Ja dat is wel interessant iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef Devano het volgende:
Wat ik me afvroeg, staat het afgelopen kampioenschap van PSV ook op het lijstje van behaalde titels van Aissati? Aangezien hij toch wel een aantal wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. En hetzelfde voor het jeugd EK. Hij heeft welliswaar maar 1 wedstrijd gespeeld, maar heeft hij officieël ook die prijs gewonnen?
Om nog verder te gaan, als een speler de ene helft van een seizoen voor 1 club speelt, die later kampioen wordt, en de tweede helft van dat seizoen voor een andere club, die ook kampioen wordt (in een andere competitie uiteraard), ben je dan 2 keer landskampioen geworden?
Gene Simmons van Kiss?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef DeVinger het volgende:
Benieuwd naar dit siezoen. Gaat hij samen met simmons en affelay het middenveld vormen van PSV?
Die wil niet voor van Basten uitkomen das wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Ja, wie wil nou niet voor Nederland uitkomen (behalve vBommel)![]()
Aissati niet. Die komt alleen maar uit voor Nederland als het beter voor zijn carriere is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Ja, wie wil nou niet voor Nederland uitkomen (behalve vBommel)![]()
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.quote:"Weet je wat me nog het meest pijn deed? Dat mensen mij vroegen: hoe kan je nou voor Marokko kiezen als die supporters zich zo misdragen?"
kudd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
Opvallende quote uit de nieuwe Sportweek:
[..]
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.
Wie wil er nou überhaupt voor Marokko spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zal hem niet missen, zolang de Africa Cup maar niet mee doet
Want?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Verschillende interviews en quotes die ik heb gelezen waarbij het vrijwel altijd erop lijkt dat hij toch meer naar Marokkko neigt.quote:
Een keer 1 minuut laat invallen bij een oefenwedstrijd en dan nooit meer oproepenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef LENUS het volgende:
Hij gaat zware "pakkie" krijgen als hij voor Nederland kiest dus![]()
Je kunt het ook zo interpreteren dat hij het jammer vindt dat "men" Marokkaanse relschoppers als criterium neemt om te bepalen of Aissati wel/niet voor Marokko moet kiezen. Daar heeft hij ook gewoon een punt. Je bereikt denk ik meer wanneer je iets in deze strekking zegt: "We respecteren jouw keuze, maar we zouden je er erg graag bij willen hebben omdat we geloven dat jij op termijn de ploeg naar een hoger niveau kunt tillen".quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Verschillende interviews en quotes die ik heb gelezen waarbij het vrijwel altijd erop lijkt dat hij toch meer naar Marokkko neigt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij moet naar Ajax in de winter. Daar krijgt hij tenminste een basisplek![]()
Blablablabla media warme club psv blablablaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Waarom zou hij naar Amsterdam willen? Volgens mij hoort Aissati juist bij een warme club als PSV. Ajax is harder.
Dat ga je toch niet ontkennen hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Blablablabla media warme club psv blablabla![]()
Nee hij moet daar snel weg als ie zijn kans moet pakken als Culina gebleseerd is.. die jongen is 1000x beter man,, te triest voor woorden dat ie niet speelt danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij moet zijn kans pakken nu Culina geblesseerd is
Wat loopt die gup nou te huilen...quote:Aissati denkt aan stoppen Oranje
EXCLUSIEF - Ismaïl Aissati denkt er zeer serieus over na om te bedanken voor het Nederlands elftal. Het feit dat de middenvelder door Foppe de Haan niet bij Jong Oranje en het Olympisch elftal werd gehaald heeft hem diep geraakt.
Tegen PSV TV zegt Aissati: "Of ik niet liever bij Jong Oranje was geweest nu? Nee, eigenlijk niet. De manier waarop er met mij is omgegaan, dan hoeft het van mij niet meer. Ik focus me vanaf nu liever op PSV. Blij ben ik hier niet mee. Van mij hoeft het voorlopig niet meer."
VoetbalPrimeur heeft inmiddels uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de Marokkaanse voetbalbond opnieuw contact heeft opgenomen met Aissati. De bond hoopt de zeer talentvolle spelmaker definitief over de streep te trekken om voor Marokko te kiezen.
Dat zegt de Haan toch ook dat hij eerst bij PSV in de basis moet staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij bij PSV in de basis staat kan De Haan toch niet om hem heen
Dus heeft hij gelijk om zich op PSV te focussenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat zegt de Haan toch ook dat hij eerst bij PSV in de basis moet staan.![]()
Als hij door dit beetje kritiek al niet meer voor Nederland wil uitkomen, dan ben ik blij dat hij voor die Berbers gaat spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |