abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:44:30 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52143199
Wát een goal!
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:38:56 #104
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_52147703
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef Devano het volgende:
Wat ik me afvroeg, staat het afgelopen kampioenschap van PSV ook op het lijstje van behaalde titels van Aissati? Aangezien hij toch wel een aantal wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. En hetzelfde voor het jeugd EK. Hij heeft welliswaar maar 1 wedstrijd gespeeld, maar heeft hij officieël ook die prijs gewonnen?

Om nog verder te gaan, als een speler de ene helft van een seizoen voor 1 club speelt, die later kampioen wordt, en de tweede helft van dat seizoen voor een andere club, die ook kampioen wordt (in een andere competitie uiteraard), ben je dan 2 keer landskampioen geworden?
Ja dat is wel interessant idd
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_52313578
Benieuwd naar dit siezoen. Gaat hij samen met simmons en affelay het middenveld vormen van PSV?
pi_52313624
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef DeVinger het volgende:
Benieuwd naar dit siezoen. Gaat hij samen met simmons en affelay het middenveld vormen van PSV?
Gene Simmons van Kiss?

Timmy SImons natuurlijk

Goed mogelijk
Of een viermans middenvled met Bakkal er bij.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52313713
Ja sorry.

Is die Bakal echt zo goed dan?

Vind het wel - extreem - leip middenveld op papier namelijk.

Simons, en dan Affelay en Aissati ervoor darrelen
pi_52313759
Ik maak me meer zorgen over de defensie, maar daar is een ander topic voor
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_52468294
Pas kiezen voor Marokko als je weg bent bij PSV Isi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52468352
Grote kans natuurlijk dat hij tijdens zn periode bij PSV al gevraagd wordt door Oranje. En wat moet je dan zeggen? Nee, ik wacht nog ff met kiezen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52468375
Ja, hij mag lekker voor Marokko kiezen, als hij het maar naar de Africa Cup doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52468686
Hij neemt in zijn beslissing de ongeregeldheden van Jong Oranje - Jong Marokko mee. Hij distancieert zich daar (natuurlijk) van.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52468723
Hij laat zijn hart dus niet meer spreken?
pi_52468774
Geen idee. Misschien kiest hij wel voor het type voetbal van Nederland.
pi_52468988
Hij mag lekker weg blijven, zolang hij maar niet mee doet aan de Africa cup
pi_52474092
Hij moet gewoon voor Nederland uitkomen in de toekomst, hij heeft wel laten zien dat hij veel potentie heeft. Ik heb in ieder geval Aissati liever dan Landzaat
pi_52485816
Landzaat komt tenminste graag uit voor Nederland

Nederland heeft genoeg middenvelders om Aisati niet nodig te hebben
pi_52496517
Ja, wie wil nou niet voor Nederland uitkomen (behalve vBommel)
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:20:52 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52496584
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Die wil niet voor van Basten uitkomen das wat anders.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52503931
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Aissati niet. Die komt alleen maar uit voor Nederland als het beter voor zijn carriere is.

De groeten veel succes in de Rif
pi_52551731
Opvallende quote uit de nieuwe Sportweek:
quote:
"Weet je wat me nog het meest pijn deed? Dat mensen mij vroegen: hoe kan je nou voor Marokko kiezen als die supporters zich zo misdragen?"
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52555366
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]

kudd..
pi_52556345
"Aissati voetbalt niet, hij voelt de bal - hij 'voelbalt' dus"
pi_52559938
quote:
[..]

Wie wil er nou überhaupt voor Marokko spelen?
Afellay moet hem gewoon overhalen!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_52560055
Ik zal hem niet missen, zolang de Africa Cup maar niet mee doet
pi_52562082
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zal hem niet missen, zolang de Africa Cup maar niet mee doet
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52562418
quote:
[..]

Want?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:58:14 #128
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52562540
Hij gaat zware "pakkie" krijgen als hij voor Nederland kiest dus
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52564367
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Want?
Verschillende interviews en quotes die ik heb gelezen waarbij het vrijwel altijd erop lijkt dat hij toch meer naar Marokkko neigt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52564545
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:
Hij gaat zware "pakkie" krijgen als hij voor Nederland kiest dus
Een keer 1 minuut laat invallen bij een oefenwedstrijd en dan nooit meer oproepen
pi_52564578
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Verschillende interviews en quotes die ik heb gelezen waarbij het vrijwel altijd erop lijkt dat hij toch meer naar Marokkko neigt.
Je kunt het ook zo interpreteren dat hij het jammer vindt dat "men" Marokkaanse relschoppers als criterium neemt om te bepalen of Aissati wel/niet voor Marokko moet kiezen. Daar heeft hij ook gewoon een punt. Je bereikt denk ik meer wanneer je iets in deze strekking zegt: "We respecteren jouw keuze, maar we zouden je er erg graag bij willen hebben omdat we geloven dat jij op termijn de ploeg naar een hoger niveau kunt tillen".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53751074
kickje!

Viel uitstekend in net tegen Willem II
pi_53751524
Tja, een basisplek zal ie toch niet krijgen onder dikke Koeman. Ik vrees dat ie voor een appel en een ei naar Amsterdam vertrekt .
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:15:23 #134
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53822634
is deze jongen nog steeds geen basisspeler?? wie speelt op zijn plek dan? (jahh ben ff niet op de hoogte van nl-voetbal)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53822746
Hij moet naar Ajax in de winter. Daar krijgt hij tenminste een basisplek
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53822962
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij moet naar Ajax in de winter. Daar krijgt hij tenminste een basisplek

Hij moet zijn kans pakken nu Culina geblesseerd is
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53822995
Waarom zou hij naar Amsterdam willen? Volgens mij hoort Aissati juist bij een warme club als PSV. Ajax is harder .
pi_53827841
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Waarom zou hij naar Amsterdam willen? Volgens mij hoort Aissati juist bij een warme club als PSV. Ajax is harder .
Blablablabla media warme club psv blablabla
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:50:25 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53828422
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Blablablabla media warme club psv blablabla
Dat ga je toch niet ontkennen he
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:34:30 #140
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53832989
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Hij moet zijn kans pakken nu Culina geblesseerd is
Nee hij moet daar snel weg als ie zijn kans moet pakken als Culina gebleseerd is.. die jongen is 1000x beter man,, te triest voor woorden dat ie niet speelt dan
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:23:07 #141
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53973007
quote:
Aissati denkt aan stoppen Oranje

EXCLUSIEF - Ismaïl Aissati denkt er zeer serieus over na om te bedanken voor het Nederlands elftal. Het feit dat de middenvelder door Foppe de Haan niet bij Jong Oranje en het Olympisch elftal werd gehaald heeft hem diep geraakt.
Tegen PSV TV zegt Aissati: "Of ik niet liever bij Jong Oranje was geweest nu? Nee, eigenlijk niet. De manier waarop er met mij is omgegaan, dan hoeft het van mij niet meer. Ik focus me vanaf nu liever op PSV. Blij ben ik hier niet mee. Van mij hoeft het voorlopig niet meer."

VoetbalPrimeur heeft inmiddels uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de Marokkaanse voetbalbond opnieuw contact heeft opgenomen met Aissati. De bond hoopt de zeer talentvolle spelmaker definitief over de streep te trekken om voor Marokko te kiezen.
Wat loopt die gup nou te huilen...

Even niet geselecteerd worden, beetje (terechte) kritiek krijgen en gelijk willen stoppen.

Had beter van hem verwacht
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53973384
Ik vind dat Isi gelijk heeft, het is ook niet de eerste keer dat De Haan kritiek niet binnenskamers houdt

Als hij bij PSV in de basis staat kan De Haan toch niet om hem heen
pi_53973937
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij bij PSV in de basis staat kan De Haan toch niet om hem heen
Dat zegt de Haan toch ook dat hij eerst bij PSV in de basis moet staan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53973998
Zou hypocriet zijn. Bakkal mag wel mee naar Peking, en die heeft ook geen basisplaats bij PSV.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53974439
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Pritt het volgende:

[..]

Dat zegt de Haan toch ook dat hij eerst bij PSV in de basis moet staan.
Dus heeft hij gelijk om zich op PSV te focussen
pi_53974454
Foppe bedankt .
pi_53974518
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:34 schreef cultheld het volgende:
Foppe bedankt .
Als hij door dit beetje kritiek al niet meer voor Nederland wil uitkomen, dan ben ik blij dat hij voor die Berbers gaat spelen.

Wat een huilie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53974570
Zo lang die Drost van Heerenveen wordt opgeroepen en Aissati niet, begrijp ik de irritatie bij Aissati volkomen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:14 #149
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_53975874
Wat een zielig jankjong zeg
Hij krijgt even wat kritiek, omdat hij niet brengt wat hij zou moeten brengen, en gelijk zo zielig doen, bok maar op dan.
Natuurlijk is hij een toptalent, en hij beter dan sommige anderen, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat je ook als betere speler er alles aan moet doen om op de top van je kunnen te presteren. Foppe wijst hem er even op dat dat ook voor hem geld en hup, 'in z'n eer gekrenkt'. Je zou haast denken dat het een marokkaan is
pi_53976007
De Haan moet gewoon niet naar de journalist lopen maar zijn kritiek binnenskamers houden
pi_53977318
Als van Basten mag zeggen dat van Bommel te vaak zijn man laat lopen mag de Haan ook zeggen dat Aiaissati niet voldoende brengt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53977565
Het slaat beide nergens op
pi_53983441
Wat een jankerd inderdaad .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')