Ik vond het wel een lekker stuk. Dik en harigquote:Op donderdag 24 november 2005 08:14 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei deze gary gaat een rel veroorzaken
quote:Op donderdag 24 november 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het wel een lekker stuk. Dik en harig![]()
There you goquote:Op donderdag 24 november 2005 08:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK WIL GARY DE SLAK!
alsjeblieeeeft nok?
mogge btw
quote:
Softie !quote:
quote:
Ik gebruik genot niet als machtsmiddelquote:
en ze is af en toe gewoon een schatje!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik gebruik genot niet als machtsmiddel![]()
Dat is andersom ook veel effectiever... je machtsmiddelen inzetten voor je genot ....quote:Op donderdag 24 november 2005 09:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik gebruik genot niet als machtsmiddel![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:40 schreef Mirage het volgende:
je machtsmiddelen inzetten voor je genot ....
Ik ben gewoon niet geraffineerd genoeg. Een domme doos.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is andersom ook veel effectiever... je machtsmiddelen inzetten voor je genot ....
2d echoquote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe 4d? wasda?
beweging/tijd.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm
2d = lengte en breedte
3d = lengte en breedte en diepte
4d = lengte en breedte en diepte en ?
zier....zier...zier....zier.quote:
Ik zit al vanaf half 9 met een headset op. van netcom ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 14:19 schreef coz het volgende:
ik mag van 17:00 tot 22:00 ook een headset op vandaag
mijne is alleen , euhm, íéts minder mooi!
netcom is best wel een relaxed merk... en ook nog een kolere duur.. headsetje van netcom = 200-800 euro. die van mij was 70 ex btw inkoopquote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf half 9 met een headset op. van netcom ofzomerk.
Nouja gelukkig nog maar 2,5 uur
zo duurquote:Op donderdag 24 november 2005 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
netcom is best wel een relaxed merk... en ook nog een kolere duur.. headsetje van netcom = 200-800 euro. die van mij was 70 ex btw inkoopmaar heb thuis bijna altijd me headset op (ivm gamen en de rest van ons gezin
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zo duur![]()
Dan zal ik maar wat zuiniger op zijn![]()
ook callcenter ? , of receptie ?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zit al vanaf half 9 met een headset op. van netcom ofzomerk.
Nouja gelukkig nog maar 2,5 uur
Helpdesk, 1e lijns heet dat geloof ik (contact met klanten)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:05 schreef coz het volgende:
ik vergat even te specificeren dat mijn headset niet voor audio is maar voor telefonie
[..]
ook callcenter ? , of receptie ?
lang leve topdesk hequote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Helpdesk, 1e lijns heet dat geloof ik (contact met klanten)
topdesk? zo geavanceerd is het hier niet hoorquote:
dat programma voor je calls... bij ons heet dat topdeskquote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
topdesk? zo geavanceerd is het hier niet hoor![]()
Ik heb een pc voor me neus met het programma waar ik ondersteuning op geef (en internet![]()
en een vaag programma waar ik de calls in zet.
Hier heet het : autotaal supportquote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat programma voor je calls... bij ons heet dat topdesk
vrouwen met hun emotiesquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Niet alle vrouwen hebben zoveel emoties. Vandaag zat ik naast een vrouw in de bus die lekker rook, ze had de walkman op en ze rook lekker. Het zijn niet alleen maar emoties wat ze hebben. Vooral als ze lekker ruiken niet
Ik had echt de neiging om te vragen van ..."Mag ik eens heel erg aan je snuffelen en ruiken"
Ze rook dus echt lekker gekruid op een bepaalde manier. Ze rook dus lekker![]()
Niet eens overdreven rook ze, ze had wel een luchtje op. Maar het was aantrekkelijk.
Ik had zin om haar op te etenNee zonder gein, maar dat doe ik niet. Ben veels te verlegen
da´s iig nog een interne aangelegenheid. Gadgets zijn per definitie externe zaken.quote:
Klopt wel. Ben wel eens gigantisch op een heel knappe vent afgekickt toen ik dichterbij kwam en hem rook.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef RSH11 het volgende:
whahahah.... zolang je geur maar goed zit
idd ik ben erg blij daar weg te mogen. maar dat vier ik thuis en niet met hunquote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef RSH11 het volgende:
wrom geen gebak? Is toch een feestelijke gebeurtenis?
zo...op werk loopt er 1 rond met zoveel zooi op die ruik je al aankomen. niet normaal. ga er bijna van over me nek. doe mij maar een vrouw puur natuur of met een een geurtje op die nauwelijks opmerkt. zelf gebruik ik zoete hugo boss spul die je ook nauwelijks opmerkquote:Op donderdag 24 november 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt wel. Ben wel eens gigantisch op een heel knappe vent afgekickt toen ik dichterbij kwam en hem rook.![]()
ieuwww, die naar de verschaalde alcohol ruiken die opstijgt als de parfum uit het mengsel verdampt is. Dat beneemt me soms echt de adem.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:59 schreef RSH11 het volgende:
ja da's wel waar hoor nok. Heb zelf het idee dat ik niet zo stink trouwens. Gelukkig.
Trouwens kick ik ook ongeloofelijk af op vrouwen die onnatuurlijk ruiken (lees: overdosis parfum)
Okayquote:Op donderdag 24 november 2005 18:01 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zo...op werk loopt er 1 rond met zoveel zooi op die ruik je al aankomen. niet normaal. ga er bijna van over me nek. doe mij maar een vrouw puur natuur of met een een geurtje op die nauwelijks opmerkt. zelf gebruik ik zoete hugo boss spul die je ook nauwelijks opmerk
trouwens nok...zou je misschien op irc kunnen komen. heb wat advies nodig
ja...alweer. en ik schaam me er niet voor
valt best mee... ik denk dat ik eerder aan de 50000 kom ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef Enyalius het volgende:
net ff lijstje gemaakt van dingen die ik allemaal wil heben, exclusief boeken. zit dan rond de 1500 euro in totaal. niet normaal meer. gelukkig kan ik dat met nieuwe baan in 2 maanden tijd bij elkaar gespaard hebben
Ik wil een kerstmuts. Heb alleen geen idee hoe ik dat moet maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeej ik ben in sinterklaas sfeer *wijst naar avatar*
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil een kerstmuts. Heb alleen geen idee hoe ik dat moet maken.
Harige vrouw. Snor erbij op de bovenlip is dan ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met die ava foto word het een beetje moeilijk..... aangezien de plek waar de muts komt te zitten bijna niet in beeld is.... een baard daarintegen
Als je er dan ook weer een uitsnede van maakt dan. En wel dezelfde als mijn avatarquote:Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je me de grote foto stuurt zal ik er een mooie muts op maken
[afbeelding]
LOL
is goed ik zal het netjes houden.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je er dan ook weer een uitsnede van maakt dan. En wel dezelfde als mijn avatar
Heb geen zin om in mijn bikini maar met baard en muts op fok te staan![]()
Kan ie doen. Een diep decollete zal je er niet aantreffenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef Enyalius het volgende:
barra...je hebt het gehoord. een lage uitsnede dus
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben volgens mij al een heel jaar in kerststemming!
En om deze opmerking voor te zijn, waarvan ik natuurlijk wist dat ie ging komenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef Enyalius het volgende:
barra...je hebt het gehoord. een lage uitsnede dus
ah , ineens snap ik ook je icoonquote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben volgens mij al een heel jaar in kerststemming!
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding] en nu ga ik snel naar bedje
Jaaaaaaaaa.... hij doet ut.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je hoeft hem niet te uploaden... heb ik al voor je gedaandus je kan gewoon http://members.lycos.nl/barra4you/avanok.jpg invullen bij webicon:
mogge btw
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
Hijsgaaf!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe hij staat net zo schattig als bij de 1ste eigenaar van de muts
http://web.bvu.edu/students/heimkel/images/Christmas%20Hat.jpg
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik krijg er ook een soort puntig elf-achtig oortje van
ik heb echt heeeeerlijk geslapen! ook goed uitgerust enzo! relaxte shit!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
ble wel slecht geslapen vanacht hoorDe hele tijd al die hagel tegen mijn raam enzo
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe hij staat net zo schattig als bij de 1ste eigenaar van de muts
http://web.bvu.edu/students/heimkel/images/Christmas%20Hat.jpg
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja, ik ben ook minstens even schattig
@Metro...... juist lekker. Slapen met dit weer. Lekker in je warme nest horen hoe de wind om het huis huilt en de regen en hagel tegen het raam kletteren.
Zaaaaaaaalig
Ik vergat eraan toe te voegen: het liefst niet alleen, natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vergat eraan toe te voegen: het liefst niet alleen, natuurlijk![]()
(is geen indecent proposal naar jou, hoor)
Of met z´n 3en, als ik jouw droompje zo eens leesquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
maar idd met zn 2-en is het het beste
Met zijn 2en is het inderdaad het fijnstquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vergat eraan toe te voegen: het liefst niet alleen, natuurlijk![]()
(is geen indecent proposal naar jou, hoor)
mzz ik hou eigenlijk helemaal niet van met zn 3-en... wel eens gedaan.. maar dan moest ik fucking hard werken om beide dames aan hun gerief te laten komen en dan gaat het meer op werk lijken dan op sexquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of met z´n 3en, als ik jouw droompje zo eens lees
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mzz ik hou eigenlijk helemaal niet van met zn 3-en... wel eens gedaan.. maar dan moest ik fucking hard werken om beide dames aan hun gerief te laten komen en dan gaat het meer op werk lijken dan op sex
2 is goed genoeg
Take it from one who knows:quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met zijn 2en is het inderdaad het fijnstmaarja. Ik heb geen 2e persoon
tsja dat komt omdat mijn vriendin en mijn ex elkaars bloed kunnen drinken.. was dus eerder erg humoristisch dat ik dat gedroomt had. maar zou het niet willen met die 2 ... te veel bloedquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kreeg ooit eens et verslag van zo´n gelegenheid van een kennis. Hij vond er ook niet zo veel aan. Alleen was dat omdat de dames meer met elkaar aan de slag gingen.
Maar in het dromentopic zag ik dat je bang was dat die droom nooit uit zou komen
Ow... zucht... in dat opzicht word ik soms zo moe van mijn medevrouwen. Vriendinnen en ex-en die elkaars bloed wel kunnen drinken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsja dat komt omdat mijn vriendin en mijn ex elkaars bloed kunnen drinken.. was dus eerder erg humoristisch dat ik dat gedroomt had. maar zou het niet willen met die 2 ... te veel bloed![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... zucht... in dat opzicht word ik soms zo moe van mijn medevrouwen. Vriendinnen en ex-en die elkaars bloed wel kunnen drinken.![]()
Jah... slaaaapen kan ik ook prima in mijn eentje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach jah vrouwen he.... je kan niet met en je kan niet zonder
trouwens ik kan ook perfect in me eentje slapen hooren warm is het in mijn bed toch al... me vriendin klaagt altijd dat ik een kachel ben.. ik stoot veel warmte af
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jah... slaaaapen kan ik ook prima in mijn eentje.![]()
Verrek ja, da´s waar ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je niet zon roze duracel konijn voor de rest dan
die kan uuuuuuren doorgaan
Die neemt ook nog es bloemen voor je mee!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je niet zon roze duracel konijn voor de rest dan
die kan uuuuuuren doorgaan
ga es met mijn vriendje praten .....!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey ik neem ook vaak bloemen en kadootjes mee voor me vriendinnnetje ... en ik ben volgens mij geen roze konijn
Vriendjes die nooit bloemen meenemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ga es met mijn vriendje praten .....!![]()
![]()
O nee? Weeknie hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey ik neem ook vaak bloemen en kadootjes mee voor me vriendinnnetje ... en ik ben volgens mij geen roze konijn
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:03 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage.........Hoe was de echo?
Nooit geweten dat je zo'n leuke dame wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.echnie.nl/forum/files/dsc00285.jpg
zie ik ben geen roze konijn
Zo´n foto zegt niks hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.echnie.nl/forum/files/dsc00285.jpg
zie ik ben geen roze konijn
shit je hebt me door... nou oke ik ben stiekum een groot roze konijn van begin 40 met een hangbuikquote:
Wortels gaan per kiloquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en een wortel verslavingik moet op zn minst 5 liter wortels per dag binnenkrijgen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit je hebt me door... nou oke ik ben stiekum een groot roze konijn van begin 40 met een hangbuik
Bolle wangetjes!!! Zie ik dat nu goed? Lijkt ie op Merleyn?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef Mirage het volgende:
Jaaaaa !!
Wat er ook gebeurd, het kindje hééft teentjes, vingertjes, een neusje, hele mooi lipjes...... en en en....
De video is ontzettend gaaf !
Ik moet vanmiddag/vanavond even met een goed programma de video in stukjes knippen (eerst een copie maken natuurlijk !) en dan ga ik een klein stukje spammen....
het moment dat de baby wakker werd is zóóó gaaf. Eerst slaapt hij met zijn armpje over zijn gezicht (wij snik snik... als hij dit blíjft doen zien we nog niets).
Toen werd hij wakker ! Het armpje ging langzaam iets opzij, een voetje spartelde omhoog.... en hij rekte zich uit !!! Een paar ging ging zijn oogje al open ! En zijn mondje ging open ( gapen ?).
Ow !! en hij leeft nou al op grote voet.. zijn voetje is al 5 cm lang !!![]()
Ik heb geprobeerd foto's van de fotootjes die ik al wel heb te maken, maar een lamp aan doen geeft te veel weerspiegeling, net als de flits... en het licht van buiten.. tsja welk licht... ?
Het is donker.
Toch denk ik dat het nog redelijk duidelijk is gebleven. Goed genoeg voor nu iig
Sorry voor de spam![]()
[afbeelding]
de vingetjes !!
[afbeelding]
echt een babykoppie al![]()
[afbeelding]
het grote voetje(andere is er onderdoor geslagen)
[afbeelding]
![]()
Dit is gewoon echt míjn kindje.... een jongetje... het jongetje dat nú in mijn buik "woont".
![]()
![]()
![]()
ik voel me nu net een stuiterende tuttebel
Dat is precies wat ik dacht !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bolle wangetjes!!! Zie ik dat nu goed? Lijkt ie op Merleyn?
Tis wel een smakelijk hapjequote:
Ongeveer 35 cm en het gewicht moet ik nakijken 1000 nog wat ( dus al meer dan een kilo !)quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis wel een smakelijk hapje
Maar die voeten![]()
Groter dan die van Joel toen die geboren werd (36 wkn)
Weet je ook hoe groot de hele babe nu is? Of konden ze je meer vertellen aan de hand van een hoofdomtrek?
Een blonde kroeskopquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef Mirage het volgende:
Ow, nok... ze kon niet zien of het een zwart kindje werd
De lengte van zijn voeten is 1/7de deel van zijn lichaamslengtequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ongeveer 35 cm en het gewicht moet ik nakijken 1000 nog wat ( dus al meer dan een kilo !)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De lengte van zijn voeten is 1/7de deel van zijn lichaamslengte![]()
Waterskieeen!!!! Schaf maar vast een speedbootje aan.
En die schattige kleine badstof babysokjes.... pleur maar weg.
ik zal wel heeeeeel dom zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ cool mir!!!! mooi babietje!
en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
he's gonna be a heartbreaker
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik zal wel heeeeeel dom zijnmaar wat bedoelen ze daarmee dan
* Metro2005 heeft ook grote voeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |