Ik praat erg snel, ook tijdens dat gesprek ging ik als een idioot tekeer. Die vrouw van:" We zijn nu al klaar". Maar dat komt omdat ik soms erg gedreven ben en als een idioot alles wil afronden in de details.
Kreeg ik de vraag of ik wel eens stemmen hoorde. Ik van, ik hoor wel eens geluiden uit het hiernamaals als ik net wakker wordt uit een droom
![]()
Maar dat heeft iedereen wel eens, wakker worden uit een diepe slaap is nogal een ingewikkeld proces.
Dan weten ze ff niets te zeggen volgens mij. Ze vulde maar in als cijfer: 1. En 1 betekent. Er is niets aan de hand.
Er is ook niets aan de hand hier.
Maar ze wist wel van het Boeddhisme af en nog meer. Ze had zelf ook zo'n theorie dat alles uiteindelijk op de plek valt. Raar is dat ik in gesprekken in het echt moeilijk dieper erop kan ingaan. Zie ik ergens geschreven teksten dan kan ik ff nadenken erover. Als het gaat om praten in het echt dan kan ik de link nog niet zo snel leggen bij wat iemand precies bedoeld. Misschien moet ik daar nog wat op oefenen
![]()
Of een vraag dat ik achterdochtig ben en nog meer zaken. Dan zeg ik van, ik heb alles op orde in mijn hoofd. Is wel anders geweest toen ik een verdwaalde was in deze wereld maar ik zei steeds duidelijk dat ik iedere dag werk naar een zeker denken en zuiver denken.
Maar toch mis ik een spirituele instelling of paranormale instelling die zich tevens bezig houdt met geestelijke gezondheid. Waar ik nu vaker kom gaat het meer om het globale karakter en gaan ze niet dieper erop in. Maar dat zal hun functie wel niet zijn. Als ik echt daar helemaal mezelf laat gaan dan weten ze dus echt niets te zeggen meer. Zeker niet op het gesprek waar ik eens per 2 maanden moet zijn, mijn vaste gesprekspartner daar dus. Dat gaat over het alledaagse en over andere zaken dan het spirituele paranormale. Maar misschien gaan ze ooit dieper erop in en komen ze erachter dat geestelijke gezondheid met meer zaken te maken heeft ook.