veredelde jeugdcontract bij PSV?
pi_54886725
Ja maar waarom zou Aissati daar heen willen?
pi_54886803
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar waarom zou Aissati daar heen willen?
Snap ik ook niet. Met VVV valt toch veel meer te bereiken?
pi_54900137
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal wel niet want hij komt gewoon te kort voor het niveau wat PSV nastreeft.

Ik zou hem wel regelmatig laten spelen want met een nieuw contract is hij wel waardevol als invaller
5 miljoen pakken als hij niet wil bijtekenen
pi_54905564
Hopelijk komt 'ie niet naar Ajax.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:22:05 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54910398
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Radegast het volgende:
Inderdaad
pi_54910441
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:51 schreef Radegast het volgende:
Jep
pi_54914604
Van PSV website zelf.
quote:
Reker: PSV wil contract Aissati openbreken en verlengen
29 november 2007 09:30

PSV wil het contract van Ismail Aissati openbreken, opwaarderen en verlengen. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker, die stelt dat het pertinent onjuist is dat de club Aissati heeft aangeboden aan Ajax, zoals in de landelijke media vandaag wordt gemeld. PSV wil hem absoluut niet verkopen, laat dat duidelijk zijn.

Pertinent onjuist
Daarmee ontkracht Reker de berichtgeving van vandaag in een landelijke krant. Naar aanleiding van het bericht kan ik melden dat het juist is dat directeur Maarten Fontein van Ajax vorige week gebeld heeft en informeerde naar een clausule in het contract van Aissati. Dat kan ik niet ontkennen, maar PSV wil Aissati absoluut niet verkopen en dat heb ik ook onmiddellijk aan Fontein laten weten. We willen zijn contract openbreken, opwaarderen en verlengen. Het is dus pertinent onjuist dat we hem in de uitverkoop doen, zoals wordt gesuggereerd in de pers.
pi_54914702
Als Aissati slim is verlengt hij niet en gaat hij in de winterstop lekker naar Ajax. Veel meer kans op spelen daar...
pi_54914738
Ik zie hem wel gewoon bij het vertrouwde PSV blijven. Dan hoopt hij onder een kans op Vergoossen en Stevens.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:52:17 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54914781
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:48 schreef koningdavid het volgende:
Als Aissati slim is verlengt hij niet en gaat hij in de winterstop lekker naar Ajax. Veel meer kans op spelen daar...
Net op Omroep Brabant radio wist Reker te melden dat ie onder geen beding tussentijds verkocht gaat worden ondanks dat Ajax zich gemeld had.

Als ie niet verlengt wil ik het overigens nog weleens zien in dat geval.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54915323
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Net op Omroep Brabant radio wist Reker te melden dat ie onder geen beding tussentijds verkocht gaat worden ondanks dat Ajax zich gemeld had.

Als ie niet verlengt wil ik het overigens nog weleens zien in dat geval.
Gelukkig is Reker's woord geen stuiver waard.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:30:21 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54915598
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Pritt het volgende:

[..]

Zelden iemand bij PSV zoveel onzin horen uitkramen idd, van raaij met zijn Atlantic competition or whatever is er nog heilig bij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 november 2007 @ 13:35:13 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54918569
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef Pritt het volgende:

[..]

Reker doet het naar mijn mening erg goed:)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 november 2007 @ 13:41:47 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54918712
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Reker doet het naar mijn mening erg goed:)
ik heb nog te weinig dingen om daarover te kunnen oordelen. Ik hoop in maart als de belangrijke contracten verlengd zijn je mening te kunnen delen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 november 2007 @ 14:04:20 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54919174
Te goed voor PSV, laat hem maar naar Ajax komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 29 november 2007 @ 14:13:11 #195
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54919333
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Te goed voor PSV, laat hem maar naar Ajax komen.
Dromen mag....

Grote krat dat hij "gewoon" bijtekent bij PSV?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54919387
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dromen mag....

Maak daar maar een sixpack cola van!
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  donderdag 29 november 2007 @ 14:21:50 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54919517
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Joe. het volgende:

[..]

Maak daar maar een sixpack cola van!
Hij vroeg het heul niet aan jou..
pi_54919683
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dromen mag....

Is er ooit wel eens 1 van die kratten echt bezorgd n.a.v. die wedenschappen van jullie?
pi_54919695
Jullie?
pi_54919700
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij vroeg het heul niet aan jou..

Ik voreg het ook niet aan hem
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')