quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
De weergaloze avonturen van Retorische-Vragen-Man
Het was een kille, duistere nacht. De gure wind sloeg sneeuwvlokken zo groot als grote sneeuwvlokken tegen de bril van een magere vijftiger die met de verslagen houding van een ROC-docent zich naar huis baande. Een ijselijke kreet, de man keek op. Hij dook razendsnel een steeg in en er flitste een geel-groene flits, flitsend weer uit. In de steeg bleven een man en de heroïnehoer om zijn penis verbijsterd achter.
Het grijze dametje dat doorgaans rond deze tijd haar achtien geredde zwerfkatten voerde of de blowende hangjongeren in de container tegenover haar huis een warme chocolademelk bracht lag op de grond. Uit haar hoofd stroomde scharlaken bloed als stromend bloed dat heel erg scharlaken was. Een in trainingspak gehulde puber was bezig met haar tasje. Er flitste een geel-groene flits en een man stond daar. Op de gele string over het groene latexpak prijkten letters: RVM. "Hé, wat moet dat daar?"
Misdaad beeft, er is een nieuwe held opgestaan.
Helemaal niemand. Ik had een ideetje maar geen tijd of zin om er een heel topic voor te openen. Dat soort schrijfsels dump ik dan altijd in mijn favoriete slowchatreeks.quote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
geniaal verhaalmaar over wie gaat het?
Met recht en rede.quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Helemaal niemand. Ik had een ideetje maar geen tijd of zin om er een heel topic voor te openen. Dat soort schrijfsels dump ik dan altijd in mijn favoriete slowchatreeks.
Omdat je MSN hebt.quote:Op maandag 28 november 2005 18:16 schreef blauw_muisje het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
wat een onzin. Hij zegt ik word hiet niet voor gebandquote:
Nee, bans worden niet besproken op het forum.quote:Op maandag 28 november 2005 18:18 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
wat een onzin. Hij zegt ik word hiet niet voor geband
prompt wordt hij er voor geband...
en aangezien dat topic dicht is. Mag je er toch wel een topic over openen in ONZ nota bene
och die regel geldt ook alleen maar als het jullie uitkomt. En ja ik bespreek de ban maar ben niet voor of tegen. Ik wilde alleen ff "gezamenlijk xebro uitlachen"quote:Op maandag 28 november 2005 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, bans worden niet besproken op het forum.
Ja maar.... waaróm?!quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef Stofje het volgende:
Dat had in principe ook in één van haar andere 133.784.345.243 naamtopics gekund natuurlijk.
Ja, het is een groot fenomeen, die yvonnequote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar.... waaróm?!Waaróm die 133.784.345.243 naamtopics? En waaróm turf jij ze dan bijvoorbeeld, zoals ook anderen dat wel zullen doen?
Mja, sorryquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, het is een groot fenomeen, die yvonne. Maar serieus, dat mag echt in een ander yvonne-topic. Dus da's de feedback: Het topic had als post mogen/moeten dienen in één van die andere yvonne-topics.
Moge deze heldendaad op de dag des oordeels worden meegenomen, heer Stofje.quote:Ik zal dit fantastische topic zo spoedig mogelijk laten dalen uit uw AT, oh hooggewaardeerde Intxaurraga.
er was inderdaad niet veel mis meequote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Blik op de weg Ik vond dit een leuk en grappig topic?
Het was voornamelijk offtopic gepraat over blik op de weg met drie plaatjes ertussen, dus ik kan met het slotje goed voorstellen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Blik op de weg Ik vond dit een leuk en grappig topic?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was voornamelijk offtopic gepraat over blik op de weg met drie plaatjes ertussen, dus ik kan met het slotje goed voorstellen.
Maar ik ben in een goede bui, dus ik schoon het ff drastisch op en gooi het weer open.
mag ik wel een blauw_muisje uitlach topic openen?quote:Op maandag 28 november 2005 18:22 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
och die regel geldt ook alleen maar als het jullie uitkomt. En ja ik bespreek de ban maar ben niet voor of tegen. Ik wilde alleen ff "gezamenlijk xebro uitlachen"
neenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
mag ik wel een blauw_muisje uitlach topic openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |