abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32657614
Wat is dat toch met die meid?

Naast een conflict met... met K.... met K.... met Ka... NAH!!! Met Kastanova heb ik eigenlijk niks noemenswaardig met haar te maken gehad. Maar toch: het is Yvonne voor, Yvonne na, Yvonne 's morgens vroeg, Yvonne in het holst van de nacht...

Yvonne vloekt, Yvonne corrigeert opvallend netjes. Yvonne baggert, Yvonne is serieus als nooit te voren.

Wie schuilt er achter deze alias? Heet ze wel écht Yvonne? Is ze echt nog steeds wel blond? Wie is zij toch? Aan de ene kant weet je alles, maar uiteindelijk helemaal niks! Is Yvonne het raadsel, met mysterie waar iedereen in gelooft? Of is zij echt? Is zij misschien bestuursvoorzitter van een groot bedrijf waar niemand iets vanaf weet? Wat voor auto rijdt zij? Wat is haar lievelingseten? Welke tijdschriften leest zij?

Wat of wie heeft Yvonne gemaakt, tot wat zij nu is? Hoe denkt zij zelf over haar status, het aanzien, de roem, de haat, de vriendschappen, de discussies omtrent haar persoon?

Ik bedoel:

Telefoon ----> KPN
Windows ---> Microsoft
Makelaar ---> NVM
Fok ---> Yvonne

maandag 28 november 2005 @ 22:38:50 #2
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_32657720
YVONNE IS GEWOON EEN VUILE ********

toch Yfje?
pi_32657769
Dat had in principe ook in één van haar andere 133.784.345.243 naamtopics gekund natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')